Organizatorii etapei nu-şi permit să achite taxa de participare solicitată de Bernie Ecclestone, însă britanicul în vârstă de 84 de ani susţine că suma este similară cu cea pe care o primeşte de la Spa-Francorchamps şi Red Bull Ring.
"Este foarte simplu. Există un contract pentru cursa din acest an, dar nu şi pentru viitor. Actuala înţelegere este un dezastru. Este vorba de cât îşi permit organizatorii să plătească. De ce ar trebui Monza să aibă condiţii diferite de Asutria sau Spa-Francorchamps? Am cerut aceleaşi sume şi aceleaşi termene", a declarat el pentru publicaţia italiană Gazzetta dello Sport.
Alături de Silverstone, Monaco şi Spa-Francorchamps, Monza este unul dintre circuitele emblematice ale Formulei 1 şi reprezintă cursa de casă a Scuderiei Ferrari, însă Ecclestone insistă că acest lucru este departe de a garanta un Mare Premiu al Italiei.
"Pentru Formula 1 trebuie să plăteşti.
Eu mă ocup de partea pe care o deţine CVC Capital partners (n.r - în Formula 1). Apoi împart banii echipelor. Încerc să fac cea mai bună treabă", a adăugat el.Via GMM
Marca banu' Bernie!
Silverstone nu mai iese din calendar vreo 10-20 de ani. A fost renovat.
Cred că treaba cu Monza e și mâna celor de la Ferrari, care vor să mute MP al Italiei pe Mugello, circuitul de casă al Scuderiei. De ce să nu facă și Ferrari un ban? Mugello e un circuit superb pentru motociclete, așa cum Monza e superb pentru auto. Bine, cu asfaltarea aia, cu atâta ciment, Monza nu mai e superb. Ce frumos ar arăta Monza sau Nurburgring cu spațiu verde pe marginea circuitului, cu pădurea din apropiere, tribunele naturale... dar deh, am „evoluat”, unde și-ar mai afișa Bernie și Bieber bășinile de aroganți?
Sa nu mai plateasca nimeni nimic.
Sa vedem daca Ecclestone mai accepta...
Eu cand am zis ca nu inteleg chestia asta, ca circuitele sa plateasca pentru a lise folosi pistele, poate ca uii nu au inteles...
Avem cel mai titrat constructor... renault. si nu avem mare premiu in franta. Avem poate cel mai renumit circuit, nurburring, avem Mercedes, emblema germaniei, avem campioni germani, si nu avem mare premiu in Germania,
Cea mai veche si omniprezenta echipa in istoria F1, echipa italiana Ferrari, cu cel mai mare numar de fani pe glob, si nu o sa mai avem competitie in Italia.
Avem in schimb un regulament in care pilotii nu prea mai au voie sa piloteze decat in regim de taxi fara limita de viteze, dar cu cauciucuri subtiri ca prezervativul ieftin, dupa 2 ture bune e uzat si risca sa puste, incet incet trebuie sa semnalizeze depasirile si cel din fata trebuie sa nu mareasca viteza de deplasare, avem o competitie de varf a automobilismului in care inovatiile sunt interzise, dar mai mult si dezvoltarea motoarelor care a fost inghetata inainte de a vedea lumina zilei.
Avem in schimb taxe exorbitante in ciuda faptului ca echipele au restrictii mari la sponsori, si in ciuda faptului ca inca mai exista criza economica si biletele de circuite trebuie sa scoata profitul lui bernie de dinaintea crizei.
si asa mai departe...