Deşi este considerat de presă unul dintre principalii vinovaţi pentru parcursul relativ modest din ultimii ani, Stefano Domenicali nu se consideră responsabil pentru aceste rezultate, chiar dacă este şeful echipei.
"Nu ai câştiga mâine dacă l-ai schimba pe Domenicali. În Italia există o vorbă: când părăseşti drumul pe care îl cunoşti, celălalt ar putea fi mai rău. Problema nu este Domenicali, pentru că Domenicali este primul care vine dimineaţa la muncă şi ultimul care pleacă.
Dacă am fi câştigat titlul în 2012, Domenicali ar fi un fenomen, şi-ar fi făcut treaba bine", a declarat italianul pentru publicaţia AS. În schimb, Domenicali a evidenţiat două motive pentru care Fernando Alonso nu a reuşit încă să câştige titlul mondial: slabă capacitate de a îmbunătăţi monopostul pe parcursul sezonului şi pneurile Pirelli."La începutul sezonului am avut un monopost competitiv în calificări şi un ritm de cursă foarte bun. Problema este că nu am putut îmbunătăţi monopostul, întrucât în unele cazuri am introdus update-uri care au înrăutăţit lucrurile. În plus, nu comentez dacă a fost sau nu corect, dar prin schimbarea pneurilor nu am fost capabili să exploatăm principalul avantaj, ritmul competitiv de cursa", a adăugat el.
Via Motosport
Dc in 2012 Ferrari ar fi castigat titlul, Domenicali sub nicio forma nu ar fi fost declarat fenomen, ci nu ar mai fi iesit in evidenta, asa de clar, incompetenta lui ... fenomen ar fi fost doar ...Alonso
ar fi frumos si de perspectiva, daca la sfarsitul sezonului 2013 sa se anunte noul sef al Scuderiei Ferrari si anume Eric Boullier
Exclamatia de mai sus e cu titlu ironic.
Se vede ca este latin si, ca un roman veritabil, nu el e vinovat. Daca era neamt, pana acum era demult pe faras si isi recunostea fair incompetenta.
Cum poti sa spui ca nu ai nicio culpa, cand esti seful unei echipe care nu are rezultatele scontate?!
Superb! Si se mai mira unii ca Ferrari a ajuns mai jos decat ii este stindardul!
PS - sunt fan Vettel, dar ma doare cand vad ca F1 nu are parte de o competitie reala intre monoposturi. Se pierde esenta competitiei.
Daca Ferrari vrea titluri, ar fi bin sa aduca o persoana competenta care sa stie ce face, altfel, montezemolo va imbatrani mai repede si fara titluri.
In orice caz cred ca lipsesc 2-3 piese importante din puzzle.Poate Alison va reusit sa scoate putin mustatza la suprafata.Vom vedea,fiindca daca F1 va continua in aceeasi maniera si in viitor,fanii se vor plictisi.I'm one of them!!
Numai bine,
Au iesit la iveala multi din asa zisii ingerasi de atunci (care pe vremea lu nea Nicu au sprijinit puterea cu toata priceperea si convingerea lor). Acum sunt tot prin functii cheie, fac ce au invatat de la Secu, si le datoram "bunul mers" al lucrurilor in tara.
evident ca nu unul este singur vinovat, dar una din conditiile esentiale sa fii un manager bun (nu numai de echipa F1) este ca sa sti sa identifici problemele si sa sti sa aduci solutii, sau le aduci tu personal sau aduci omul care sa stie sa le rezolve (speram ca in cazul de fata va fi Alison)
dar din 2009(sau cam de cand este el sef echipa) incoace nici cu identificarea problemelor nu se descurca, apoi sa le resolve ...
acesta este durea la care dau voce suporterii scuderiei
Pot fi ei, pot fi altii mai buni cu teste sau fara. S-a mai intamplat sa fie si altii mai buni ca Ferrari cand erau teste cu toptanu
Lasa vremea lui Schumacher, ca nu neaparat din cauza testelor a dominat F1. A fost si un pilot de exceptie. Nu a avut mereu sansa de a castiga, dar cand a avut nu a iertat. Asa a ajuns la 7 titluri. Nu 2, nu 3. Sapte
Nu cred ca Domenicali e cel mai vinovat de la Ferrari. Cred ca Montezemolo ar trebui sa lase lucrurile astea pe seama altora. Si-a pierdut pasiunea pentru competitie. In ultimii ani a facut multe greseli. L-a lasat pe Schumacher sa se retraga in 2006, de fapt i-a facut vant. L-a gonit pe Kimi in 2009 si l-a tinut pe Massa. L-a tinut pe Domenicali atatia ani fara rezultate. Il readuce pe Kimi. L-a tinut pe Massa atatia ani. De 5 ani Ferrari n-a avut nicio sansa la titlul constructorilor(cel mai important din competitie)