Lotus a anunţat vineri un nou parteneriat cu Rovio, producătorul celebrei serii de jocuri Angry Birds. Astfel, echipa britanică va promova pe monopost Angry Birds Star Wars, noul titlu al seriei, cu ocazia Marelui Premiu al Statelor Unite de la finalul săptămânii viitoare.
Pe lângă campania publicitară, Lotus a dezvăluit că va organiza un concurs pe pagina oficială de Facebook a echipei care va include brandurile Angry Birds şi Star Wars.
Jocul va putea fi accesat în perioada 12-19 noiembrie şi are ca premiu principal un test în simulatorul echipei de la Enstone. De asemenea, fanii vor avea posibilitatea de a câştiga o replică a căştii purtate de Kimi Raikkonen şi numeroase obiecte promoţionale cu Angry Birds.
Lotus explică asocierea cu un brand precum Angry Birds prin faptul că echipa vrea să fie "altfel" decât celelalte, la fel cum Raikkonen este un stil aparte pentru piloţii de Formula 1."Ca echipă, forţăm întotdeauna limitele abordării noastre pentru divertisment şi promovăm obiectivul de a fi un pic diferiţi.
Prin promovarea noului joc Angry Birds Star Wars la Marele Premiu al Statelor Unite, avem potenţialul de a conecta fanii Lotus F1 cu cei ai Rovio şi Lucasfilm (n.r - producătorul filmelor Star Wars). După victoria de la Marele Premiu din Abu Dhabi credem că Forţa este cu noi", a declarat Patrick Louis, CEO-ul echipei Lotus.Via Lotus
Comentarii (0)