- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Clasament F1 CHAMP - etapa a doua
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
S-a terminat etapa a doua a concursului F1 Champ. Dupa trei saptamani in care stirile, testele, antrenamentele, calificarile si cursa au punctat pentru concurenti, iata clasamentul premiantilor cu premiile fiecaruia.
Castigatorii premiilor sunt rugati sa trimita un mail de confirmare pe adresa de contact a redactiei (contact@automarket.ro) in care sa specifice numele exact, adresa completa si numarul de telefon.
Iata echipa pe care castigatorul etapei a aliniat-o in ziua cursei:
Pilot 1: Felipe Massa
Pilot 2: Nico Rosberg
Constructor: McLaren Mercedes
Pilot teste 1: Michael Ammermuller
Pilot teste 2: Robert Doornbos
1.
2. gusti.............................1957 puncte - 300 RON
3. Goosy..........................1917 puncte - 100 RON
4. LaurMandu.................1879 puncte - tricou F1 Champ
5. tm21hai.......................1812 puncte - tricou F1 Champ
6. Iulica............................1753 puncte - tricou F1 Champ
7. SchumyTW................1738 puncte - tricou F1 Champ
8. serbi.............................1729 puncte - tricou F1 Champ
9. F1KRaikkonen..........1723 puncte - tricou F1 Champ
10. CRISTIS....................1721 puncte - tricou F1 Champ
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Asta e explicatia :)
Asa e, am punctat modest azi. Insa dupa ce mizasem doua zile la rind pe Massa si Ferrari, ieri aveam un avans de 87 de puncte fata de locul doi.
Asa ca am hotarit sa nu risc pentru cursa si am mers la trei capete, calculind diverse scenarii. Am ramas cu Massa, dar am schimbat Ferrari cu McLaren si Kubica cu Rosberg. Recunosc insa, cel mai pesimist scenariu luat in calcul de mine era un loc 6 pt Rosberg si un loc 4 pentru Massa, cu care ramaneam chiar si asa pe prima pozitie in etapa.
Ideea e ca nimeni dintre urmaritorii mei directi (aflati la 80-100 de puncte), care ajunsesera in acea pozitie gratie tandemului Massa-Ferrari n-a riscat schimband echipa/pilotul. Cei care mizasera pe Alonso/Hamilton si McLaren erau prea departe de mine dupa vineri si sambata pentru a mai putea reveni (cu exceptia unor cataclisme, gen Massa pe locul 6-7, etc).
mai baieti aveti probleme cu softul??!
ma abtin de la alte comentarii!
rusine!
Kissu: testele/userii au dovedit faptul ca actualul cod de punctaj este perfect. Trebuie sa gandesti si teste, nu doar cursa, pentru a castiga acest concurs.
dontibi: Punctele iti sunt adaugate. Nu are nimeni probleme cu softul. Cand se trezeste un user sa comenteze si ceilalti nu fac asta, problema nu e la noi.
vanesa_george: aplatizarea a fost una singura. De acum castigam pe creierul nostru fiecare
georgee: Particip efectiv. Scriu stiri, dau puncte, scriu pe forum, va raspund. In schimb, nu am echipa :)
danyrom: ai dreptate si intotdeauna am sustinut asta. Ca oameni de presa (desi suna tamp chestia asta pe internet, insa unii dintre noi au jurnalismul in talpa terminat cu diplome) ma intereseaza foarte mult ca userii mei sa fie informati. De aici s-a plecat la stabilirea unui regulament prin care userii ar trebui tinuti la curent cu toate noutatile Formulei 1. Tot acum multi useri au aflat ca exista trei sesiuni de antrenamente, acum userii pot vedea ca Formula 1 nu e doar glamour si roti, e si oameni pur si simplu, e si raca, e si bataie, e de toate. Si pentru a mentine aceasta linie, am hotarat sa abordam stirile in interiorul concursului. Aceasta a fost prima idee, am aplicat-o, a fost primita ok de multi useri, mai putin ok de altii. E normal.
Anul viitor vom aduce cateva modificari, insa pana atunci mai e ceva de timp de ros. Oricum, pentru a evita cat se poate subiectivismul (desi, e clar, pana si alegerea stirilor sau modul de redactare reprezinta garantii ale obiectivitatii reduse, ca asa e normal) am decis sa creem o grila clara de punctare. Am informatii, le vad, imi vin, le scriu, le notez dupa grila. Fiecare pilot are acelasi tratament cand e vorba de stire de acelasi tip.
Oricum, sunt bucuros sa aflu ca oamenii citesc stirile pentru asta. E cel mai bun lucru pe care il puteam face :)
a trebuit sa plateasca ceva(taxe posta,curier,etc.?)(castigatorii).oare?rasp.mircea!!
punctajul pentru articole are o importanta prea mare fata de rezultatele din curse sau calificari;
jenant
vanesaa: mai usor, putin respect, te rog. Nu e nimeni pus aici pentru a raspunde tampeniilor pe care le debitezi tu.
george: CNP-ul cu care te-ai inscris e CNP-ul tau. L-ai uitat? Exista in buletin. Daca ai.
DANIEL: stiri maine.
suciu_mihai: putin mai clar si mai concis, cu mai multe predicate, te rog.
I'l be back! :P ;)
Acum e si randul vostru sa incercati, mai ales ca interesul e - vad - destul de mare. Si eu am fost superfrustrat la prima etapa, unde nu pricepusem nimic si am terminat pe locul 600 si ceva, da' asta e. Important e ca mi-am batut capu' sa pricep un sistem, acu's linistit, ura si sa castige in continuare cat mai multi!
In final nu pot sa zic decat ca a fost o etapa frumoasa, lunga, cu numeroasa rasturnari de situatie, mai ales dupa testele de saptamana trecuta, care au un mare dezavantaj...
Bafta in continuare.
flavius74: este normal. E logic ca userii inscrisi de la inceput sa primeasca un fel de "bonus de fidelitate". Insa cum nu putem acorda astfel de bonusuri, ne multumim prin a le de mai putine sanse celor care se inscriu acum. Insa nu vreau sa ma intelegeti gresit. "Mai putine sanse" nu inseamna "nicio sansa". Daca un user nou joaca inteligent are toate sansele sa castige la etapa. Ba mai mult, inca sunt sanse mari pentru "general". Peste trei-patru curse nu mai vorbim insa de anse la general. Insa repet: este cat se poate de normal. La "etapa", insa, sansele exista in oprice moment al concursului. Trebuie jucat inteligent. Atat.
daca vreau sa-mi schimb un pilot,cu unu' mai bun,punctele imi intra in cont?imediat?sau la sfarsitul zilei?ca am schimbat un pilot cu altu mai bun si tot pe locu 51 sunt?de ce nu mi-a intrat instantaneu punctele in cont si de ce nu s-a schimbat clasamentu??cand se schimba???
de vanesa_george (08.04.2007, 17:09)
cei care au castigat(cristiger,enake,s.a)etapa trecuta si etapa (asta) daca au primit premmiile(bani,tricouri???).va rog io frumos sa raspundeti aici la intrebarea de mai sus!!si sa-mi tr.pe adresa mea de e-mail:vanesa_george@yahoo.com...
da frate...premiile au venit..
de Jiji (10.04.2007, 08:44)
are oarecum dreptate, si asta nu o zic pt ca am castigat ci pt ca in prima etapa, care a fost un experiment pt toti, cu tot felul de schimbari, am iesit pe 115, iar acum iata diferenta, 1 la general. si n-am cerut bonusuri , moarte altora sau alte minuni de genul.
depinde fiecare pentru ce joaca, daca pentru banii de etapa, pai fratilor trebuie sa lucrati mai mult, nu sa asteptati sa pice in gura para malaiata.
daca e pentru final, acolo se schimba lucurile, cred ca trebuie sa te andesti cine va fi constant, nu cine scoate azi podium si maine e dupa locul 10.
oricum bafta tuturor, si de-abia astept sa castig si eu o etapa. :D