În această situaţie, germanul a fost ajutat de inginerul său, însă acest lucru nu va mai fi posibil de anul viitor, când comunicaţiile radio cu privire la performanţele monopostului vor fi interzise.
Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes, trage un semnal de alarmă în această privinţă şi crede că interzicerea comunicaţiilor va avea un impact semnificativ asupra siguranţei.
"A fost un coşmar! Vă puteţi imagina ce s-ar fi întâmplat dacă nu puteam trimite mesaje pilotului? Este o îngrijorare şi pentru siguranţă. Cum să nu vrei să comunici cu un pilot al cărui volan nu mai arata nimic? Poate că Singapore ar trebui să indice direcţia viitoare pentru mesajele radio", a declarat austriacul.
Poziţia lui Wolff este susţinută şi de Christian Horner, şeful Red Bull Racing, care consideră necesare comunicaţiile radio din cauza complexităţii noilor unităţi de propulsie.
"Sprijin interzicerea comunicaţiilor în ajutorul piloţilor, pentru că nu este treaba inginerilor să le spună unde să frânare mai târziu.
Dar unităţile de propulsie sunt atât de complicate din punct de vedere al fiabilităţii, însă gestionarea lor este importantă. Şi cred că este bine pentru spectacol să vorbim despre asta. Cel puţin le putem spune că frânele s-au încălzit", a precizat el.Via Autosport
Powered by a 3.5 litre V10 Renault engine, the car was the most technically sophisticated on the grid. By 1992 the FW14B featured a semi automatic gearbox, active suspension, traction control and for a brief period anti-lock brakes.