Totuşi, Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes, a anunţat că toţi cei patru constructori din Formula 1 au convenit ca actualele unităţi de propulsie cu motoare turbo V6 de 1.6 litri să fie păstrate şi în 2017.
"Toţi producătorii de motoare au fost destul de clari că actuala arhitectură a motorului cu o componentă hibridă trebuie să fie păstrată. Aceasta este direcţia spre care ne îndreptăm şi cel puţin acesta este statusul în acest moment între Ferrari, Renault, Honda şi Mercedes", a declarat austriacul.Totuşi, constructorii analizează modul în care puterea motoarelor poate fi majorată la 1000 de cai putere, iar Wolff crede că soluţiile propuse sunt uşor de implementat.
"Există instrumente destul de uşoare pentru a creşte puterea, cum ar fi creşterea vitezei de curgere a carburantului. Dacă măreşti viteza de curgere cu 10 sau 20 kg, vei avea mai mult de 1000 de cai putere. Dar trebuie să redesenezi componente cruciale ale motorului, trebuie să le faci mai fiabile, iar asta implică costuri de dezvoltare", a adăugat el.
Via Motorsport
Comentarii (2)