Button: "Putem concura în frunte în ultimele curse"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
După ce în prima parte a sezonului a luptat de la egal la egal pentru victorii cu Red Bull Racing, McLaren a intrat pe o pantă descendentă odată cu finalul sezonului european, niciunul dintre piloţii echipei nereuşind să termine pe podium în Singapore şi Japonia.
Chiar dacă acest lucru sugerează că Red Bull şi Ferrari sunt cu un pas în fata britanicilor, Jenson Button este convins că McLaren este capabilă să lupte pentru poziţiile fruntaşe în ultimele 3 curse ale anului. Pilotul echipei McLaren îşi justifică opinia prin parcursul bun pe care l-a avut la Suzuka, chiar dacă strategia de a utiliza pneuri hard în calificări şi în prima parte a cursei s-a dovvedit ineficienta.
"Ştiam că utilizăm pneuri soft mai proaspete în timp ce toată lumea era cu pneuri hard, dar cu toate acestea concurezi cu ceea ce ai şi am fost capabili să facem maşina să lucreze extrem de bine în ultima parte a cursei. Dacă am fi făcut totul bine în calificări, probabil că lucrurile ar fi stat altfel pentru cursă.
Dar maşina a fost grozavă, puteai să ataci la limită. Şi asta este încurajator pentru locul în care vrem să fim în ultimele trei curse, când cred că vom fi mai provocatori în frunte", a declarat campionul mondial pentru site-ul său oficial.Button ocupă doar locul 5 în clasamentul general şi a coborât la 31 de puncte în spatele liderului Mark Webber, însă pilotul vede acest lucru ca pe o nouă provocare, întrucât îşi poate asuma mai multe riscuri decât rivalii săi în ultimele curse ale anului.
"În acest punct al sezonului, dacă eşti în frunte nu poţi face nimic riscant, dar dacă eşti în spate ai mai multă încredere să fii agresiv, pentru că ai mai puţin de pierdut. Pentru mine, este o situaţie diferită comparativ cu anul trecut şi aştept cu nerăbdare să lupt cu liderii, pentru că nu am nimic de pierdut. Dacă nu reuşesc, cel puţin voi şti că am dat totul. Iar norocul este schimbător, echipa noastră nu a fost prea norocoasă recent, aşa că cine ştie ce se poate întâmpla în următoarea cursă? Situaţia se poate schimba complet", a mai precizat el.
Declaraţiile sale sunt contrazise însă de modul în care a abordat Marele Premiu al Japoniei, când a preferat să utilizeze pneuri hard în calificări pentru a avea un avantaj strategic în prima parte a cursei decât să lupte pentru o poziţie superioară pe grila de start.
Via | Jenson Button
http://www.f1fanatic.co.uk/2010/10/11/disaster-for-massa-ferrari-race-review/
vs
http://www.f1fanatic.co.uk/2010/10/11/mclarens-championship-challenge-blunted-at-suzuka-mclaren-race-review/
si dupa aia uita-te la timpii celor de la Red Bull de aici:
http://www.f1fanatic.co.uk/2010/10/11/dominant-win-for-vettel-piles-pressure-on-webber-red-bull-race-review/.
Sincer iti spun un lucru. Cu tine nu se poate discuta. Nici nu cred ca stii despre ce vorbesti.
Dar ca sa vezi ca Ferrari au avut a doua masina... uite si explicatia:
Tur 23 Ham schimba, Alo + Vet in tur 27.
In tur 31/53 distanta era de 10.921 pentru Alo si 16.379 Hamilton (fata de 1st place, Button la vremea aia).
Tur 34/53 Alo 8.8904, Hamilton 12.707.
Tur 37/53 Alo Ham -----> constanta. 2.2s 2.3s Si asa a ramas. Ham a inceput sa strice franele fata, dar lui Alo i-a mers mai bine masina, diferenta constanta, Hamilton... moare pe drum (strica cutia de fapt). Alo, constant, incepe sa castige fata de Vettel si Webber.
Intrebare... cine a avut masina a doua?
Si da intre turul 31/53 si 37/53 Ham a fost mai rapid decat Alo, dar... la ce l-a ajutat?
P.S. O sa te ignor pe viitor... observ ca nu se poate discuta cu tine sau esti orb si te uiti la alte curse.
Lasa ca-mi user ca sa nu te mai stresezi cu unknown asta.