Pilotul echipei Lotus a transmis acest mesaj după ce a fost informat de la boxe cu privire la diferenţa de timp dintre el şi Fernando Alonso, iar finlandezul a decis să-i împace pe membrii echipei Lotus într-un mod original.
El a comandat 500 de tricouri negre pe care acest mesaj este inscripţionat cu litere aurii, în culorile echipei Lotus, iar acestea au ajuns vineri seara la fabrica echipei de la Enstone.
Raikkonen a admis că nu va fi ultima oară când va transmite astfel de mesaje, element care evidenţiază încă o dată stilul său de comunicare în Formula 1.
"Înţeleg că echipa este acolo pentru a încerca să ajute şi face acelaşi lucru ca şi mine.
Dar nu-mi place să mi se spună multe lucruri pentru că ştiu destul de bine ce trebuie să fac şi ce se întâmplă în jurul meu, aşa că dacă am vreo întrebare voi întreba, iar ei mă vor ajuta. Nu este prima oară şi nu va fi nici ultima. Este ceva normal. Oamenii probabil încearcă să facă o poveste mare din asta, dar se întâmplă în fiecare weekend", a explicat el.Via BBC Sport
- de la boxe: incalzeste toate pneurile
- kr: da, da, le incalzesc pe toate (pe un ton de lasati-ma in pace).
E normal ca si cel mai bun pilot sa primeasca sfaturi banale de la echipa, uneori ii mai fura peisajul. De exemplu, la monaco, Senna conducea detasat si dintr-o data, poate prea relaxat, aparent fara niciun motiv, a parcat masina in parapeti. S-a dat jos si a plecat pe jos spre apartamentul sau din monaco, probabil la somn :)
Lui raiko poate ca i se distrage atentia, sau crede ca mesajele de prisos ar trebui sa ramana netransmise, dar alt mare campion, Schumacher pilota si vorbea cu echipa.
dar s-a vazut clar ca a incercat sa-si apere pozitia. Deci se intampla. Raiko dupa cum arata cand coboara din masina la sfarsitul cursei nu pare sa se fi relaxat.
Acum massa ori ii pierdut dupa accident si inconstant ori sabotat bine. Nu se poate sa mergi mai slab cu 1 sec pe tur dar in unele curse sa fi mai bun, sa trebuiasca sa cedezi locul. Diferenta de 1 sec e prea mare. Ceva se intampla. Altfel, massa ar fi putut fi un indicator si pentru Alonso, prin tranzitivitate. Repet, nu sunt consideratii sigure. De exemplu Fisichella il mai batea pe Alonso, sau era aproape de el dar cand a venit la ferrari cu Kimi era mai slab cu 2 sec.
In fine, cred ca Schumi in cea mai buna forma ar fi recordul sa zicem. Cred!
Senna a parcat in parapeti pentru ca forta nebuneste (desi conducea detasat) incercand si sa il depaseasca cu un tur. pe A. Prost .
E aiurea de tot ce a facut Kimi. In cursa urmatoare, in locul inginerului de cursa nu i-as spune nimic. Nici daca mi-ar cere !
Priviti aici (asculatati cometariul ... ce discutii se desfasoara intre pilot si inginer de cursa la Mc Laren): http://www.youtube.com/watch?v=S_DbpOxJnkE
iar vorbesti din impresii personale cu pretentie de adevaruri incontestabile
Mai rau este ca Alonso a luat stilul asta de a se desfasura in F1 ca fiind standard, si de aceea o facut-o de oaie la McLaren cand cersea insistent "titulatura" de pilot nambar oan la pachet cu posibilitatea de a face toate mijmasurile invatate de la Briatore.
Probabil ca nu ar fi castigat niciun titlu daca nu ar fi procedat astfel, lucru sustinut de faptul ca nu a castigat niciun campionat la o diferenta clara, facand galop de sanatate. Daca ar fi fost incurcat de coechipieri, cum s-a intamplat la McLaren doar, intr-adevar pa titluri. Pentru ca nu a fost categoric mai bun decat Trulli, Fisichella, Grosjean, Piquet. A fost pe acolo, cam la nivelul lor. Acest fapt este sustinut de insasi "strategia" de favorizare a sa in dauna coechipierului; adica nu ar fi fost adeptul inrait al unei astfel de abordari daca nu ar fi fost cu adevarat necesar ...
Mai rau e ca unii au luat asta drept "lupta la titlu cu materialul de concurs precar". Mila lor :)
P.S. Ma intreb cum am ajuns de la Kimi Raikkonen la SChumacher.
Serios ?
pai ia vezi aici:
http://www.formula1.com/results/season/2005/
sau aici poate ti-e mai clar:
http://www.formula1.com/results/driver/2005/17.html
Care cursa din Austria in 2005 ????
Cine e pe linga subiect ?
Care este diferenta intre noi doi ? Eu niciodata nu am spus despre un pilot ca este cel mai bun (intotdeauna am sustinut "pachetul" pilot + monopost) in schimb tu ai ceva cu Alonso. Cand auzi/vezi ceva legat de el imediat ti se intuneca imaginea. Eh, anul asta o sa ramai in intuneric. Aprinde-ti lumanarea ! Fernando+Ferrari o sa castige primul loc la piloti. :))
In primul rand unde am pomenit eu de Austria ?!!!
In al doilea rand, urmeaza-ti linkul si te lamuresti si tu ca e asa cum am spus: fisico l-a batut pe alonso in Australia, Ungaria si Japonia in 2005. Ce nu iti este clar? Sau ... mai bine lasa, problema ta.
nu te mai intreba ... urmareste firul discutiei si vei vedea ca unu @simpaticus se intreba ce ar fi fost daca s-ar fi intalnit Kimi cu Schumi la Ferrari. Doh!
In fine, irelevant. Pentru tine oricum Alonso este cel mai slab pilot posibil. Pentru mine e printre cei mai buni alaturi de inca cativa.
PS: dar cum s-a ajuns iarasi la Alonso ?
Aici era un articol despre Kimi !
Deci dupa ce ai omorat lupta corecta sa spui ca nu mai are rost comparatia e ... corect. Bravo, desi nu asta ai intentionat. Rost ar avea atunci cand lupta e corecta.
Rezultate Fernando Alonso in campionatul din 2005:
http://www.formula1.com/results/driver/2005/30.html
Rezultate Giancarlo Fisichella in campionatul din 2005:
http://www.formula1.com/results/driver/2005/17.html
Fisichella are o singura victorie si inca doua clasari pe podium. Are sase (!) abandonuri (Malaesia - accident in turul 36 cu Webber, Bahrain - defectiune la motor in turul 4, San Marino - accident in turul 5, Canada - defectiune hidraulica in turul 32, SUA - s-au retras din competitie in afara a trei echipe, Belgia - accident in turul 10).
Alonso a avut 7 locuri 1 si 8 clasari pe podium. Nu a terminat cursa in doua randuri (Canada - defectiune la suspensie in turul 38 si SUA - s-a retras toata echipa din concurs).
Fisico a avut un singur pole in 2005 iar Fernando 6.
Uite si clasamentul general la piloti in 2005:
http://www.formula1.com/results/driver/2005/
si pe echipe in 2005:
http://www.formula1.com/results/team/2005/
Din rezultatele anului 2005 nu vad unde l-ar fi putut dezavantaja Briatore pe Fisico si cum anume i-a pus bete in roate.
dap, cam multe abandonuri tehnice la fisico ...
E normal sa nu se vada, nu scrie nicaieri in clasament. Dar daca un Piquet ar da drumul la gura ar incepe sa se vada. E ciudat cum Fisico castiga prima cursa cand nu se cunoaste potentialul monopostului si nu Alonso iar apoi doar Alonso e in joc ...
Adauga la asta si faptul ca Alonso este!! adeptul sabotajului contra coechipier
Pe mine nu m-a lamurit alonso ca poate si fara sabotaj, a generat mereu suspiciuni. In Canada 2005 zbiera la Briatore ca nu-l lasa Fisichella sa depaseasca, pe un ton de "cum ne-a fost vorba". Acum aceeasi abordare la Ferrari. Cand a revenit la Renault, Piquet in loc sa-si vada de cursa si cariera trebuia sa produca un accident pentru Alonso.
Pe scurt e pilotul care e cotat prea mult fata de ceea ce a dovedit. Nu-mi spune ca are titluri. Si Barichello ar fi avut 2, 3 daca era in echipa cu un Fisico sabotat si nu cu Schumacher. Deci cam asta e ideea. Alonso nu a convins ca poate fara mijmasuri, deci in opinia mea nu are cum sa fie super uber pilot. E e pe acolo, in gramada. Probabil tu inca mai esti fanul lui pentru ca esti de parere ca un premiu, oriocare ar fi, luat "pe cai ocolite" e la fel cu unul cinstit, meritat si ca certifica in aceeasi masura valoarea. Eu cred ca nu.
Referitor la stirea asta eu pot sa spun ca-mi place Raikko. insa chiar pasul asta cu maioul nu cred ca e OK. El ramine erou iar ekipa de prosti.
Asta aviz la unele comentari de mai sus.