În acelaşi timp, audienţa Formulei 1 pe platforma online iPlayer a celor de la BBC a crescut cu 33%, concomitent cu o creştere a interesului pentru alte sporturi pe internet.
Aceste lucruri au generat numeroase discuţii în rândul oficialilor din Marele Circ, care au făcut presiuni verbale pentru ca Formula 1 să adopte o prezenta semnificativ mai puternică pe internet, pe canale precum Facebook şi Twitter, dar şi prin transmiterea unor rezumate mai ample pe platforma Youtube.
Cu toate acestea, Bernie Ecclestone susţine că nu va face nimic pentru îmbunătăţirea conţinutului digital al Formulei 1, întrucât în opinia sa creşterea interesului pentru internet este de scurtă durată.
"Sigur că aceste lucruri contează, dar când voi spuneţi că audienţa scade, de fapt se schimbă.
Cred că schimbarea care are loc în acest moment este de foarte scurtă durată, întrucât aceşti oameni social media încep să creadă că acest mediu nu este atât de bun precum s-au gândit. Nu ne schimbăm abordarea. Suntem comerciali. Dacă vor găsi oameni care să ne plătească să facem asta, atunci voi fi bucuros", a declarat el.Via Autosport
Avem cazuri de oameni care au furat o gaina si au stat 3 ani la inchisoare. Justitia...