Ferrari a anunţat miercuri într-un scurt comunicat de presă că a renunţat la serviciile directorului tehnic James Allison. Presa internaţională a speculat despre o posibilă despărţire timp de mai multe luni, însă până acum Scuderia negase zvonurile de fiecare dată.
Britanicul avea contract cu Ferrari până la sfârşitul sezonului 2017, însă echipa a avut parte de o primă jumătate de an modestă, în care nu a obţinut nicio victorie. Cele două părţi susţin că acordul a fost reziliat în urma unei înţelegeri amiabile.
"Echipa doreşte să-i mulţumească lui Allison pentru devotamentul şi sacrificiul sau în timpul petrecut împreună şi îi doreşte succes în viitor", spune şeful Maurizio Arrivabene.
La rândul său, Allison a mulţumit echipei pentru perioada petrecută împreună, chiar dacă nu a reuşit să obţină niciun titlu mondial de la sosirea de la Lotus."Pe parcursul anilor petrecuţi la Ferrari am cunoscut şi apreciat valoarea echipei şi a oamenilor.
Vreau să le mulţumesc pentru profesionalism şi experienţa umană", a precizat el. Allison a traversat o perioadă dificilă după decesul soţiei sale şi nu a ascuns intenţia de a reveni în Marea Britanie pentru a fi alături de copiii săi.Postul de director tehnic al Scuderiei va fi preluat de italianul Mattia Binotto, care lucrează la Ferrari din 2005 şi care din 2014 ocupa postul de şef al unităţii de propulsie.
Via Ferrari
sa vina ross "the boss" brawn
Parca vad ca il ia cei de la Wiliams si acolo o sa faca treaba! Macar de ar revenii Ross Brawn.
De ce ti se pare ca a facut mai mult Alonso? La primele 3 titluri, masiniele rbr si Ferrari era cat d e cat asemanatoare, 2010-2012.
Acum Mercedes este mult prea in fata, nu se atinge nimeni de ei, daca inainte ii mai bateai pe circuitele lente, uite la ce distanta au fost fata de restul in Ungaria. Anul asta, Vettel este mai in spate, pai ia numara cate probleme tehnice a avut(abandonuri). Apoi verifica cumulul de puncte pe care l-ar fi avut, iti spun eu, Ferrari era acum la cel putin 40 de puncte de Rbr, ca sa nu zic nimic 50.
Ca sa poti face o comparatie corecta, ii pui pe ambii in modelul din 2012, vezi ce timpi scot, apoi ii pui intr-un model 2016 si vezi care e cel mai rapid, abia apoi poti trage niste concluzii.
Sa nu uitam, ca primul model de Ferrari condus de vettel a fost cel din 2o12 pe care l-a testat la Fiorano in 2015. Testele au aratat ca Seb era mai rapid ca Alonso. Ma rog, nu stim cat de reale au fost informatiile furnizate de Ferrari.
Din punctul meu de vedere, Vettel a facut mai mult mai mult in 2015 decat ar fi putut face Alonso.