Button, convins că McLaren se poate apropia de Red Bull

De Daniel Popescu
Publicat Miercuri, 13.04.2011
Jenson Button este încrezător că McLaren poate reprezenta o ameninţare pentru Red Bull, în ciuda avansului substanţial câştigat de Sebastian Vettel în numai două curse.

Sebastian vettel a câştigat primele două curse ale sezonului 2011 al Formulei 1 după ce a plecat din pole position de fiecare dată şi are deja un avans de 24 de puncte comparativ cu Jenson Button.

Chiar dacă echipa austriacă pare de neoprit, Button este încrezător că McLaren are resursele necesare pentru a-i oferi o replică pe măsura germanului, în special pentru că mai sunt încă 17 curse până la finalul sezonului.

"Am avut doar două curse şi Vettel are deja o victorie de cursă în faţa mea, iar eu sunt pe locul doi în clasament, aşa că nu este perfect. Chiar dacă sunt la multe puncte în spatele lui Vettel, care face o treabă magnifică, simt că ne apropiem de Red Bull. Simt că mai avem câte ceva de descoperit la setările monopostului şi sper că vom avea câteva update-uri în acest weekend în China pentru a lupta cu ei. Formula 1 vrea să vadă asta şi sunt sigur că Red Bull vrea puţină provocare pentru a nu fi singuri. Chiar dacă Vettel are un avantaj asupra mea şi a lui Lewis Hamilton, au trecut doar două curse şi mai sunt 17.

Aşa cum ştim, în cei mai mulţi ani se decide în ultima cursă şi sper să fie la fel şi în acest an", a declarat britanicul.

Speranţele lui Button sunt justificate şi update-ul major pregătit de McLaren pentru cursa de la finalul acestei săptămâni. McLaren va introduce o nouă podea şi o îmbunătăţire la sistemul de evacuare pe care le va evalua iniţial în antrenamentele libere de vineri.

"Şi această echipă are resurse. Trebuie doar să te uiţi de unde am ajuns în această iarnă pentru a vedea cât de rapid putem îmbunătăţi şi nu ne vom opri acolo. Sunt multe lucruri noi care vor veni pe monopost, aşa că ei nu sunt singuri. Sunt sigur că vor dezvolta foarte bine maşina, la fel ca şi noi. Este o mare provocare pentru noi toţi", a mai precizat el.

Via | The Guardian

Comentarii (7)

  • salut
    poate sa imi explice cineva cum poate o echipa sa introduca o podea noua la masina?Ce anume mai exact ii face,pentru ca stiam ca podeaua e doar o "placa"de lemn sub masina!Ce poate fi atat de diferit de la podea,la alta?
    2 5
  • @mad79 C-am asta stiu si eu chiar vreau si anumite explicatii privind chestia asta. Revenind la articol mizez pe o victorie a lui Jenson ca anul trecut poate pe aceasi vreme de ploaie, insa trebuie sa vina in primi 3 daca nu 5 in calificari. Daca se poate cineva sa imi furnizez un fel de asculta cursa daca nu am televizor pt ca voi fi plecat in weekend si nu voi putea vedea cursa. Multumesc anticipat
    2 1
  • nu e chiar o simpla placa ci una destul de riguroasa privind stratificarea,grosimea,parerea mea e ca s-au referit la podeaua care sustine aceasta placa "consumabila"
    5 0
  • Cateva chestii
    Nici eu nu cunosc riguros problema dar, sumar se poate spune:
    (1)Colin Chapman in 1967 a renuntat la sasiul clasic: m otorul si cocpitul se montau una de alta; a fost inovata caroseria "autoportanta"
    (2)La inceputul anilor '80 s-a reglementat ca toate masinile sa aiba fundul neted.
    Din cele doua situatii a iesit actuala placa (din kevlar), adica pe o placa se monteaza si se integreaza toate. Placa a devenit foarte repede un accesoriu aerrodinamic care utilizeaza raportul de forte al curentilor de deasupra cu cele care se scurg dedesubt.
    Scandura respectiva este montata doar ca accesoriu pentru a semnala incalcarile regulamentului privind inaltimea la sol.
    Astfeel rolul placii este foarte complex, rol pe care nu-l cunosc nici eu prea bine. Sper ca altii sa stie mai multe sau domnul Daniel Popescu sa ne zica si noua.
    PS. Printree ipotezele mortii lui Senna este una legata de placa. Senna a pierdut adereenta datorita ridicarii bruste a placii....
    7 2
  • podeaua monopostului-opinie
    Din cate stiu eu podeaua este una din principalele piese aerodinamice in 2011. Integreaza difuzorul si functie de configuratia-sectiunea pe care o are face ca relatia cu evacuarea sa fie una eficienta, cu apasare mare in consecinta grip important. Noul context al evacuarilor radiale de tip "renault" face ca aceasta podea sa aiba o importanta primordiala. Spre ex Ferrari in iarna cand au adoptat evacuarea "red bull" au schimbat si podeaua. Se poate vedea ca are niste denivelari pronuntate in zona mediana. Ma gandesc ca Mclaren vor introduce in China o evacuare radiala, de aceea vor schimba podeaua.
    10 0
  • @diesel08 Asa e
    Tot din punct de vedere istoric Ferrari, incepand din 2002 a acordat un rol aerodinamic esential podelei. De aici diferentele de performanta care i-au adus inca 3 titluri mondiale. De fapt rolul podelei tot la Ferrari a fost accentuat cand John Barnard a propus podeaua dubla. Atunci performantele au fost slabe dar ideea a ramas. E o adevarata nebunie placa asta dar ca spectacol foarte putini o vad in timp ce inginerii au insomnii
    8 3
  • bine spus Button
    sunt sanse foarte mari sa asistam la o batalie red bull-mclaren pana la sfarsitul sezonului. sa inceapa cursa si sa vedem cat de bine se va integra cu noul update.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru