Reprezentanţii echipelor au insistat asupra faptului că startul curselor ar putea fi periclitat dacă inginerii nu vor avea posibilitatea de a informa piloţii despre setările pe care trebuie să le adopte pentru monoposturi, iar în cele din urmă au avut câştig de cauză.
Astfel, FIA a acceptat un compromis prin care comunicaţiile radio între echipă şi pilot legate de performanţele monopostului vor fi permise până la sfârşitul acestui sezon. Totuşi, aceste restricţii pentru comunicaţiile radio pentru performanţele monopostului vor fi interzise începând din sezonul 2015.
Cu această ocazie, FIA a publicat o listă actualizată pentru tipurile de mesaje interzise cu efect imediat, începând cu Marele Premiu al statului Singapore de la sfârşitul acestei săptămâni.
▶ trasa ideală pe circuit;
▶ contact cu bordurile;
▶ setările monopostului pentru anumite viraje;
▶ detalii despre timpii pe sector pentru un alt pilot;
▶ viteza în viraje comparativ cu un alt pilot;
▶ selectarea treptelor de viteze comparativ cu un alt pilot;
▶ selectarea treptelor de viteză în general; punct de frânare;
▶ rata de frânare comparativ cu alt pilot;
▶ modul de frânare în general; stabilitatea monopostului la frânare;
▶ aplicarea accelerării comparativ cu un alt pilot;
▶ aplicarea accelerării în general;
▶ utilizarea sistemului DRS comparativ cu alt pilot;
▶ utilizarea oricărui buton pentru depăşiri;
▶ tehnici de pilotaj în general.
Comentarii (2)