- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Domenicali: Noul ECU ne-a creat multe probleme"
Publicat Miercuri, 02.04.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cei doi piloti ai Scuderiei Ferrari, Kimi Raikkonen si Felipe Massa, au avut probleme la motor in prima cursa a sezonului din Australia, in timp ce Scuderia Toro Rosso si Force India, motorizate de asemenea de Ferrari, au intampinat probleme similare atat la Melbourne, cat si la Sepang. In acest an, toate echipele trebuie sa foloseasca noul sistem ECU furnizat de McLaren Electronic System. Compania MES face parte din McLaren Group, insa este independenta de echipa de Formula 1.
Seful Scuderiei Ferrari, Stefano Domenicali, sugereaza ca Ferrari nu sunt singura echipa care au probleme in adaptarea la noile reguli. "In ceea ce ne priveste, la Melbourne am experimentat probleme serioase de fiabilitate, dar nu din cauza ca am ajuns acolo nepregatiti", a declarat italianul intr-un interviu acordat site-ului oficial al Formulei 1.
"A fost vorba mai degraba de faptul ca in acest an, toate echipele cu exceptia uneia singure au avut de-a face cu un nou partener, unitatea centrala de control, care inca nu si-a dezvaluit toate secretele, mai ales cand vine vorba despre modul in care functionarea acesteia afecteaza functionarea de ansamblu a masinii".
Domenicali a admis ca nu este deloc multumit de acumularea a numai 11 puncte dintr-un maxim total posibil de 36, insa insista ca toti cei care fac parte din Scuderia Ferrari au partea lor de vina. "Aceasta este responsabilitatea intregii echipe, a managerului, a inginerilor, a mecanicilor si, bineinteles, a pilotilor. Toti trebuie sa ne imbunatatim performantele pentru a ajunge la nivelul la care aspiram", a mnai precizat Domenicali.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Comentarii (4)