Pe de altă parte, este posibil ca numărul curselor să rămână la 19, la fel ca şi în acest sezon, ca urmare a faptului că alte două circuite înregistrează probleme financiare.
Coreea de Sud întâmpină dificultăţi să strângă fondurile necesare pentru taxa de participare, în timp ce India se confruntă cu perspectiva falimentului din partea Jaypee Group, promoterul cursei.
Conform Acordului Concorde care a expirat la sfârşitul anului trecut, calendarul Formulei 1 poate cuprinde cel mult 20 de curse, aşa cum s-a întâmplat în sezonul precedent. Totuşi, în lipsa semnării noului Acord Concorde pentru perioada 2013-2020, Bernie Ecclestone are posibilitatea de a alcătui un calendar cu mai mult de 20 de curse.
Via AutoHebdo
Habar n-avet ce faine sunt aceste circuite,poate ca la tv sunt foarte plictisitoare,pentru unii,dar in jocul de F1,sunt SUPERBE!!
Franta merita o cursa, dar Magny Cours mai are nevoie de renovari.
Problema nu e neaparat legata de circuitele noi, cat e legata de arhitect(un cretin, as zice eu, mai ales daca ma gandesc la intrarile/iesirile de la boxe).
Arhitectul ala are atatea circuite praf si pulbere. Si totusi continua in Formula 1. Omul ala e ingust la minte, lipsit de imaginatie, stie doar sa se ocupe de design si splendoare. Pai ma intereseaza pe mine ca iarba de langa circuit e verde sau e un hotel colorat in albastru? Ma intereseaza ca pe Abu Dhabi abia se poate depasi cu DRS, abia... Luxul nu inseamna spectacol in F1, nu stiu cine naiba l-a mintit pe arhitectul asta, Tilcke(sau cum i-o zice). Spectacolul in F1 e altceva, altceva ce el n-a inteles. N-ar fi mai bine sa se pensioneze naibii? Sau sa se organizeze licitatii atunci cand se construiesc circuite, si sa vezi atunci cate versiuni care mai de care spectaculoase.