- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Coulthard propune eliminarea realimentarii
Publicat Luni, 21.04.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Sezonul 2009 va marca revenirea pneurilor slick, in timp ce noile reguli referitoare la aerodinamica vor reduce drastic nivelul fortei de apasare aerodinamica. Aceste modificari au drept scop cresterea sanselor de depasire, insa Coulthard este sceptic ca acest obiectiv va fi atins.
"Sunt sceptic ca schimbarile vor avea un efect prea mare, pentru ca intotdeauna vor fi masini mai rapide in fata si masini mai lente in spate. De ce ar trebui masina mai lenta sa poata depasi masina mai rapida doar datorita unor turbulente aerodinamice mai mici?", se intreaba pilotul echipei Red Bull.
Scotianul nu se rezuma insa doar la critici si vine cu o propunere clara de schimbare a regulamentului sportiv. El sustine ca daca pilotii nu ar mai alimenta cu combustibil in timpul curselor spectacolul ar fi garantat. "Este ironic ca realimentarea a fost introdusa pentru a creste nivelul spectacolului; probabil ca a avut efectul opus. Nu am nicio indoiala ca interzicerea realimentarii ar crea variatii mai mari de timpi pe un tur de pista si ar imbunatati cursele", explica Coulthard.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
bravo mey scotianule, n-ai imbatranit degeaba...
100% de acord. vezi WTCC
problema e ca se scurteaza timpul pe o cursa; trebuie acceptate compromisuri...eventual optimizat raportul performante-consum..
greu de crezut oricum