FIA a anunţat în această săptămână că noul Acord Concorde va fi semnat în câteva săptămâni, după ce discuţiile de luni cu echipele şi Bernie Ecclestone au adus noi progrese în această direcţie.
Chiar dacă distribuţia sumelor din drepturile TV şi taxele de participare în campionat au ţinut capul de afiş al negocierilor, Ecclestone susţine că echipele au ajuns la un acord final şi că singurul lucru care împiedică semnarea Acordului Concorde pentru perioada 2013-2020 este clarificarea regulamentului tehnic.
"Cu excepţia HRT, toate echipele au semnat. Am ajuns la o înţelegere foarte bună cu FIA, cu preşedintele FIA Jean Todt şi cu echipele. (Întârzierea) are legătură cu regulamentele. Problema banilor a fost rezolvată până în 2020. Probabil că milioane de înţelegeri nu sunt realizate în lume din cauza avocaţilor, după ce înainte obişnuiam să punem semnăturile pe o foaie de hârtie sprijinită pe pneuri", a declarat britanicul pentru SkySports.Cel mai probabil, principalul măr al discordiei rămâne reducerea costurilor în Formula 1, existând încă numeroase voci care critică costurile foarte mari ale motoarelor V6 de 1.6 litri care vor fi introduse în sezonul 2014. Potrivit estimărilor, o echipă independentă va trebui să plătească 15-20 de milioane de euro pe an pentru motoare, comparativ cu aproximativ 10 milioane de euro în prezent pentru unităţile V8 de 2.4 litri.
Via SkySports
Comentarii (0)