- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Cum l-au pierdut Renault pe Kubica
Publicat Miercuri, 09.04.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Robert Kubica a impresionat in acest debut de sezon, reusind sa urce de doua ori pe podiumul Formulei 1 si sa obtina primul pole position din cariera in primele trei Grand Prix-uri ale acestui sezon.
Desi in prezent concureaza pentru BMW-Sauber, Kubica a facut initial parte din programul de tinere talente al echipei Renault. "La un moment dat a trebuit sa introducem un program de rationalizare a costurilor si, din pacate, l-am pierdut pe Kubica", a explicat Pat Symonds, directorul departamentului de inginerie al Renault.
In 2005, la varsta de 19 ani, Kubica a castigat un test cu echipa de Formula 1 dupa ce a castigat competitia World Series by Renault. "Dupa acel test am fost foarte convins ca trebuie sa-l urmarim. A fost cel mai impresionant in teste si vroiam neaparat sa fac ceva cu el. Mai tarziu am aflat insa ca era pe cale sa semneze o intelegere cu BMW. Am simtit ca a fost un pilot care a plecat de la noi", a mai precizat Symonds.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Comentarii (5)