Situaţia s-a agravat în Marele Premiu al Canadei, întrucât echipa nu a câştigat niciun punct şi a întrerupt astfel o serie impresionantă de 64 de clasări consecutive în puncte. În acest context, Jenson Button a fost circumspect atunci când a fost întrebat dacă poate obţine măcar o victorie în sezonul curent.
"Nimeni nu ştie răspunsul la această întrebare. Nu are niciun sens să încerc să răspund. Nu ştiu dacă vom câştiga vreo cursă în acest sezon. Sperăm ca la Silverstone să avem un rezultat mult mai bun. Avem câteva componente noi pentru monopost care ar trebui să ne ajute, dar nu vom fi în frunte.
Singurul lucru pozitiv este că Silverstone este un circuit diferit", a declarat el pentru publicaţia The Guardian. Button susţine că noul monopost utilizat de McLaren în acest sezon nu are performanţe suficient de bune şi că o clasare în puncte la Montreal nu ar fi ajutat echipa cu nimic."Nu avem performanţe. Am fi putut fi în puncte, dar ar fi fost vorba despre locurile opt, nouă sau 10. Oricum am fi fost depăşiţi cu un tur de lideri, ceea ce este şocant. Oricum nu am fi fost suficient de rapizi, dar am fi avut o cursă mai bună", a adăugat el.
Cu toate acestea, britanicul este încrezător că inginerii McLaren vor găsi o soluţie pentru actualele probleme cu care se confruntă echipa în prima parte a sezonului după decizia de a schimba radical monopostul comparativ cu cel de anul trecut.
"Fac parte în continuare dintr-o echipă grozavă, probabil cea mai bună echipă pentru a ieşi dintr-o astfel de situaţie.
Se va întâmpla, dar avem nevoie de timp. Avem mulţi oameni talentaţi în echipă, oamenii vor găsi răspunsuri şi vom reveni în frunte. Şi va fi foarte plăcut când se va întâmpla", a concluzionat el.Via The Guardian
sunt echipa cu traditie..se mai intampla si un sezon foarte prost (vezi ferrari 2011)
Ar fi o miscare interesanta sa incerce doua antrenamente la o cursa cu monopostul de anul trecut, sa efectuaeze antrenamentele 3 cu cel actual si sa compare rezultatele. Poate iese ceva sau macar le mai vin ceva idei.
Pacat, ar fi nevoie si de ei ca sa avem curse mai strinse.
Diferenta intre Vettel si Sxhumi e ca primul din ei chiar a muncit la Ferrari pana sa ajunga sa castige titluri cu ei.
Daca ai vazut F1 in perioada respectiva, Schumi nici nu avea cea mai buna masina dar reusea cumva sa se bata pentru titlu (ma refer aici in special la 1998,1999).
Ideea e ca Michael a stiut sa perfectioneze o masina si ce sa ceara de la ingineri,pe cand Vettel doar are norocul sa primeasca cel mai bun material.