Dacă sistemul KERS utilizat până anul trecut permitea utilizarea unei cantităţi de 400 kJ de energie pe tur, în 2014 piloţii vor putea acumula până la 2 MJ pe tur şi vor putea folosi cel mult 4 MJ într-un singur tur, adică de 10 ori mai mult. Acest lucru presupune o gestionare mult mai atentă a energiei disponibile şi a strategiilor adoptate în timpul duelurilor de pe circuit, potrivit lui Jenson Button.
"Este dificil să foloseşti 4 MJ pe tur şi cred că pe unele circuite nu ne vom apropia de această valoare. consum şi manevrabilitate", a declarat pilotul echipei McLaren pentru postul de televiziune SkySports.
Într-o cursă vom folosi sistemul la fel cum am folosit KERS anul trecut. Problema este că dacă foloseşti toată energia într-un tur, în turul următor vei avea foarte puţină şi ar putea fi uşor ca pilotul pe care l-ai depăşit să te depăşească din nou. Sunt multe strategii, iar utilizarea energiei în moduri diferite te ajută la În schimb, Button nu crede că limitarea consumului de carburant la 100 de kilograme pe cursă va reprezenta o problemă pentru piloţi în timpul curselor şi nici nu anticipează un impact negativ asupra spectacolului."M-am temut că spectacolul nu va mai fi la fel de bun, dar după teste cred că vom avea curse destul de asemănătoare cu cele de anul trecut şi vom vedea în continuare manevre bune de depăşire.
Este foarte greu pentru un pilot să spună că va lăsa un pilot să treacă pentru că are o altă strategie, aşa că vom avea în continuare curse grozave. Ar putea fi un pic diferit, dar sunt aici pentru a concura, a lupta şi a câştiga", a adăugat el.Via SkySports
Comentarii (0)