- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Domenicali: "Ferrari a gresit strategiile la Monaco"
Publicat Marti, 27.05.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Stefano Domenicali, seful Ferrari, sustine ca problemele pe care Kimi Raikkonen le-a avut in cursa de la Monaco au inceput chiar inaintea startului.
"Asa cum stim cu totii, cu trei minute inainte de start trebuie ca rotile sa fie montate. Un mecanic a anuntat insa in ultimul moment faptul ca avem o problema legata de acest aspect. Insa pneurile erau deja montate de doua minute, asa ca e dificil de inteles ce s-a intamplat acolo. Am fost nevoiti sa lucram la masina lui Kimi pana aproape de momentul plecarii in turul de formare si asta a determinat oficialii sa ne penalizeze pilotul cu un drive-through", spune oficialul Calutului Cabrat.
Foarte interesant este faptul ca Felipe Massa a platit si el pretul unei strategii eronate, pozitia a treia pe care a ocupat-o la final fiind una norocoasa. "Felipe a fost programat cu o singura intrare la boxe deoarece ne-am bazat pe o informatie eronata legata de timpul probabil. Nu a plouat atat de mult precum ne-am fi asteptat si, dupa ce i-am schimbat lui Felipe pneurile cu unele de ploaie, nu a mai plouat asa cum ne spunea noua radarul.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Rabdare, va rog.
The 26-year-old Dutchman, who raced 11 times for Minardi and Red Bull until late in 2006, reportedly penned the agreement with the French squad's main sponsor ING - a Dutch bank - to perform demonstration driving duties, the Dutch publication Formule 1 Race Report said on Monday.
Doornbos dropped out of the American open wheeler scene for 2008 following the merger of the Champ Car and IRL series.
He has since signed to represent AC Milan in the forthcoming football-meets-motor racing Superleague Formula.
Doornbos' very next high-speed outing, however, could be a one-day Renault test at the Silverstone circuit on Friday, motorsport-total.com claims.
The German portal said Doornbos' shakedown is so he can adapt to the car ahead of his demonstration outings, including in Rotterdam and Moscow.
His management, meanwhile, denied that a connection can be made between Doornbos' Renault commitment and the increasing pressure on the team's struggling race driver Nelson Piquet.