După etapa din Olanda, Marele Circ a călătorit în Italia pentru o cursă pe teritoriul Ferrari și Alfa Romeo. Este vorba despre Marele Premiu de Formula 1 al Italiei, o etapă găzduită de legendarul circuit Monza.
Pentru a doua oară în acest sezon am avut o cursă cu sesiune de Sprint, în care s-a impus Valtteri Bottas. Finlandezul a suferit, însă, o penalizare după ce a schimbat pentru a 4-a oară motorul în acest sezon, astfel că în cursa de duminică a plecat de pe ultimul loc.
Max Verstappen, învingătorul din Olanda, a plecat din pole-position, dar a fost depășit de Daniel Ricciardo chiar în prima șicană. Hamilton a trecut și el de Norris, iar mai apoi a încercat să îl depășească pe Verstappen, în a doua șicană. Olandezul s-a ținut tare pe poziții, forțându-l pe britanic să iasă în afara circuitului.
Norris și-a recăpătat astfel poziția a treia. Puțin mai în spate, Giovinazzi a încercat să treacă de Charles Leclerc (după ce l-a depășit pe Sainz), dar fără succes. Italianul de la Alfa Romeo a ajuns până la urmă la boxe, pentru a schimba aripa față, și a primit o penalizare de 5 secunde. Cursa a fost neutralizată pentru scurt timp de un Safety Car Virtual.
În turul 3, Pierre Gasly a abandonat, după ce anul trecut a urcat pe cea mai înaltă treaptă a podiumului la Monza. Cum Tsunoda nu a putut să ia startul, din cauza unei probleme la sistemul de frânare, Scuderia AlphaTauri rămânea fără pilot pe circuit în cursa de casă.
CURSĂ DE RECUPERARE PENTRU BOTTAS
Între timp, Daniel Ricciardo păstra un avantaj lejer în fața lui Verstappen, iar Norris rămânea în fața lui Hamilton, cum a făcut-o și în etapa de Sprint.
De pe ultimul loc, Valtteri Bottas făcea o cursă de recuperare și, până în turul 10, a venit până pe poziția a 11-a. În turul 13 l-a depășit pe Latifi și a intrat în puncte.Vettel avea, la rândul său, o cursă destul de grea. În turul 15, germanul a avut un incident cu Esteban Ocon, în Variante della Roggia, în urma căruia acesta din urmă a primit o penalizare de 5 secunde.
Ricciardo a intrat la boxe în turul 22 și a ieșit pe circuit pe pneuri hard. Un tur mai târziu a venit rândul lui Verstappen, dar olandezul a fost ținut pe loc 11.1 secunde, din cauza roții dreapta-față. Între timp, Hamilton a trecut de Norris și a oprit în turul 24.
VERSTAPPEN ȘI HAMILTON, ACCIDENT MAJOR ÎN RETTIFILIO
După un schimb destul de slab (de 4.2 secunde), Hamilton a ieșit pe circuit roată la roată cu Verstappen. Ambii se îndreptau cu viteză spre Variante del Rettifilio și nici unul nu voia să cedeze poziția. În urma unui contact, monopostul Red Bull Racing a ajuns deasupra Mercedes-ului pilotat de Hamilton, ambii piloți fiind teferi, dar afară din cursă.
Încă o dată, elementul Halo și-a dovedit utilitatea. După cursă, Hamilton a declarat că se simte bine, în ciuda unei migrene destul de severe. Tot după cursă, Verstappen a fost penalizat cu trei poziții pe grilă în etapa următoare.
Cursa a fost întreruptă de Safety Car, timp în care Charles Leclerc a trecut pe la boxe și a ajuns pe poziția a doua.
La restart, Ricciardo și-a păstrat prima poziție, iar Leclerc a pierdut poziția a doua în favoarea lui Norris. Bottas a continuat seria depășirilor și a ajuns pe poziția a patra, în spatele lui Sergio Perez.Mexicanul primise, însă, o penalizare de 5 secunde, după ce l-a depășit pe Leclerc în afara circuitului și nu a cedat poziția.
VICTORIE RICCIARDO ȘI DUBLĂ McLaren
La finalul celor 53 de tururi, Daniel Ricciardo a trecut primul linia de sosire, fiind prima victorie a australianului din 2018. Lando Norris a terminat pe 2, iar McLaren se pregătea să sărbătorească prima victorie din 2012 încoace.
Perez a terminat pe 3, dar penalizarea de 5 secunde l-a împins până pe 5. În consecință, după ce a plecat de pe ultimul loc, Valtteri Bottas a ocupat ultima treaptă a podiumului și a mai adus câteva puncte importante pentru Mercedes-AMG Petronas.
De admirat Bottas pentru performanta reusita, desi la interviul de la final David Coulthard il intreba despre accidentul lui Hamilton .. wtf.
Imi pare rau pentru Gasly - incidentul din Sprint Qualifying - si Giovinazzi - contactul cu Sainz, parca. Cred ca ar fi ocupat pozitii in Top 10 la finalul cursei.
Sper sa nu inceapa controversa Max vs Lewis pentru cine poarta o parte mai mare din vina. Un lucru e sigur -> lupta pentru WDC se va finaliza la diferenta de cateva puncte.
Foarte aiurea accidentul dintre Verstappen si Hamilton. FIA trebuie sa interzica acele borduri ("sausage curbs"), nefiind pentru prima oara cand acestea provoaca incidente grave. Sistemul HALO l-a protejat enorm pe Hamilton, chiar daca roata dr. spate l-a lovit totusi putin. In schimb, nu sunt de acord cu penalizarea lui Max, nu cred ca era nevoie de asa ceva. Cum s-au exprimat si altii mai avizati decat mine, incidentul cu pricina poate fi catalogat doar un incident de cursa. Cine stie, poate stewarzii au vazut in analizelor altceva fata de ce ne-a fost prezentat la TV:
"During the hearing the driver of Car 33 asserted that the cause of the incident was the driver of Car 44 opening the steering after Turn 1 and “squeezing” him to the apex of turn 2. The driver of Car 44 asserted that the driver of Car 33 attempted to pass very late and should have given up the corner either by backing off sooner, or by turning left behind the kerb.
The Stewards observed on CCTV footage that the driver of Car 44 was driving an avoiding line, although his position caused Car 33 to go onto the kerb. But further, the Stewards observed that Car 33 was not at all alongside Car 44 until significantly into the entry into Turn 1.
In the opinion of the Stewards, this manoeuvre was attempted too late for the driver of Car 33 to have “the right to racing room”. While Car 44 could have steered further from the kerb to avoid the incident, the Stewards determined that his position was reasonable and therefore find that the driver of Car 33 was predominantly to blame for the incident.
In coming to the penalty the Stewards emphasise that they have only considered the incident itself and not the consequences thereof.”
Cred ca Max a fost prea optimist in incercarea de a-l depasi pe Lewis, dar in acelasi timp personal nu cred ca se impunea penalizarea.
In ce priveste restul pilotilor, Bottas a facut o cursa superba - plecarea de la Mercedes a luat presiunea de pe umerii sai si a reusit una dintre cele mai bune curse ale lui din acest an. Perez are un sezon sinusoidal: o cursa buna, doua proaste...e greu de inteles ce se intampla la RBR...e vina pilotului, a set-up-ului masinii?...greu de spus. Ferrari a avut o cursa decenta, Leclerc si Sainz aratand destul de bine. Russell din nou aduce doua puncte celor de la Williams, si ceea ce s-a crezut a fi doar un foc de paie (punctele de la Hungaroring) se dovedeste a fi de fapt o evolutie foarte buna a celor de la Williams.
El are efectiv o problema in gandire. Daca i s-ar testa IQ-ul cred ca s-ar face de ras. In primul tur l-a scos pe Hamilton de pe circuit. Apoi in timpul accidentului a intrat in viraj roata la roata si se intreaba de ce nu i-a lasat Ham spatiu. Verstappen mereu asteapta sa-i ofere ceilalti spatiu sau sa cedeze. El nu intelege cand e momentul sa franeze sau sa evite un accident. E foarte periculos. Ca un cocalar care se crede zmeu. Cocalarul ala care nu semnalizeaza, ci altii trebuie sa-l evite.
Plus ca a aratat ce caracter mizerabil are. Daca era Schumacher sau Senna i-ar fi tras o mama de bataie de plangea si ma-sa. Dupa accident nici macar nu a verificat daca Hamilton era ok, daca putea sa iasa din masina. Nici nu s-a uitat la Ham. INFECT OM. Retardat, cum spuneam. Pentru ca doar un om care nu intelege realitatea poate sa fie indiferent in situatia aia si sa nu-si ajute semenii. In anii 80, Verstappen nu ar fi fost in F1 sau era batut in fiecare weekend. Atunci erau barbati adevarati, nu muierile astea de azi care nu au curaj sa concureze pe ploaie, ca li se uda machiajul.
Hamilton cred ca e cel mai muiere. Cum naiba sa nu-l bati pe Verstappen dupa asa accident? Probabil l-a lasat Nicole fara OO.
Leclerc si Sainz, doi inutili. A trecut Lando de Lecrash de parca Ferrariul era indicator stradal. A ajuns Lecrash pe 4 pentru ca au abandonat Ver si Ham si Perez a avut penalizarea aia inutila. Altfel, Lecrash avea un frumos loc 7-8, cam pe acolo ar fi fost in conditii normale. Putem spune ca Ferrari a fost aproape de victorie, daca mai abandonau vreo 3 piloti :))))
Ricciardo ar fi castigat oricum cursa asta, cred. Nu cred ca Lando ar fi ajuns pe podium cu Ver si Ham pe circuit.
Pentru mine este fără echivoc susținerea mai mult decât părtinitoare de care se bucură șampionu' față de competitori. Adică îți trimiți rivalul în parapeți la 300 km/h și-l scoți din cursă, primești 10sec, având o mașină cu 1,5 sec/tur mai rapidă decât ceilalți ! Când ești implicat într-o coliziune cu vinovat cel puțin discutabil, rivalul primește trei locuri penalizare pentru cursa următoare ! Unde-i dreptatea ? Unde-i echidistanța ? Și se mai miră de ce este huiduit pe toate circuitele ? Sau de ce până și fanii englezi, mai fanatici decât cei italieni și cei olandezi la un loc, au început să-l conteste ? Rușinos, chiar este rușinos și absurd ceea ce se întâmplă în F1 actuală !
este una dintre cele mai bune performante ale mele in Formula 1“
.....acuma tre' sa astern si dilema personala:
cat tre' sa mai dea din el acest etern pretendent la statutul de pilot pentru a reusi sa bifeze si a treia victorie din epustuflanta sa cariera?!?
800%?! 1 500%?! 5 000%?! 75 000%?!
....despre circumstantele primelor doua victorii in F1 ale monegascului n-am de gand sa mai zabovesc, n-as face altceva decat sa-i lichefiez palamaresul extrem de plapand.....
P.S. 360 de zile ramase pana cand Maranello o sa aniverseze 3 ani scursi de la ultima victorie a lui L'echec in F1....
După accident, Hamilton a încercat să iasă cu monopostul de sub cel a lui Max dând în spate, crezi că dpdv medical era ok sau nu? Cockpit maşinii MB era intact, deci putea să iasă din maşină sau nu.
În altă ordine de idei, recunosc că am greşit în privinţa sistemului halo. Când l-am văzut prima dată pe monoposturile de F1 am zis că-i o prostie menită să încurce vizibilitatea. Şi-a dovedit utilitatea atât ieri cât şi în privinţa lui Grosjean.
Ma asteptam sa vii cu acest comment. Imi aduci aminte de "edikkk" pe subiectul de masini electrice, a ramas blocat pe o idee pe care o repeta la majoritatea articolelor AM.
Ce e greu de inteles ca monopostul Ferrari are un PU slab? Mai mult decat atat, s-a vazut clar ca motoarele Mercedes au dominat pe acest circuit - Top 3 (McLaren si Mercedes AMG); Top 10 (AMR si Williams).
Costel poate învață că pricipala cale de progres e să accepți și pe alții. Nu poți să îi ceri unui pilot fără o mașină competitivă să se "bată" la titlu. Cât despre pluton, Stroll are curse mai bune sau mai rele, Ocon face greșeli în ultimul timp, Alonso rămâne un pilot bun dar capricios la alegerea echipelor, Giovinazzi nu e constant.
daca Max nu stationa 11 secunde!!! pe cricuri, inimaginabil pentru profesionalismul mecanicilor RBR, atunci lucrurile se scriau cu totul altfel ieri, olandezul avea sanse uriase sa castige cursa, contrazicand astfel prognoza tuturor *doctilor* cu privire la vulnerabilitatile Honda la Monza si implicit la atuurile incomensurabile ale motoarelor Benz in Italia......
...si de ce tre' sa-l cautionam intruna pe acest L'echec?!?
un loc 4 foarte conjunctural, mexicanul sanctionat prea aspru in duelul cu monegascul in della Roggia(+5 sec), lipsa prematura a lui Gasly, eliminarile lui Max si @44, toate acestea au contribuit la aparenta revigorare a Ferrari...
....de ce nu-s fanii Ferrari incantati de acest rezultat precum le recomanda *salvatorul* Scuderiei?
fiindca fanii Ferrari au simtul realitatii foarte dezvoltat, fiindca toate echipele oficiale au reusit sa castige macar o cursa in acest sezon(Benz AMG, RBR-Honda, Alpine) si, colac peste pupaza, iata ca o echipa de client(McLaren) a reusit sa inhate o victorie inainte celor de la Ferrari...
SGT, tine minte ce-ti spun acum:
monegascul supravietuieste azi in F1 la Ferrari numai datorita altruismului lui Vettel din 2019, cele doua victorii ale lui L'echec datorandu-se exclusiv spiritului de sacricifiu al cvadruplului campion german + clementa comisiei tehnice FIA pe Monza in 2019...
SGT, Maranello nu face decat sa se sabordeze cu acest monegasc!
*m-aș retrage din F1 și le-aș explica fanilor ei, a echipei și sportului F1 că de ani buni observ că nu mai concurez într-un sport democratic ba mai mult, concurez împotriva unei "echipe" FIA ce se ascunde pe sub insigna Mercedes
Mult hulitul halo probabil a mai salvat o viata.
Nu te-a durut sa-l vezi pe Seb pe post de pinata? Ce-o fi avut lumea cu el? Mare surpriza ca a terminat cursa.
Hamilton a intrat primul in sicana, avea jumatate de masina in fata lui Ver. Ce iti spune asta? Ca poti trece? :)))) Daca are jumatate de masina in fata, face ce vrea, nu a fost nici macar roata la roata la intrarea in viraj, ci Ham in fata lui Ver. Iar Ver s-a urcat pe el.
Ce mentalitate de copii aveti unii. Ca Ham a fost scos in decor in virajul 1 nu mai spune nimeni nimic. Evident ca tot Ham a fost de vina si acolo, ca a indraznit sa-l atace pe copilul retardat. Acum, la accident, tot Ham trebuia sa-i dea spatiu lui Ver, desi Ver avea interiorul in viraj, fiind viraj de stanga. Nu ti se pare ca Ham i-a lasat suficient spatiu, lasandu-l sa ajunga acolo? Unde l-a scos Ham afara cand Ver s-a urcat pe roata lui si apoi pe masina? Ver trebuia sa inteleaga ca nu are loc sa faca acel viraj si sa traga stanga de volan, sau sa franeze. Daca era destept, il putea depasi in urmatorul viraj
Si da, uneori chiar nu poti trece de adversar.
Penalizarea de 3 pozitii e prea mica. Ar fi meritat cel putin 10. Nu trebuie sa se dea nimeni la o parte. Iti lasa spatiu atunci cand esti roata la roata, nu cand unul e in fata ta. E in fata ta tu trebuie sa ai grija.
Deci avem Max si "BLM" . Nu ii putem spune Lewis , ii spunem BLM ca sa ne aratam pe fata frustrarea si rasismul jegos care zace in sarakia din noi. Suntem romani si comentam anonim pe interneti .
Virajul (adică șicana) era pe dreapta, nicidecum pe stânga. Ham a tras de volan stânga înainte să ajungă în șicana. De asta a și spus Max că nu i-a lăsat loc. A fost manevră de blocare (intimidare).
https://youtu.be/TB5yhZdF8SI
Minutul 5:17 - aparent, Kimi a condus curat acolo. Putea și Lewis sa încerce același lucru, mai ales ca Lewis avea pneurile reci, abia ieșise de la boxe.
comisia tehnica se afla la un nivel de depravare inimaginabil, Michael Masi&Co sunt o rusine din perspectiva aplicarii coerente a normelor, am deplina convingere ca daca olandezul nu se afla inaintea lui@44 in clasamentul provizoriu(+5 puncte) musai ca Max era scutit de sanctiune, se clasa speta ca fiind doar un banal incident....
... o interpretare a regulilor care-s aplicabile dupa bunul plac al celor care-ar trebui indepartati numaidecat din postura pe care o ocupa-n prezent, acest talmes-balmes decizional fiind consfintit de cel mai elocvent exemplu pe acelasi traseu de la Monza in doua situatii trase la indigo, doar amfitrionii fiind diferiti si evident ca si pitura monoposturilor pe care le strunesc...
...della Roggia 2021- Ocon nu lasa spatiu lui Vettel si primeste penalizare de 5 secunde...
https://youtu.be/_blTkDEaTyY?t=9
....della Roggia 2019- L'echec nu lasa spatiu lui @44 si nu primeste penalizare!?
https://youtu.be/ExncXiB48lw?t=16
oricare dintre consumatorii de buna credinta care poseda si-o perspectiva vasta asupra Marelui Circ observa imediat situatia ingrata in care se afla Sebastian, multiplele excese care frizeaza impertinenta pilotajului si pe care Sebastian tre' sa le tolereze constant din partea progeniturii miliardarului Stroll, dupa ce-a indurat Vettel pe Zandvoort in ultimul tur din partea lui Lance iata ca pe Monza a fost supus unei manevre de-o impertinenta rara inca din primul tur in Lesmo si care n-a generat altceva decat pierderea a patru pozitii pana-n Seraglio pentru Sebastian, asta dupa un start in care Vettel castigase doua pozitii si rula in cutia de viteze a lui Perez.....
Sebastian nu poate si nici nu-i recomandabil sa performeze in astfel de conditii inumane si-n 2022 la Aston, trebuie modificati major termenii contractuali pentru ca in sezonul viitor Sebastian sa fie degrevat de postura de bodyguard & babysitter pe durata grand-prix-urilor de F1 pentru o odrasla care-i rutinata sa-si cultive capriciile in orice fel.....
...sunt primul care-si doreste switch-ul Vettel-Alpine vs Alonso- Aston peste cateva luni!
...doar ca numai un neghiob isi propune sa plece de la o echipa oficiala si s-ajunga intr-o locatie care n-are nici la ora asta temelia inchegata deplin, nemaiamintind delirul care pune stapanire pe Stroll sr, Aston campioana mondiala constructori/piloti in cincinalul care-i inceput la Gaydon sub domnia acestui diletant intr-ale motorsportului...
Formula Unu se misca suficient de repede incat sa nu ne ofere si optiunea silabisirii argumentelor leale aflate in stadiul deplinei irefutabilitati, cine-si propune sa tina pasul cu formidabila dinamica a Formulei Unu dar are dificultati in intelegerea fenomenului musai ca tre' sa ingurgiteze pe nemestecate detaliul urmator:
Gasly, un pilot cu evolutii decente in ultimele 12 luni la AT, cauta inca din primavara 2021 volan la una din echipele de uzina, sondand fatis paddock-ul atat pentru o revenire la RBR cat si pentru o cat se poate de interesanta oportunitate la Renault/AlpineF1....
Ferrari are motor de caruta, cum urla unul care plangea referitor la motorul Honda, GP2 engine!
Vettel...si-a luat magaoaia de la Stroll si si-a ruinat cursa ca mai apoi sa ne "laude" cu valoarea sa cand se intoarce pe circuit doar ca nu are curajul ca altii sa strige "Ahhh, I'm stupid, very stupid, very very stupid". Ala macar recunoaste cand greseste, astalalt plange si s-a dus la Aston, crezand ca face mare lucru, cu un Stroll care l-a intors in turul de dupa finalul cursei de prin 2018.
In orice caz, echipa RBR este vinovata pentru situatia in care se afla Max, trebuia sa schimbe in acelasi tur cu Mclaren sau daca tot au facut-o dupa un tur, macar fa-o corect, nu cu 11.5 secunde la schimb de pneuri. Eu sincer credeam ca Lewis va iesi cu vreo 7 secunde in fata lui Max...a fortat mult in acel tur.
aici, pe AM-motorsport, tre' sa intelegi ca nu-i recomandabil sa apari cu informatii eronate, tocmai de aceea iti atrag atentia asupra urmatorului detaliu, amanunt care sa aiba rolul de a pozitiona adevarul acolo unde-i este locul:
Max a schimbat in turul 23 iar @44 a schimbat in turul 25, deci doua! tururi mai tarziu, posibila abnegatie a olandezului in Prima Variante avand deplina acoperire din perspectiva palierului (aproape)optim de functionare a pneurilor(12 km parcursi)...
2021 Italian Grand Prix tyre strategies
Lewis Hamilton C2 (25) C3 (0)
Max Verstappen C3 (23) C2 (2)
Lixandre,
daca Max efectua pitul intr-un interval rezonabil de timp pentru RBR, cca 3 secunde, musai ca avea sanse majore sa iasa in fata lui Ricci si implicit sa castige cursa....
...si iata, apare intr-un final si Alonso ca sa reconfirme spusele mele, sunt dispus sa-l scuz pe spaniol pentru aceasta taraganare, are si el o varsta si n-are cum sa mai tina pasul cu dinamica pe care o afisez eu.....
Alonso: "Verstappen crash was a racing incident, no danger"
racefans.net/2021/09/14/hamilton-verstappen-crash-was-a-racing-incident-no-danger-alonso/
Povestea asta cu avantajul echipelor de uzina este pura teorie si se potriveste actualmente doar cu Mercedes, pentru ca doar ei au reusit sa gaseasca combinatia ideala. Unde sunt Ferrari si Alpine ?
Bai nene, tu ala care-l divinizezi pe Vettel, omul nu mai e in stare sa livreze nimic, nu mai are ce si de unde, indiferent in ce masina l-ai sui ! Bafta lui este ca-l are echipier pe baiatul lui tata, ca nici nu vreau sa ma gandesc de care umilinta și-ar lua de la unul mai rasarit !
Gasly sa vrea la Alpine ??? Pentru ce ? Pai Taurina2 este peste Alpine, iar cu un coechipier mai acatarii, ar fi fost mult peste cuplul Alonso-Ocon !
feroce tre' sa-ti mai fie pizma la adresa celui care a rescris bornele F1, a celui mai tanar cvadruplu campion mondial din istorie(26 de ani), doar ca ostracizarea profesionala pe care-o emani prin toti porii la adresa lui Sebastian n-o s-o dobandesti prea curand, Stroll sr demonstrandu-mi ca inca detine o viziune sanatoasa si coerenta privind bunul mers al celor din Gaydon in F1:
“We are delighted with Sebastian. It is our firm intention to continue with him next year and beyond”
...pe romaneste:
„Suntem încântați de Sebastian. Este intenția noastră fermă de a continua cu el anul viitor și nu numai ”
Nu te mai obosi să convingi omul, nu ai nici cea mai mică șansă, este vettelist până în ultima fibră. Dar, bravo lui, macar este consecvent în ceea ce susține, argumentat, neargumentat. Nu ca alții care se schimbă după cum bate vântul.
alo?! ....am asternut in mandarina?!?
@!!!,
sa nu precupetim niciun efort -inclusiv tu- pentru ca analfabetismului functional sa-i vina vreo idee incompatibila multora aflati in proximitate, sa-nceapa sa se simta ca acasa pe acest forum!
reiterez, Aston campioana mondiala in 5 ani este categoric delir, halucinatie get-beget, obiectivul acesta n-are cum sa-l indeplineasca Aston indiferent de pilotul pe care-l inregimenteaza cei din Gaydon dar si de noul monopost pe care-l *clocesc* pentru anii ce vin, Lawrence nu-ntelege, dintr-o inca precara eruditie intr-ale F1, unde se situeaza palierul de unde numai plafonarea isi face simtita prezenta in previzibila situatie a mentinerii actualului evantai participational.....
Aston alaturi de Vettel in 2022, poate si-n anii ce vin, musai ca reprezinta chezasia unei constructii serioase, a aprofundarii rigurozitatii, a predictibilitatii competentei de care musai ca Aston are nevoie ca de aer in reaparitia sa in F1 dupa cca sase decenii, a idealului gabarit al temeiniciei dar si al atat de necesarei pasiuni pentru o echipa a carei singura *culpa* e aceea ca-si propune exclusiv progres....
Dupa felul in care te exprimi, cred ca esti un om inteligent si cultivat. Prima este mai mult intuita, a doua chiar iese in evidenta. Dar nu-ti strica fasonul cu remarci de genul analfabetismului functional, ca nu-ti fac nici cinste si nici nu te ridica in ochii altora.
daca nu-i o insuficienta a intelegerii depline a unui text, atunci musai ca aluneci spre o alta meteahna, rea-vointa, prin rastalmacirea comment-ului meu, tocmai de aceea, dupa alte 24h scurse, am salutat si oferit integral iesirea publica a lui Stroll sr, cert intarziata ca aparitie pe subiectul cu pricina pentru pedigree-ul unui brand precum Aston Martin, era absolut necesar ca o astfel de rumoare, o malitiozitate mediatica sa fie lichidata integral si cat mai repede cu putinta.....
Fara logica, gramatica, etc.....
in situatia in care recomanzi voalat ca partea marcanta a membrilor acestui forum ar trebui sa fie cooptata de indata in comitetul(comisia) care decide selectarea comentariilor atunci da-mi voie sa fiu primul care tine sa te felicite pentru aceasta initiativa, sunt in intregime in asentimentul tau, chiar este nevoie de o triere si mai riguroasa a celor care se aventureaza pe taramul acestei pretensive discipline auto, concesiile majore genereaza de cele mai multe ori doar vulnerabilitati iar un Mare Circ fragil este ultimul lucru pe care sa si-l doreasca fiecare dintre noi......
Foarte bine ca Max nu a trecut pe la scoala, nici nu ii trebuie din moment ce a crescut prin paddock, princ garaje si printre karturi de mic.
Scoala este o mizerie, o toxicitate de mediu unde copiii sunt incurajati sa se lupte intre ei precum cocosii si sa fie distrusi emotional.
Max n-are frici, n-are complexe. Oricat incearca Hamilton si cu Wolff sa puna presiune pe el, sa-l intimideze, sa-l termine psihic, olandezul ramane acolo ca un ghimpe in coasta britanicului.
Cat despre Leclerc, esti un ditamai habarnistul, fix campionii consacrati de care zici tu au distrus Ferrari, un Alonso care arunca cu noroi in ei in 2006, pentru ca in 2008 sa se linguseasca ca un mielusel la portile din Maranello cand a vazut ca Renault-ul ING nu ii poate aduce pe cinstite nici o victorie. El a stat 5 ani si n-a facut nimic, iar apoi a venit Vettel 6 ani, cu glumele lui infantile de se visa urmasul lui Schumacher cand el la Ferrari a facut niste greseli de Luca Badoer. Vettel care pentru a se pune bine cu britanicii era in 2019 mai dispus sa se loveasca cu Leclerc decat cu Hamilton.
Ai sa vezi ca tu ca Ferrari vor ajunge departe cu Leclerc si Sainz. Toate la timpul lor!