- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Controlul tractiunii, interzis din 2008!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
FIA a decis sa interzica prin regulament celebrul sistem de control al tractiunii care a facut furori in Formula 1 in ultimii ani. Schimbarea, acceptata de toate echipele din Marele Circ, va intra in vigoare in 2008 si are rolul de taia efectele tehnologiei pe monoposturi in favoarea evidentierii talentului pilotului.
Sistemul de control al tractiunii si-a facut loc in regulament in 2001, ajutand mai ales la manevrele de plecare de pe loc, echipele care beneficiau de acest tip de pachet fiind evident avantajate in momentul plecarii in cursa.
"Masinilor le este interzisa aplicarea vreunui sistem sau dispozitiv care este capabil sa blocheze rotile in momentul impulsului de putere sau sa compenseze cererea excesiva de putere la demaraj din partea pilotului", se arata in noul regulament gandit de FIA.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
va face ca diferentele dintre piloti sa influenteze rezultatele curselor mai mult ca diferentele dintre echipe,
totusi cred ca se va ridica alta problema, cursele vor deveni mai periculoase, va creste numarul iesirilor in decor sau al acrosajelor.
se va intensifica folosirea de safety car, chiar si la start . . .