Calendarul Formulei 1 pentru 2020, în dubiu: cinci curse nu au contracte pentru anul viitor, inclusiv Barcelona, Silverstone și Monza

de Daniel Popescu
Luni, 04.03.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Calendarul Formulei 1 pentru sezonul 2020 este incert din cauza faptului că cinci dintre actualele curse nu au contracte, iar printre ele se numără Barcelona, Silverstone, Monza, Hockenheim și Mexic.

În mod tradițional, calendarul Formulei 1 pentru sezonul 2020 ar trebui definitivat până în vara acestui an, mai ales că reprezentanții Marilor Premii au nevoie de timp pentru a stabili o serie de detalii organizatorice, inclusiv datele de desfășurare, pentru a permite fanilor și echipelor să achiziționeze din timp bilete de transport și pentru accesul la curse.

Totuși, în prezent, pentru cinci curse contractele de organizare expiră la sfârșitul acestui sezon, iar în prezent există pericolul ca acordurile să nu fie prelungite. Pe listă se află nu mai puțin de patru dintre cursele istorice ale Formulei 1, și anume Barcelona, Silverstone, Monza și Hockenheim, la care se adaugă și Marele Premium al Mexicului.

"Avem contracte care se încheie în 2019. Fie vom avea acorduri noi, fie vom merge pe căi separate. Nu este ceva unic. Am avut reînnoiri de contracte anul trecut, la fel cum am avut și cu un an în urmă", a declarat Chase Carey, CEO-ul Formulei 1.

Șefii Formulei 1 și cei ai FIA ar putea discuta calendarul pentru sezonul 2020 chiar în această săptămână, iar cursele respective ar putea fi trecute în calendarul sub aspect provizoriu.

Între timp, cele mai mari probleme le are Mexicul, întrucât statul nord-american a ratat termenul limită pentru semnarea prelungirii contractului.

Mexic a anunțat recent că renunță la sprijinul financiar acordat cursei, astfel că sursele de finanțare sunt incerte.

Pentru moment, Vietnam este singura noutate confirmată pentru sezonul 2020, în timp ce Olanda ar putea de asemenea să revină în Formula 1 cu o cursă la Zandvoort.

Via Autosport

Comentarii (13)

  • Aproape ca s-ar autodesfiinta competitia fara aceste curse. Oricum, in Italia si Spania sunt multe alte "trackuri" pe care se poate concura. Macar sa bage Malaezia inapoi, chiar de doua ori.
    6 3
  • Ce nevoie avem de Silverstone, Montmelo si Monza? Doar avem destule circuite la drakoo in praznic.
    8 3
  • olteanu
    F1 fara Monza, Silverstone e ca nunta fara lautari...
    Barcelona era interesant si el pana au mutilat sectorul 3 in urma cu ceva ani.
    De Mexic se poate lipsi, nu e mare branza de circuit.

    @Radu foarte bine zici Malaezia e un circuit adevarat!
    9 3
  • Nici Silverstone nu mai e ce a fost.
    6 3
  • @lol
    Mai mult imi placea varianta veche (cu trecere pe sub pod).
    https://www.youtube.com/watch?v=YaREJLnUYfs
    5 2
  • Din fericire inca mai are Becketts. Hockenheim nu e prea rau dar cel vechi avea ceva aparte (btw, era mai rapid decat Monza).
    3 2
  • Imi amintesc ca am pierdut la pariuri din cauza modificarii circuitului Hockenheim in 2002. Pariam la qual. Era simplu, Montoya facea pole dupa pole pe circuitele medii si rapide datorita motorului de qual BMW. Dar cota pentru qual de la pariuri era stabilita de un dude care lua in considerare clasamentul general pe care Schumacher il conducea detasat. Rezultatul era ca Montoya avea o cota enorma pentru qual iar eu profitam de ea, am caztigat multi bani atunci asa. Dar vine cursa de la Hockenheim. In conditii normale Montoya nu avea cum sa rateze pole-ul (ca doar era cel mai rapid circuit din calendar). Numai ca atunci informatia mergea greu ... aflam abia la cursa ce modificari mai acusera "baietii" in F1. Au facut un Hockenheim lent iar Montoya nu a mai facut pole. Stiam ca nu va mai face de cum am vazut noul circuit ...
    6 4
  • ZeroTime
    Paddy Lowe, pus pe liber de Williams.
    5 1
  • Costel
    @zero time
    ii o mixtura de culpe la Williams , Claire nu ii inca la nivelul lui tata-su si nici nu is convins ca va atinge vreodata nivelul lui Frank
    1 1
  • Lowe pleca sau fu dat plecat
    0 0
  • IT Codru
    Cica Leclerc poate sa il atace liber pe Vettel la Ferrari. Basme!

    https://f1manager.ro/stiri/ferrari-leclerc-si-vettel-sunt-liberi-sa-lupte-in-2019
    3 2
  • Cateva curse, pilotii Ferrari vor fi de capul lor, pentru ca Leclerc sa dea tot ce poate si apoi in functie de rezultate se va stabili "locotenentul". N-ar fi foarte mare surpriza sa fie egalitate.
    5 3
  • Si apoi nu cred ca il opreste nimeni pe leclerc sa dea tot ce poate si sa faca pole in fiecare cursa. Chiar daca au mai fost la Ferrari situatii in care Massa in calificari facea slipstream pentru Alonso in loc sa isi vada de ale lui.
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru