Jenson Button, unul dintre piloţii echipei britanice, a exclus din start varianta ca McLaren să câştige cursa din Bahrain şi susţine că până şi o clasare pe podium este dificilă, însă este încrezător că va putea lupta cu rivalii de la Ferrari şi Force India.
"Nu vom câştiga acest Mare Premiu şi avem o şansă foarte mică la podium. Totuşi, vitezele mari şi temperaturile mai mici (n.r - decât în Malaysia) ar trebui să ne ajute mult. Avem o viteză bună pe liniile drepte şi avem câteva mici update-uri care ar trebui să ne ajute.
Dar cel mai important este să avem din nou o formă rezonabilă şi să luptăm cu Ferrari şi Force India, pentru că la Sepang ne-au învins cu 36 de secunde", a declarat el citat de postul de televiziune SkySports.▶ Avancronica Marelui Premiu al Bahrainului
În plus, Button a refuzat să facă orice predicţii despre cursa la care McLaren poate spera să obţină victoria pe parcursul acestui sezon."Nu ştiu, aţi întrebat persoana nepotrivită. Ron Dennis (n.r - CEO-ul McLaren Group) va fi aici în acest weekend şi veţi putea discuta cu el", a adăugat el.
Button face referire la faptul ca Dennis şi-a exprimat anterior convingerea că McLaren va câştiga curse în acest sezon şi a afirmat că ştie inclusiv când se va întâmpla acest lucru, fără însă să nominalizeze cursa respectivă.
Button va concura duminică în cursa cu numărul 250 din cariera sa de pilot de Formula 1.
Marele Premiu al Bahrainului la TV
Bahrain este pe acelaşi fus orar cu România, astfel că sesiunea de calificări şi cursa vor avea loc la începutul serii.
Începând din acest sezon, drepturile TV ale Formulei 1 pentru România au fost preluate de Dolce Sport, însă calificările şi cursele pot fi urmărite în ţara noastră şi pe posturile de televiziune RTL şi M1.
Eveniment | Ziua | Ora | Transmisiuni TV |
Antrenamente 1 | vineri, 4 aprilie | 14:00 | - |
Antrenamente 2 | vineri, 4 aprilie | 18:00 | - |
Antrenamente 3 | sambata, 5 aprilie | 15:00 | - |
Calificari | sambata, 5 aprilie | 18:00 | Dolce Sport, RTL, M1 |
Cursa | duminica, 6 aprilie | 18:00 | Dolce Sport, RTL, M1 |
Via SkySports
Nu sunt nici macar la 2 zecimi de secunda de Alonso. Plus ca al doilea pilot Mclaren i-a dat mult la al 2 pilot Ferrari.
Alonso
Button
Magnussen
Raikkonen (in fp2 nu a mai avut probleme cu podeaua, deci nu bagati scuza asta)
Este echilibrat, dar maine vom fi "ahead of the Ferraris... because the Mclaren is definately a faster car...
Esti pe langa sau din necunostinta de cauza sau din rautate.
Teoretic mp4-28 a fost o masina cu multa downforce dar ca nu putea fi exploata masina neavand o balanta buna, era vulnerabila pe circuite cu denivelari, era o masina foarte instabila si nu reactiona la felul in care se astepta pilotul.
Mp4-29 este din contra la polul opus. Masina este foarte stabila, are un balans bun, raspunde usor la comenzi, fare tractiune buna, face ce se astepta pilotul, doar ca echipa dupa ce s-a ars odata cu mp4-28, acuma au suflat si in iaurt cu masinii de anul acesta, deoarece s-a exagerat prea mult sa aiba o masina stabila, predictibila si fiabila, si nu are suficienta performanta aerodinamica suficienta downforce.
Acest lucru se vede chiar comparand-o cu Ferrari. Masina Ferrari este mult mai instabila si necesita mult mai mult efort din partea pilotului, atat pe franare cat si pe iesirea din viraje (deci nu doar strict de motor), dar are mai multa apasare aerodinamica decat Mclaren. Mclaren a mers pe cealalta ruta. James Allen, Ted Kravitz si inca unul (cu prenumele Ed) de la Autorpost, spun ca Mclaren e foarte "smooth" si "stable" pe franare si cum negociaza apexurile dar din punct de vedere aerodinamic pur si simplu nu are apasare suficienta.
Mclaren are o masina cu o stabilitate si tractiune buna, face ceea ce doreste pilotul fara mare greutate, doar trebuie adus pe ea updateuri aerodinamice.
Ferrari este o masina cu mult mai mult apasare aerodinamica dar foarte instabila si incoerenta in reactii, pilotul trebuind sa lupte cu ea pur si simplu. Ferrari doar trebuie sa optimizeze toate aceste lucruri, pentru ca pe partea aerodinamica stau foarte bine spre deosebire de anii precedenti.
Si vine Mercedes ce are si stabilitate si aerodinamica performanta si le da o secunda la toti.
AMUS sunt de parere ca Red Bull au un pachet aerodinamic mai bun decat Mercedes, diferenta ar fi cei 80-90 de cai putere in plus ai motorului Mercedes.
O zi excelenta in continuare, "maestre"!