Button, convins că McLaren se poate apropia de Red Bull
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Sebastian vettel a câştigat primele două curse ale sezonului 2011 al Formulei 1 după ce a plecat din pole position de fiecare dată şi are deja un avans de 24 de puncte comparativ cu Jenson Button.
Chiar dacă echipa austriacă pare de neoprit, Button este încrezător că McLaren are resursele necesare pentru a-i oferi o replică pe măsura germanului, în special pentru că mai sunt încă 17 curse până la finalul sezonului.
"Am avut doar două curse şi Vettel are deja o victorie de cursă în faţa mea, iar eu sunt pe locul doi în clasament, aşa că nu este perfect. Chiar dacă sunt la multe puncte în spatele lui Vettel, care face o treabă magnifică, simt că ne apropiem de Red Bull. Simt că mai avem câte ceva de descoperit la setările monopostului şi sper că vom avea câteva update-uri în acest weekend în China pentru a lupta cu ei. Formula 1 vrea să vadă asta şi sunt sigur că Red Bull vrea puţină provocare pentru a nu fi singuri. Chiar dacă Vettel are un avantaj asupra mea şi a lui Lewis Hamilton, au trecut doar două curse şi mai sunt 17.
Aşa cum ştim, în cei mai mulţi ani se decide în ultima cursă şi sper să fie la fel şi în acest an", a declarat britanicul.Speranţele lui Button sunt justificate şi update-ul major pregătit de McLaren pentru cursa de la finalul acestei săptămâni. McLaren va introduce o nouă podea şi o îmbunătăţire la sistemul de evacuare pe care le va evalua iniţial în antrenamentele libere de vineri.
"Şi această echipă are resurse. Trebuie doar să te uiţi de unde am ajuns în această iarnă pentru a vedea cât de rapid putem îmbunătăţi şi nu ne vom opri acolo. Sunt multe lucruri noi care vor veni pe monopost, aşa că ei nu sunt singuri. Sunt sigur că vor dezvolta foarte bine maşina, la fel ca şi noi. Este o mare provocare pentru noi toţi", a mai precizat el.
Via | The Guardian
(1)Colin Chapman in 1967 a renuntat la sasiul clasic: m otorul si cocpitul se montau una de alta; a fost inovata caroseria "autoportanta"
(2)La inceputul anilor '80 s-a reglementat ca toate masinile sa aiba fundul neted.
Din cele doua situatii a iesit actuala placa (din kevlar), adica pe o placa se monteaza si se integreaza toate. Placa a devenit foarte repede un accesoriu aerrodinamic care utilizeaza raportul de forte al curentilor de deasupra cu cele care se scurg dedesubt.
Scandura respectiva este montata doar ca accesoriu pentru a semnala incalcarile regulamentului privind inaltimea la sol.
Astfeel rolul placii este foarte complex, rol pe care nu-l cunosc nici eu prea bine. Sper ca altii sa stie mai multe sau domnul Daniel Popescu sa ne zica si noua.
PS. Printree ipotezele mortii lui Senna este una legata de placa. Senna a pierdut adereenta datorita ridicarii bruste a placii....