De la Rosa, penalizat pentru utilizarea primului motor suplimentar

De Daniel Popescu
Publicat Duminica, 29.08.2010
Pedro de la Rosa va pleca de pe ultima poziţie a grilei de start pentru utilizarea celui de-al nouălea motor în acest sezon.

Conform regulamentului tehnic, un pilot poate utiliza cel mult opt motoare pe parcursul unui sezon competiţional, fiecare unitate adiţională aducând o penalizare de 10 poziţii pe grila de start.

BMW-Sauber este prima echipă care suferă o astfel de penalizare în 2010, ca urmare a faptului că Pedro de la Rosa şi-a epuizat deja toate cele opt motoare disponibile.

Echipa elveţiană a înlocuit în această dimineaţă motorul Ferrari al monopostului C29 al lui de la Rosa, acceptând implicit penalizarea. Aceasta nu va avea însă un efect major asupra poziţiei spaniolului pe grila de start, întrucât pilotul ocupa doar locul 22, urmând acum să ia startul de pe ultima poziţie.

Singurii beneficiari ai penalizării sunt Lucas di Grassi (Virgin Racing) şi Vitaly Petrov (Renault), care au urcat câte o poziţie.

Cel de-al optulea motor utilizat de de la Rosa în calificările de sâmbătă va putea fi totuşi folosit în ultima cursă a sezonului din Abu Dhabi. BMW-Sauber a fost lovită de numeroase probleme tehnice în privinţa motoarelor furnizate de Ferrari în acest sezon, cauza exactă a anomaliilor nefiind elucidata la momentul respectiv.

Via | FIA

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru