În premieră, Formula 1 poposește în Miami, iar Charles Leclerc va porni de pe prima poziție în cursa de duminică. Pilotul monegasc a stabilit cel mai rapid timp în sesiunea de calificări, parcurgând circuitul în 1 minut și 28.796 secunde.
Tot din prima linie va porni și Carlos Sainz (1 minut și 28.986 secunde). Linia a doua (locurile 3 și 4) va fi una Red Bull Racing.
Cu un propulsor nou la dispoziție, Valtteri Bottas s-a calificat al 5-lea, în fața fostului coechipier, Lewis Hamilton. Pierre Gasly va porni de pe poziția a 7-a, Lando Norris de pe 8, iar Yuki Tsunoda de pe 9. Topul 10 a fost completat de Lance Stroll.
Fernando Alonso nu a făcut pasul în Q3. Nici George Russell. Pilotul britanic va porni în cursă de pe poziția a 12-a, în fața lui Sebastian Vettel și Daniel Ricciardo.
Mick Schumacher a fost ultimul în Q2 (poziția a 15-a), iar Kevin Magnussen a încheiat sesiunea de calificări pe 16. Turul rapid al lui Zhou Guanyu a fost compromis de trafic, astfel că pilotul celor de la Alfa Romeo a stabilit al 17-lea timp.
Alex Albon a fost al 18-lea, iar Nicholas Latifi al 19-lea.
Esteban Ocon nu a luat parte în calificări, astfel că, cel mai probabil, va porni în cursă de pe linia boxelor.via Formula 1
Trecem peste masacrarea limbii române și viziunile despre ce va fi, dacă va fi, și te intreb: dacă "echipa pe faza" și pilotul sunt singurele elemente care determina victoria, ce nevoie au de monoposturi? Pun d' un concurs de tras sfoara pe echipe și o cursa pe simulator și gata shampionu'!:)))
Poate pare exagerat, dar dacă un monopost Ferarri nu pune distanță sigură până la jumatatea cursei, nu prea îi vad bine pe final.
"It's very good to have Carlos by my side"
(GP 24/7)
...si, fie vorba-ntre cei care-i cunosc lacunele micului print, L'echec are pentru ce sa se teama, asta fiindca d-nul Monenciu n-a amintit un detaliu generator de frisoane pentru *eternul salvator* al Scuderiei......
L'echec- 70 de tururi in FP1+FP2+FP3
Max- 35 de tururi in cele 3 sesiuni de practice, adica JUMATATE din ce-a parcurs vremelnicul lider al clasamentului general, motivele nu le mai amintesc, pana si @FanFOTBAL1 poa' sa le identifice fara ajutor extern..
Carlos - 58 tururi .........................
....aici sunt o parte majora din cele doua zecimi pierdute de Max, in lipsa de aclimatizare suficienta a olandezului cu un traseu inselator si intolerant la erori....
Ce îmi displace profund la Ferrari, favoriții mei, este amânarea perpetuă a dezvoltării, deși este clar că sunt depășiți de Red Bull. Or fi având ei planul lor, dar să te ții de el când vezi că trebuie să forțezi nota, este total neproductiv.
Monza are palierul de viteza principal la valoarea de 1190 metri.
Așteptăm cu deosebit interes comunicatul oficial al comisiei de anchetă.
Verstappen nu suportă locul 2.
Clar, când Ferrari nu câștigă, vinovat e circuitul.