Credit Suisse, ex-sponsorul BMW-Sauber, isi motiveaza retragerea
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Gigantul bancar elvetian Credit Suisse si-a motivat astazi decizia de a parasi in 2009 echipa BMW Sauber, sustinand ca strategia de comunicare din acest an exclude promovarea brandului la nivel mondial. Dupa opt ani de colaborare cu echipa Sauber si, mai apoi, cu BMW Sauber, Credit Suisse a regandit colaborarea cu echipa de Formula 1, optand in final pentru alegerea sponsorizarii unor evenimente locale in detrimentul unuia global, cum este F1.
"Credit Suisse a decis sa nu innoiasca contractul de sponsorizare cu BMW Sauber F1 Team dupa ce acesta a expirat, la sfarsitul anului 2008. Vom alege in viitor sa sponsorizam mai putine evenimente globale si sa ne concentram activitatea pe evenimente regionale, asa cum am facut cu Salzburg Festival in 2006, cu Teatrul Bolshoi si Filarmonica din New York in 2007 sau Galeria Nationala de Arta in 2008", afirma Matthias Friedli, purtatorul de cuvant al Credit Suisse.
Oficialul Credit Suisse isi completeaza apoi spusele printr-o declaratie cel putin ciudata: "Anul 2008 a fost cel mai reusit de pana acum pentru echipa, BMW Sauber reusind o victorie in Marele Premiu al Canadei.
Credem ca echipa se afla pe un drum bun, astfel ca acesta este momentul perfect pentru a renunta la acest contract".
Comentarii (0)