Duelul Rosberg - Alonso va decide ocupanta locului doi la constructori

de Daniel Popescu
Duminica, 24.11.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nico Rosberg şi Fernando Alonso pleacă de pe locurile doi şi trei ale grilei de la Interlagos, iar performanţele lor vor decide în bună măsură ocupanta locului doi în clasamentul constructorilor.

Esential 15 puncte este avansul celor de la Mercedes in fata Scuderiei Ferrari in lupta pentru locul doi in clasamentul constructorilor
Sebastian Vettel este principalul favorit la victorie în Marele Premiu al Braziliei, însă lupta din spatele său va fi în mod cert mult mai palpitantă pentru fanii Formulei 1.

Nico Rosberg pleacă de pe locul doi al grilei de start şi îl va avea în spate pe Fernando Alonso, duelul între cei doi urmând să fie decisiv în lupta pentru locul doi în clasamentul constructorilor.

În condiţiile în care Ferrari trebuie să recupereze un deficit de 15 puncte în faţa celor de la Mercedes, Alonso are nevoie de un start bun cât mai bun pentru a spera ca Scuderia să-şi surclaseze rivalii.

"Probabil că cel mai bine ar fi să existe condiţii meteo mixte. Am văzut sâmbătă cât de repede am trecut de la ploaie extremă la circuit aproape uscat, aşa că va fi o cursă frumoasă.

Ştim că pe ploaie ne îmbunătăţim un pic performanţele", a declarat spaniolul.

Probabil că cel mai bine ar fi să existe condiţii meteo mixte. Ştim că pe ploaie ne îmbunătăţim un pic performanţele.

Fernando Alonso
Pilot Ferrari
La rândul său, Rosberg priveşte cu încredere spre cursă şi spune că nu avea şanse să obţină o clasare în pole position pe grila de start.

"Din păcate, mi-am terminat rezerva de KERS înainte de ultimul sector. A fost un compromis după ce am făcut două tururi pe circuit umed. Am ales această strategie şi ştiam că ne va costa timp, dar ar fi fost dificil să ne apropiem de Vettel chiar dacă totul era perfect. Locul optim era doi şi am obţinut asta", a adăugat el.

În ecuaţia luptei pentru locul doi la constructori se vor implica şi Lewis Hamilton, care pleacă de pe locul cinci, şi Felipe Massa, care va lua startul de pe nouă. Astfel, Mercedes este avantajată şi din acest punct de vedere, însă Hamilton a raportat că nu se înţelege prea bine cu monopostul pe circuit umed, lucru de care Massa ar putea profita pe parcursul cursei.

Comentarii (1)

  • Vedeti voi, ce inseamna mai nou F1, sa terminat KERS-ul, pneurile se uzeaza la fiecare tura peste masura, nu ti se deschide flaps-ul spate sau ramane blocat, cand intri in depasire cel din fata ta are dreptul cel mult la o singura eschiva, ce sa mai spun, e ca si cand pasezi la adversar mingea si ala marcheaza iar publicul intra in DELIR, face valuri valuri. O adevarata arta F1. De la anul risti sa ramai in pana prostului, pilotii vor fi nevoiti sa aiba grija de consumul de carburant, bine punctau comentatorii Digisport, F1 a devenit o cursa de anduranta si nu una de viteza in care nu depasirile si calitatile pilotului sa iasa in evidenta ci felul cum isi gestioneaza masina. Asta dovedeste inca odata daca mai e nevoie, nu mai trebuie sa fii un pilot exceptional, cu un bun inginer ce-ti da o masina buna, devii campion ,,fara numar'':((. Departe de mine sa pun la indoiala calitatile lui Vettel, dar oricat de mare fan as fi al sportului cu motor, nu pot sta ca un robot si sa ma prefac de frumusetea Formulei 1.
    26 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru