Lupta cu rivalii de la Force India pentru locul cinci se anunţă a fi dificilă, însă Button este încurajat de modul în care inginerii au dezvoltat monopostul pe parcursul ultimelor curse. Prin urmare, britanicul anticipează o revenire în puncte cu ocazia Marelui Premiu al Japoniei de la sfârşitul acestei săptămâni.
"Deşi nu am ajuns la linia de sosire în Singapore, cu siguranţă suntem pe un trend ascendent în privinţa dezvoltării monopostului. Suzuka va fi o cursă problematică pentru noi, dar o aştept cu nerăbdare. Este unul dintre cele mai bune circuite, o provocare neiertătoare. Esses reprezintă cea mai bună secţiune de viraje din lume.
Un astfel de circuit rapid necesită o forţă bună de apăsare aerodinamică, ritm şi concentrare pentru a obţine tot ce este mai bun", a declarat campionul mondial din sezonul 2009.McLaren trebuie să recupereze şase puncte în ultimele cinci curse ale anului în detrimentul celor de la Force India pentru a-şi îndeplini obiectivul de a termina pe locul cinci în clasamentul constructorilor.
Via GPUpdate
Articol excelent despre Mclaren, Honda si motorul din 2015.
Rezumat:
- vor fi la Abu Dhabi la testul din noiembrie
- Honda mobilizeaza resurse financiare si umane uriase in toata Japonia pentru a fi gata pentru noiembrie.
- Sasiul mp4-29/B care va testa motorul pe Yas Marina este aproape gata in Woking.
-Stadiul de dezvoltare este in urma cu aproximativ 3 luni de zile, dar in mod DELIBERAT, pe bancul de proble fiind la ora actuala 4 variante de motor pentru 2015.
- motorul va avea o arhitectura diferita de cel Mercedes, mult mai compact si mai apropiat de versiune Ferrari decat de cea Mercedes.
- Mclaren Applied Technologies incearca ceva foarte ingenios pe partea de KERS pentru a ajuta la eficientizarii maxime a greutatii pe monopost.
Singura veste buna, McLaren_Mircea o sa fie pe "mute" anul viitor. Daca intre timp castiga ceva neuroni sau intreaba niste ingineri ce citeste el prin aceste articole, cred ca se va lasa de Formula 1, definitiv.
P.S. Nici engleza n-o stii, cu italiana nici atat... ti-a fost greu sa le inveti sau nu esti capabil de asa ceva? Daca erai capabil de macar un nivel de inteligenta mediocru iti dadeai seama ce scrie in articolul ala si nu mai comentai degeaba dar deh Google translate nu traduce corect, iar italiana nu o stii. Ciudat este ca cauti numai articole in care speri tu scrie ceva bun despre planurile celor de la McLaren... iti este frica sa le citesti pe cele in care se reflecta realitatea? Pacat, dar macar din 2015 nu o sa mai postezi pe aici iar asta este poate cea mai mare bucurie a cuiva care posteaza decent si nu doreste sa vada gunoaie ca tine.
Sincere condoleante, amice.
sigur am intrat pe automarket?
Ce commuri!
Nu mai inteleg nick
Hai sa vorbim de Formula 1 si sa lasam aprecierile privind intelectul celor care intra sau nu pe acest site. Nimeni nu este perfect.
http://www.youtube.com/watch?v=SCrQ2zsFzLY
Poate avea un mare sentiment de deja vu. Button poate sa-l bata cam in felul in care l-a batut Hamilton sau chiar mai rau
"cine e cel mai bun" sau "mai bun" e o chestiune speculativa in mare parte daca e vb de piloti de top. Si nu numai pentru fanul de rand, nici cel mai iscusit in tainele pilotajului nu stie exact.
D'asta si surprizele. Surprize pentru ca apare altfel decat se asteptau oamenii dar realitatea fiind mereu la fel, si inainte de aflarea adevarului de catre surprinsi si dupa
Ma gandesc fie si numai la cazul Vettel Ricci. Normal, unii vor aduce argumentul tipului de material tehnic mai potrivit pentru un pilot si pot avea dreptate. Dar si argumentul asta aduce inca o variabila in calcul ce face "prezicerea" si mai putin relevanta
Alonso stie asta si va incerca pe cat posibil sa nu schimbe o stare buna in care se afla si o va evita pe cat posibil pe cea nasoala. D'aia a plecat imediat de la McLaren la finalul lui 2007 si tot d'aia s-a opus cat a putut sa fie schimbat Massa