Directorii tehnici au considerat că propunerile făcute de FIA sunt prea sumare pentru a aduce un spor de viteză de cinci secunde pe tur, motiv pentru care au adoptat o propunere mai agresivă făcută anterior de Red Bull. Astfel, lăţimea aripii faţă va creşte de la 1650 mm la 1850 mm, în timp ce aripile spate vor avea o lăţime de 950 mm şi o înălţime de 800 mm.
În plus, difuzorul spate va fi amplasat la fel ca la monoposturile din sezonul 2010 pentru a permite un spor de performanţă din partea podelei.
În schimb, diametrul pneurilor va fi mai mic decât cel propus iniţial de FIA.Astfel, pneurile de pe punctea fata vor avea un diametru de 300 mm, cu 55 mm mai mult decât cele actuale, în timp ce cauciucurile de pe puntea spate vor avea un diametru de 400 mm, fata de 325 mm în prezent.
Directorii tehnici se vor întâlni în cursul acestei săptămâni pentru a ratifica aceste propuneri, iar regulamentul urmează ulterior să fie aprobat de Consiliul Mondial al FIA până la sfârşitul acestui sezon.
În mod ironic, propunerea de design a venit din partea Red Bull, care este pe punctul de a se retrage din Formula 1 din cauza faptului că nu are niciun motor disponibil pentru sezonul viitor.
Via Motorsport
Comentarii (5)