China, antrenamente 1: Button stabileste timpul de referinta
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
McLaren Mercedes a inceput in forta Marele Premiu al Chinei si a demonstrat ca avantajul pe liniile drepte gratie sistemului de ventilatie poate fi decisiv pe circuitul de la Shanghai.
Jenson Button a fost cronometrat cu 1:36.677 si a ocupat prima pozitie in clasament, in timp ce coechipierul sau Lewis Hamilton a ocupat locul 3. Intre cei doi s-a intercalat Nico Rosberg, performanta germanului sugerand o revenire de forma a celor de la Mercedes GP, mai ales ca si Michael Schumacher a ocupat un onorant loc 4.
Sebastian Vettel s-a multumit cu locul 5, in timp ce Renault a furnizat o noua surpriza placuta dupa ce Robert Kubica si Vitaly Petrov au terminat pe locul 6 si 7. Top 10 a fost completat de Mark Webber (Red Bull), Adrian Sutil (Force India) si Felipe Massa (Ferrari).
Cu toate acestea, punctul de referinta al diminetii a fost reprezentat de un accident cel putin ciudat suferit de Sebastien Buemi. Cu numai 15 minute inainte de finalul sesiunii, ambele pneuri fata au zburat simultan de pe monopostul Toro Rosso, iar elvetianul a fost propulsat pe marginea circuitului (subiectul va fi tratat pe larg intr-un articol separat).
O alta problema tehnica a fost consemnata in dreptul celor de la Ferrari.
Fernando Alonso a oprit monopostul pe circuit in urma unei aparente defectiuni la motor inainte ca spaniolul sa reuseasca sa stabileasca un tur cronometrat (subiectul va fi de asemenea tratat pe larg intr-un articol separat). Pe de alta parte, Ferrari si Mercedes GP au evaluat pentru prima oara noul sistem de ventilatie copiat dupa modelul McLaren.
http://www.formula1.com/results/season/2010/827/
http://www.autosport.com/news/report.php/id/82894
2 Nico Rosberg Mercedes GP 1:36.748
3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:36.775
4 Michael Schumacher Mercedes GP 1:37.509
5 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:37.601
6 Robert Kubica Renault 1:37.716
7 Vitaly Petrov Renault 1:37.745
8 Mark Webber RBR-Renault 1:37.980
9 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:38.008
10 Felipe Massa Ferrari 1:38.098
2.Rosberg
3.Button
4.Schumacher
5.Vettel
6.Webber
7.Sutil
8.Alguesari
9.Kubica
10.Alonso
11.Massa
Tot pt Automarket: Clasamentul oficial de la finalul antrenamentelor vazut pe TV i-l afisa pe Schumacher pe locul 4. Nu inteleg de unde tot apare locul 7 pe diferite site-uri. E o greseala!
F1 Champ: Din nefericire, mai multe site-uri au publicat un clasament partial eronat pentru prima sesiune de antrenamente libere din China. Investigam problema in aceste momente. Va multumim pentru intelegere.
Sistemul s-a blocat chiar inainte de finalul sesiunii. De aceea, site-urile care au publicat clasamentul imediat dupa expirarea timpului (ex: Autosport.com) au avut in fata un clasament eronat. Intre timp, FOM a rezolvat problema, iar celelalte site-uri au preluat direct clasamentul corect.
Ca alte site-uri publica clasamente ... e can can.
Hai cu ordinea corecta in F1 Champ :) .... l-am avut pe Schumi in practice 1 si nu imi convine ca l-ati trecut pe 7. :)
http://en.espnf1.com/china/motorsport/story/14571.html
SA FIM SERIOSI !! ce asteptati fax de la Bernie?
Insa ei nu, batman, batman, au bagat un clasament de pe un alt site si acum nu mai stiu cum sa faca sa modifice fara a afecta ce s-a intamplat ulterior in baza de date ce gestioneaza f1 Champ (echipele folosite de concurenti in practice 2, clasamentul de practice2 si generalul dupa practice2).
Hai aveti puterea sa recunoasteti ca asa e ...
Schumi a terminat pe 4 in practice1. Pe f1.com este afisat pe 4. Asa a fost si in REALITATE.
Pe Automarket e trecut pe 7 si in F1 Champ s-a calculat ierarhia cu el pe 7.
Chiar ne batem joc de Regulament???
Insa in momentul in care sti ca softul nu poate face roll back atunci iti iei masuri de siguranta ca nu orice neica nimeni sa se apuce sa introduca datele privind un eveniment dupa care se ruleaza calculul de puncte.
Faci o procedura pe care cei de la Automarket implicati in F1 Champ trebuie sa o respecte:
- angajatul X ia ordinea pilotilor de pe site-ul din Regulament si o introduce in sistem;
- angajatul Y VERIFICA ce a introdus X in sistem si APROBA inceperea calculului punctelor;
Oricum, practice 1 de la MP Chinei s-a terminat la 6.30, clasamentul de pe f1.com a aparut pe la 6.45 - 6.50 iar ordinea pilotilor la practice1 introdusa gresit pe Automarket a aparut mai tarziu.
Deci e clar ca au bagat ordinea cu picioarele si nici nu au verificat macar ce au bagat.
Si eu cred ca nici macar nu e valabila explicatia data de Daniel Popescu cum ca in live timing a fost o eroare si de aici si eroarea de pe alte site-uri si de pe Automarket pentru ca tot el spune ca eroarea aia a fost imediat corectata, pe f1.com ordinea a aparut corect la 6.45 iar ei au bagat datele mai tarziu.
In plus, timpii cu care apar pilotii in ordinea de pe Automarket sunt EXACT timpii oficiali din practice1 doar ca Schumi ar fi trebuit sa fie pe 4 iar toti ceilalti incepand cu Vettel decalati cu 1 pozitie pana la locul 7 iar de la locul 8 pilotii si timpii coincid.
Deci, eroarea e aproape sigur la introducerea datelor.
Ultima interventie a lui Daniel Popescu pe comentariile la aceasta stire este la 11.24 dupa care noi ne agitam pe aici sa primim un raspuns de la Automarket in privinta remedierii problemei si ei nimic insa Daniel Popescu punea in continuare articole pe sectiunea F1.
Aici niciun raspuns de la Automarket.
Macar sa fi modificat in articol locul 7 al lui Schumacher ca poate mai citesc si altii si ii bufneste rasul cand citesc.
Se mai rezolva sau ramane asa?
Asteptam un raspuns de la Admin site!