Americanii au semnat un contract de sponsorizare cu Lotus F1 Team care prevede însă promovarea brandului de băuturi energizante Burn, şi nu a brandului Coca Cola. Eric Boullier, şeful echipei Lotus, este încântat de noul parteneriat şi anunţă că acesta va include câteva proiecte inedite pentru contractele de acest gen din Formula 1.
"Suntem mândri că, prin intermediul Burn, Coca Cola a ales Lotus F1 Team ca cel mai bun instrument de reprezentare a brandului Burn în cel mai important parteneriat al său. Suntem entuziasmaţi de parteneriatul cu Burn pentru a construi un model nou şi inovator pentru contractele de sponsorizare care va combina experienţe, crearea de conţinut şi social media", a declarat francezul într-un comunicat de presă.
La rândul lor, oficialii Burn au precizat în comunicatul de presă că va combina "arta şi muzica într-un mod care va rupe convenţiile contractelor tradiţionale de sponsorizare din Formula 1".
Burn va deveni astfel al patrulea brand de băuturi energizante din Formula 1, după Red Bull, Monster (Mercedes AMG) şi TNT (Ferrari).
Via Lotus F1 Team
Comentarii (1)