Suma este semnificativ mai mare decât în prezent, în condiţiile în care echipele achită 15-20 de milioane de euro pentru motoarele V8 de 2.4 litri.
Potrivit publicaţiei Auto Motor und Sport, Bernie Ecclestone s-a implicat în acest conflict şi va încerca să convingă Renault să reducă preţul în cadrul unei întâlniri cu preşedintele Carlos Ghosn care va avea loc joi la Paris.
În mod oficial, întâlnirea are loc pentru a rezolva un conflict de la Marele Premiu al Spaniei, când Renault a vrut să-şi poziţioneze motorhome-ul în paddock.
"Renault este un furnizor şi, dacă lăsăm toţi furnizorii în paddock, nu ar mai fi loc pentru altcineva", a declarat britanicul în vârstă de 82 de ani. Cu toate acestea, este puţin probabil ca o întâlnire de asemenea anvergură să aibă loc strict pentru o problemă minoră precum poziţionarea motorhome-ului în paddock.Una dintre explicaţiile pentru care preţul motoarelor va creşte dramatic anul viitor este ca acestea vin la pachet cu noua tehnologie ERS care va înlocui "tradiţionalul" KERS.
Chiar şi aşa, motoarele Renault rămân cele mai scumpe din Formula 1. Potrivit unor informaţii neoficiale, motoarele Ferrari vor costa anul viitor 15 milioane de euro, iar cele furnizate de Mercedes mai puţin de 17 milioane de euro. Presa internaţională speculează că Williams analizează varianta de a utiliza motoare Mercedes din 2014 pentru reducerea costurilor.
Via Motorsport, TheF1Times
Si doar 15 mil?
Pai de ce sa dai 23 pe Renault?
Oricum Ferrari nu vor da niciodata un motor pentru Lotus sau Red Bull, nici Mercedes... asa ca baietii aia sunt condamnati sa se aboneze la Renault sau chiar Honda, in cazul in care vor reveni japonezii. Prevad peste cativa ani o afacere Honda-energizante.
Practic Renault profita de slabiciunea celor de la RBR si Lotus si astfel incearca sa scoata cat mai multi bani. Dar sa nu si-o ia in nas cu Honda si sa ramana cu buza umflata sau chiar afara din F1, mai ales ca nu mai au echipa proprie.