Formula 1 a anunțat oficial că etapele programate pentru acest an în Azerbaidjan, Singapore și Japonia au fost anulate.
Decizia a fost luată ca urmare a faptului că Japonia a impus o serie de restricții severe de călătorie, în timp ce circuitele din Azerbaidjan și Singapore sunt stradale și necesită eforturi majore pentru amenajare.
Pe de altă parte, Formula 1 și-a exprimat convingerea că sezonul 2020 va avea cel puțin 15 curse. Conform unor informații recente, sezonul european al Formulei 1, stabilit în prezent la 8 curse, ar putea fi extins cu cel puțin două curse în luna septembrie.
Pe lista circuitelor candidate pentru a face parte din calendar se numără Mugello, Imola (ambele din Italia), Portimao (Portugalia) și Hockenheim (Germania). În plus, există numeroase circuite care și-au anunțat deja disponibilitatea de a găzdui câte două curse, inclusiv China, Bahrain, Abu Dhabi și Rusia.
Scenariul cel mai plauzibil în acest moment este că sezonul se va încheia la jumătate lunii decembrie cu o serie de curse programate în Bahrain și Abu Dhabi.
"Lucrurile evoluează rapid.
Avem multe opțiuni și suntem încrezători că a doua jumătate a sezonului va fi grozavă. Avem un plan să avem un sezon european extins cu încă una sau două curse. Cred că Bahrain și Abu Dhabi vor încheia sezonului. Asta ne oferă deja 10 curse. Vom găsi încă 5-6 curse bune la mijloc", a explicat Ross Brawn, șeful de motorsport al Formulei 1.Calendarul final al sezonului 2020 este așteptat până în 5 iulie, atunci când va avea loc prima cursă a anului, pe circuitul Red Bull Ring din Austria.
Via Formula 1
Ca unul ce mai trăiește cu aparatele la cap, așa și sportul ăsta mai există cu ajutorul jurnaliștilor ce mai publică diverse știri.
Spectacolul din F1 este mort de mai multa vreme... si este pacat.
cu toata consideratia,
parcurgerea in sens invers a circuitelor amintite de domniile voastre reprezinta un irevocabil miraj din prea multe considerente, directia de montare a glisierelor de securitate, aspect nicidecum insignifiant dar musai imposibil de schimbat in cateva zile, directia gurilor de evacuare prevazute pe ambele parti ale traseului si care-ar trebui reorientate din aceleasi ratiuni de siguranta, atat de necesarele spatii de esapare post viraje in atipica pan' la urma parcurgere a respectivului gp si care-ar trebui sa nu lipseasca din aceleasi argumente de protectie pentru fiecare dintre cei pe care fiecare dintre noi ii idolatrizam
https://www.youtube.com/watch?v=9bEPgnbGQGc