Sesiunea de teste de la Barcelona a continuat marți după un scenariu asemănător cu cel din prima zi, astfel că cel mai bun timp a fost stabilit de Ferrari, însă de data aceasta a fost rândul lui Charles Leclerc.
Cronometrat cu 1:18.247, monegascul a parcurs 157 de tururi și a fost astfel și pilotul cu cele mai multe tururi de pe circuit.
"Întotdeauna există emoții când urci într-un Ferrari, dar am lăsat asta deoparte pentru că am avut de făcut o treabă pentru echipă. Sperăm să continuăm în același ritm în următoarele zile, pentru că este important să profităm de puținele oportunitățile pe care le avem pentru a testa", a declarat el.
McLaren a obținut locul doi prin Lando Norris, care a fost cu numai trei zecimi de secundă mai lent, în timp ce Kevin Magnussen a încheiat sesiunea pe locul trei la volanul monopostului Haas. Ulterior, danezul a fost înlocuit cu debutantul Pietro Fittipaldi.
Mercedes nu a ieșit în evidență nici marți, întrucât Valtteri Bottas și Lewis Hamilton au încheiat pe locurile 6 și, respetiv, 10, însă cel mai probabil campioana mondială este preocupată de optimizarea setărilor înainte de a efectua tururi rapide sau simulări de cursă.
Sesiunea a fost marcată de un accident provocat de Pierry Gasly, care a pierdut controlul volanului și s-a izibt de barierele din virajul 13, eveniment în urma căruia a rămas fără aripa spate. Daniel Ricciardo a avut de asemenea o defecțiune tehnică la aripa spate, întrucât un element al acesteia s-a detașat de monopost pe linia dreaptă de start-sosire.
Sesiunea de teste continuă și miercuri, zi în care va debuta în cele din urmă și noul monopost al celor de la Williams.
Via F1
masina ferrari 2019 =perfectiune
Timpii astia sunt mai slabi decat anul trecut din qual deci stati calmi ca se testeaza.
Desi multi isi doresc ca dominatia Mercedes sa inceteze, nu cred ca italienii stau atat de bine iar nemtii asa de prost. Ce am observat din simularile de cursa este ca Ferrari uzeaza prematur pneurile, dupa 7-8 tururi in care ruleaza cu variatii mici de 2-3 zecimi/tur, incep sa piarda mult din performanta, cate 0.5 sec dupa fiecare tur suplimentar(poate de asta au adus azi un nou tip de jante asemantoare cu cele folosite anul trecut de rivali). Mercedes au rulat constant 15-20 tururi cu aceleasi pneuri si cu variatii mici fara sa piarda din performanta lor. In realitate nu stim cat combustibil au folosit fiecare, poate Ferrari le pot gestiona fara probleme si acum doar incearca sa vada cat de mult rezista fortate peste limita?!
nu is in masura sa te contrazic cu jantele fiindca pentru mine ii un subiect necunoscut dar ferari is cu timpi pe tur cu ambii piloti care is foarte incurajatori, leclerc nu realiza record in ziua a doua daca masina ferari nu ii foarte performanta iar venirea lui binoto la conducere ii benefica fiindca is cu impresia despre el ca ii om destept
lewis hamilton : ferrari looks very ,very strong right now (motorsport.com)
nu iese fum fara foc !
Nu se stiu setarile fiecarei masini in parte, nu se stiu ce gume folosesc in anumite parti ale testelor, nu se stie ce benzina folosesc, etc. Pana sambata 16 martie vor fi doar presupuneri.
Pana atunci Ferrari testeaza jentile folosite de Mercedes in unele din cursele de anul trecut.
Oare cat de mult sa mearga Mercedes la prosteala incat sa nu incerce macar un tur complet rapid in 3 zile, ba mai mult sa fie departe de primu, chiar si aprox. 2s azi, si in rest peste o secunda, ?????
Ce ar fi interesant este sa vedem la toti care ar fi timpii pe tur combinati, adica cei mai buni timpi pe sectoare adunati ca sa se excluda portiunile unde o lasa mai moale