Cursa i-a avut în prim plan pe Nicolas Prost, pilotul echipei e.dams care a plecat din pole position, şi pe Nick Heidfeld de la Venturi. Germanul a plecat de pe poziţia a şasea a grilei de start şi a progresat până pe locul patru înainte de a câştiga alte două poziţii la schimbul obligatoriu de maşini de la jumătatea cursei.
În ultimul tur, Heidfeld l-a ajuns din urmă pe liderul Prost, iar în ultimul viraj a iniţiat o manevră de depăşire pe partea stângă. Fiul cvadruplului campion mondial Alain Prost a virat însă spre el în încercarea de a aborda virajul, moment în care cei doi s-au atins, iar Heidfeld a pierdut controlul volanului. Monopostul sau a sărit peste o bordură şi s-a rostogolit pe marginea circuitului, însă germanul a scăpat fără niciun fel de rană. La rândul său, Prost a fost nevoit să abandoneze din cauza unei defecţiuni la direcţie.În urma incidentului, victoria i-a revenit lui Lucas di Grassi de la Audi Abt, care a devenit astfel primul câştigător al unei curse de Formula E. La final, brazilianul a admis că victoria a venit pe fondul unor evenimente neprevăzute. "Am fost un pic norocoşi, dar am fost bucuros să fiu omul potrivit la locul potrivit. Nu am văzut accidentul, dar cel mai important lucru este că Heidfeld este în regulă, ceea ce demonstrează că aceste monoposturi sunt absolut sigure", a precizat el.
Podiumul a fost completat de Franck Montagny (Andretti) şi Sam Bird (Virgin), în condiţiile în care Daniel Abt, care iniţial ocupase locul trei, a fost penalizat pentru că a folosit mai multă energie decât cea permisă de regulament.
▶ Formula E - detalii complete despre prima competiţie de monoposturi electrice
▶ Formula E la TV, pe internet şi pe tablete în 2014: unde poţi vedea în direct cursele din Formula E
Formula E - Rezultate cursă Beijing:
Loc | Pilot | Echipa | Diferenta |
---|---|---|---|
1 | Lucas di Grassi | Abt | 52m23.413s |
2 | Franck Montagny | Andretti | 2.867s |
3 | Sam Bird | Virgin | 6.559s |
4 | Charles Pic | Andretti | 19.301s |
5 | Karun Chandhok | Mahindra | 23.952s |
6 | Jerôme D'Ambrosio | Dragon | 31.664s |
7 | Oriol Servia | Dragon | 41.968s |
8 | Nelsinho Piquet | China | 43.896s |
9 | Stephane Sarrazin | Venturi | 43.975s |
10 | Daniel Abt | Abt | 1m02.507s |
11 | Jaime Alguersuari | Virgin | 2m00.613s |
12 | Nicolas Prost | e.dams | Collision |
13 | Nick Heidfeld | Venturi | Collision |
14 | Michela Cerruti | Trulli | 1 Lap |
15 | Katherine Legge | Aguri | 1 Lap |
16 | Ho-Pin Tung | China | 2 Laps |
- | Takuma Sato | Aguri | Retirement |
- | Sebastien Buemi | e.dams | Retirement |
- | Jarno Trulli | Trulli | Retirement |
- | Bruno Senna | Mahindra | Retirement |
Da - aia de la DolceSport sunt de toata jena ! La fel si cei de la Automarket care si-au preluat stirile de pe autosport si nici macar nu au urmarit cursa sa-si dea cu parerea mai obiectiv si avizat .