Button a castigat Marele Premiu al Australiei!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa cursa lipsita de sare si piper din Bahrain, Marele Premiu al Australiei a readus spectacolul in Formula 1, in special datorita ploii care a lovit circuitul cu numai cateva minute inainte de start.
Jenson Button a obtinut prima victorie in calitate de pilot McLaren dupa ce a adoptat o strategie excelenta, fiind primul care a optat pentru pneuri slick dupa oprirea ploii. Robert Kubica a profitat de mai multe incidente la start pentru a termina pe locul 2 si, implicit, pentru a obtine primul podium pentru Renault, in timp ce Felipe Massa si Fernando Alonso au ocupat locurile 3 si 4 pentru Ferrari, cei doi nereusind sa-l atace pe polonez.
Nico Rosberg a terminat pe locul 5 in fata unui Lewis Hamilton care a fost protagonistul mai multor dueluri spectaculoase, in timp ce Vitantonio Liuzzi, Rubens Barrichello si Mark Webber au completat topul. Ultimul punct pus in joc i-a revenit lui Michael Schumacher, care a terminat pe locul 10 dupa ce a stat blocat aproape jumatate de cursa in spatele lui Alguersuari si dela Rosa.
FILMUL CURSEI START
Ploaia a incurcat planurile pilotilor chiar inainte de start. Chiar daca au cazut numai cateva picaturi de apa, acestea au fost suficiente pentru ca pilotii sa inceapa cursa cu pneuri intermediare. Vettel a avut parte de un start foarte bun si s-a mentinut pe prima pozitie, insa Webber i-a cedat o pozitie lui Massa, dupa ce brazilianul a plecat de pe locul 5.
Startul a fost mult mai dramatic pentru trei dintre cei patru campioni mondiali prezenti pe pista: Alonso, Button si Schumacher s-au acrosat in primul viraj, iar pilotul Scuderiei Ferrari a coborat pana pe locul 18. Schumacher a fost nevoit sa intre la boxe pentru a inlocui aripa fata, in timp ce Button a ramas pe pista pe locul 6, chiar in fata lui Hamilton. Intre timp, lozul castigator a fost tras de Kubica, care a urcat de pe locul 9 pana pe 4 in urma numeroaselor incidente din primul tur.
In spatele plutonului, aripa spate a monopostului BMW-Sauber pilotat de Kobayashi s-a desprins, japonezul a pierdut controlul volanului si l-a lovit in plin pe Hulkenberg, implicandu-l in incident si pe Buemi.
Toti cei trei piloti au fost nevoiti sa abandoneze, in timp ce Trulli nu a reusit sa ia startul in cursa din cauza unor proble hidraulice.PNEURILE SLICK, NOUL PARIU AL PILOTILOR
Incidentele din primul tur au condus la aparitia Safety Car-ului, iar la iesirea acestuia de pe circuit spectacolul a revenit cu numeroase depasiri. Webber si-a recuperat locul 2 in fata lui Massa, Hamilton l-a depasit pe Button pentru locul 6, in timp ce Kubica s-a luptat pentru un loc mai bun in fruntea putonului. Oprirea ploii a produs o avalansa de schimburi de pneuri in turul 9, toti pilotii optand pentru pneuri slick. Vettel a ramas liderul cursei, urmat de Button, Kubica, Rosberg, Massa, Webber si Hamilton, in timp ce Alonso si schumacher concurau pe locurile 10 si 13.
SPECTACOLUL CONTINUA CU NUMEROASE DEPASIRI
Webber, Massa si Hamilton sunt protagonistii unui nou incident in turul 16 in lupta pentru locul 5. Webber l-a depasit pe Massa, Hamilton a tasnit din spate si l-a atacat pe Webber, iar cei doi s-au acrosat. Webber a iesit in decor si a revenit pe locul 8, in timp ce Massa si-a recapatat locul 5 in fata lui Hamilton. Alonso a profitat de situatie si a urcat pe locul 7, in spatele lui Hamilton. Pilotul echipei McLaren l-a depasit pe Massa in turul 22 in urma unei greseli comise de brazilian, iar Webber a trecut de un Alonso care incerca sa il atace pe coechipierul sau.
VETTEL, TRADAT DE FRANE
Sperantele lui Vettel de a obtine prima victorie din acest sezon s-au naruit in turul 26, cand pilotul echipei Red Bull a pierdut controlul volanului din cauza unor probleme la frane si a fost nevoit sa abandoneze dupa ce a ajuns intr-o zona de pietris. Astfel, dupa ce in Bahrain a ratat victoria din cauza unei defectiuni la motor, germanul s-a recunoscut din nou invins din cauza unor probleme de natura tehnica. Button a profitat de situatie si a devenit lider, in timp ce Kubica s-a mentinut cu greu in fata lui Hamilton pe locul 2.
A DOUA RUNDA DE INTRARI LA BOXE
Desi se vehicula ca pneurile slick vor putea fi utilizate pe tot parcursul cursei, Schumacher, Rosberg, Webber si Hamilton au revenit la standuri pentru un nou set de pneuri soft la scurt timp dupa turul 30.
Cei trei au coborat cateva pozitii in clasament, insa au fost cu una-doua secunde mai rapizi decat Button, Kubica, Massa si Alonso.UN NOU INCIDENT INTRE HAMILTON SI WEBBER. BUTTON CASTIGA FATA EMOTII
Timp de 10-15 tururi, Hamilton si Webber s-au apropiat gradual de primii patru clasati, toate datele indicand un duel direct in ultimele 5-10 tururi ale cursei. Chiar daca a raportat o degradare masiva a pneurilor exact cand a ajuns in postura de a-l ataca pe Alonso, Hamilton a incercat sa il depaseasca pe Alonso, insa spaniolul s-a aparat si l-a obligat pe britanic sa se retraga. In acel moment, Webber l-a acrosat pe Hamilton, iar australianul a revenit la boxe pentru a noua aripa fata, in timp ce pilotul echipei McLaren a coborat un loc in favoarea lui Rosberg.
Button nu a avut probleme in fruntea cursei si a obtinut prima victorie in postura de pilot pentru McLaren, in fata unui Kubica care a realizat o cursa foarte buna pentru Renault. Massa si Alonso, Rosberg si Hamilton au urmat in clasament in fata lui Liuzzi, Barrichello si Webber.
Aflat la a doua cursa duipa revenirea in Formula 1, Schumacher a fost blocat aproape jumatate de cursa pe locul 12, insa a obtinut ultimul punct pus in joc dupa ce i-a depasit in extremis pe Alguersuari si de la Rosa cu numai trei tururi inainte de finalul cursei. Marele Premiu al Australiei a consemnat nu mai putin de 10 abandonuri, trecute in dreptul lui Glock, di Grassi, Vettel, Sutil, Petrov, Senna, Buemi, Hulkenberg, Kobayashi si Trulli.
Cel mai bun timp in cursa a fost realizat de Mark Webber, pilotul echipei Red Bull Racing fiind cronometrat cu 1:28.356 in turul 47.
Kubika si massa, l-am scris cu litere mici ca asa merita, ar trebui sa sara cu ceva bere la Alonso care a facut o demonstratie de pilotaj defensiv pana a venit Weber sa-l calmeze pe Hamilton care dupa 15 ture a tocat niste pneuri care la Button au tinut 50. Stilul agresiv nu a mers de multe ori la apa astazi.
Ferrari a facut o manevra isteata dar daca se riscau sa-l scoata pe Alonso din spatele melcului Massa cu un tur sau doua mai repede probabil Fernando era in alta parte.
Sa nu discutam ce s-ar fi intamplat daca Alonso nu adormea la start.
Mc Laren este criminal de rapida pe liniile drepte dar in ansamblu RBR are cea mai buna masina. Interesant este ca numai cea a lui Sebi nu este fiabila.
Mercedes este sub cele 3 mentionate iar Schummi a facut fata cu greu tinerilor de la STR si alte echipe mici. Mai bine ramanea consilier.
Indienii sunt susspect de buni in aceste doua curse !
Etapa e in Malaesia ,iar la voi apara China !!!!!!!!!!
Schumacher a avut probleme la setari dupa schimbarea aripii fata lucru care i-a afectat evolutia pe tot parcursul cursei. Nu va grabiti sa-l judecati, inca. Evolutia sa de astazi a avut o explicatie normala avand in vedere fap[tul ca a iesit cel mai afectat dupa incindentul din startul cursei. Era de asteptat sa nu castige nici un punct insa a fost ok: a plecat cu ceva. Un punct e binevenit oricum ar fi el castigat, atata timp cat e regulamentar. Restul si Norocul face parte din joc, Fara un gram de noroc... vezi Vettel ca si contra exemplu. A pierdut 38 de puncte din cauza fiabilitatii monopostului sau.
Astept deja cu nerabdare urmatoarea cursa! Felicitari Mclaren si Button. Au fost cireasa de pe tort azi cu Hamilton in rolul principal. Evolutiile lui si stilul de pilotaj agresiv nu sunt benefice in economia campionatului dar fac deliciul fanilor Formulei 1.
Button a fost excelent indrumat de la boxe, a iesit cand a trebuit si a stiut sa nu manance gumele.
El Kubika si Alonso au fost cei ma cerebrali piloti de pe circuit.
Massa a fost un bolovan atarnat de gatul celor de la Ferrari.
Sper ca de la anu sa-l schimbe cu polonezul.
Ai uitat de Button . Hai salut !
Nu vă place, dar insist să rămân la părerea mea.
GO VETTEL GO
Am totusi o problema...FRATILOR CE NE FACEM CU CLOVNII DE LA TVR??????? Am urmarit cursa pe RTL insa in pauzele publicitare mutam pe TVR, iar la un moment dat l-am auzit pe Micky (Mouse) adresand o intrebare catre Mihai Marinescu: "Tu ai probleme cu coloana?"
Fratilor, mai bine ma uit la reclame pe RTL decat sa ii aud pe bufonii de la RTL. De ce TVR nu schimba acesti asa-zisi comentatori, ca doar tot pe banii nostri sunt platiti?
Automarket este un site plin de informatii daca si citesti articolele, nu numai sa te uiti la poze. Daca nu le citesti sunt doar poze si scris negru pe fundal alb si putin rosu pe alocuri si te trezesti apoi, la comentarii, postand in regim de penibil link-uri de la stiri deja trecute de 2 zile, plin de entuziasm si mai penibil, cu referiri numai tu stii la ce, enervand si pe altii care, din obisnuinta ca ceilalti useri sa posteze link-uri de multe ori extrem de interesante, se lovesc de unul ca tine.
Te rog frumos! Citeste stirile de aici si apoi posteaza link-uri. E iritant, copy si paste e multa munca si te enervezi cand dai de tampenii. Plus ca in general cei care posteaza pe aici sunt inteligenti de obicei. Imbunateste-ti ritmul sa fii in rand cu ceilalti useri. Nu postam pentru atentie. Postam la comentarii pentrua provoca la pareri si informatii suplimentare stirilor. Mersi!
Iar astazi, desteptii aia doi au facut o gafa monumentala unul dintre ei sustinand, pe langa alte caricaturi verbale si anomalii profesionale, ca Alonso a cerut echipei sa-l bage pe Massa la boxe, si ca a auzit el si numai el se pare pronuntand Massa, din cauza unor probleme psihice legate de voci prezente numai in capsorul lui, boala survenita de la orele in care sta inchis in baie pe WC cu mainile intinse si ochii inchisi, imaginadu-si ca-i conduce masina lui Hamilton si ca discuta cu inginerul de cursa. Deja cu pixu in mana scriem bolile psihice de care oamenii astia sufera si consider ca au gresit locatia si-n loc de spital de nebuni au ajuns in studio la TVR.
Si apropo Automarket: se pare ca baietii au internet, mai multe calculatoare si se pare ca nici monitoare alb negru numai au, au evoluat tehnic, dar se degradeaza psihic si nimeni nu urla: CU GUNOAIELE LA COS!
Deci, inaintez un Strigat dupa ajutor si cred ca multi sustin o cauza demult ridicata la rang de problema monumentala,. Automarket: Hai sa revenim la problema asta cu TVR-ul si sa nu ne mai oprim din urlat pana nu-i dam jos. Ne facem auziti si adunam si sustinere. AJUTOR AUTOMARKET sa scapam de Alexandrescu si de papagalul celalalt. Trebuie sa fie o solutie ce Dumnezeu. Nu pot sa cred ca vrea TVR-ul sa imbolnaveasca psihic de nervi populatia cu astia doi. Nu se mai poate! Mie mi-a picat netul si m-am uitat la ei. Preferam un glont, sincer.
frumoasa cursa, bravo button, degeaba esti cel ce face spectacol pe pista daca nu esti in stare sa gandesti. asa ca hamilton are o mare bila neagra in conditiile in care button a mers 80% din cursa cu pneurile slick si nu a avut probleme.
schumacher sper sa-si revina deoarece ar fi pacat sa revina cu astfel de rezultate.
degeaba ai cea mai buna masina daca nu si castigi cu ea. Red Bull Racing are o masina de sprint si nu una de uzura.
Hai Ferrari!!!!
Deci... cine iubeste Formula 1 si vrea sa se implice? Eu ridic primul mana pentru ca este una dintre pasiunile mele si nu pot sa neg dar... baietii de la TVR... sunt prima tinta cand imi voi cumpara un Dragonov :)
1. Petitie online exista si e sustinat de TOP GEAR pe site-ul lor romanesc si din cate am inteles o sustine si automarket: http://www.topgear.ro/petitie.html
2. Automarket a incercat ceva anul trecut, vezi aici: http://www.automarket.ro/blog/mester/tag/alexandrescu/
Alte solutii????
Eu nu sunt fan Schumi, da am urmarit activitatea lui, dar in anii 2002-2004 ma rugam ca Montoya sa-l bata, era plictisitor campionatul, in 1998-2000, tineam cu Schumi pentru ca McLaren faceau cursa sa fie plictisitoare. Ma bucur pentru cei care sparg monotonia... dar respect valorile.
Daca a fi fan=cap infierbantat...mai bine nu!
Cursa magistrala realizata de Button,prin care dovedeste ca nu degeaba este campion mondial.A fost mai cerebral,decat inginerii de la McLaren,care de data aceasta au dat-o in bara cu strategia,ma refer bineinteles la faza cu 2 opriri,a lui Hamilton!
@neogalaxy
ai ras de mine cand am spus ca mai bine ar lasa pilotul sa plece cu ce pneuri vrea sa plece!Vezi ce cursa spectaculoasa a fost,chiar daca a avut si un pic de ploaie,care a schimbat un pic strategia!!!
In rest...pacat de Wettel dar numai asa a castigat si Button o cursa, stii comentariile tale de la cursa din Bahrain :))))
Iar strategia cu 2 opriri a lui Lewis a fost buna singura chestie este ca a consumat prea repede pneurile si a gresit la final. Evident, pentru fanii McLaren nu el a gresit ci a gresit natura. Dar... ce conteaza? A fost o cursa frumoasa si unii au castigat mai mult altii mai putin iar altii nu s-au ales cu nimic. De toate pentru toti :)
@Burningflame: Considera ca acesta este un prim avertisment pentru incalcarea codului etic pe acest site. La urmatorul vei fi exclus.
O duminica excelenta.
- Ok, i don´t want to know... "
La antrenamente am luat link-uri de aici:
http://www.p2p4u.net/sports/motosport.html
Vezi ca au mai postat si altii link-uri dar numai stiu la ce stire. Cauta la stiri!
Bafta
Si te rog sa lasi placa "orice lipsa de obiectivism in posturile dvs trecute si posibil pe care o pot pune pe seama faptului ca suneti un fan McLaren" ca nu tine. Daca mi-ai citit posturile stii foarte bine la ce m-am referit. P.S.: Ti-am soptit eu ceva acum vreun un an sau doi ;)
@automarket
Multumesc pentru tratamentul echitabil pe care mi-l acordati. Dati dovada de un real profesionalism.
Spui ca ai cursa inregistrata, iti recomand plin de bucurie si entuziasma sa te mai uiti odata sau de mai multe la start, cursa si final, ma gandesc sa nu fii incurcat cursa de astazi cu o cursa Nascar sau una din anii trecuti. Probabil una in care a existat un incident intre Webber si Lewis, la care fanii McLaren au dat vina pe Webber, neacceptand nici odata ca este vina celui din spate, a lui Lewis adica. Dar... presupun ca aceasta cursa nu o ai inregitrata si probabil, nu stii la ce ma refer :)
Parerea mea sincera si umila: weekend placut in continuare! Astept inca ziua in care un fan McLaren sa nu se mai simta victimizat de universul in care traim si evident, sa nu mai dea vina pe oricine altcineva. Probabil... astept degeaba, nu va exista acesta zi niciodata, zic eu.
Uite cateva imagini clare a cui este vina, se poate observa foarte clar cine a fost de vina in acest fisier, ca nu mai fie nevoie sa-ti "derulezi" dvd-ul :)
"http://www.youtube.com/watch?v=vOYXKBDq_kg" in secunda 31 incepe "evenimentul". Se poate observa foarte clara manevra lui Jenson care il impinge atat pe Fernando cat si mai tarziu si pe Schumi, toti aflandu-se la momentul acela in aceeasi curba, 2 sa zicem ca treceau simplu dar unul... nu a acceptat acest lucru si a zis ca este mai bine sa le strice cursa celorlalti 2.
Mai simplu ti-as spune ca Jenson nu a mai apucat sa franeze si... a preferat sa se opreasca in altcineva, dar realitatea este ca se credea singur pe pista.
http://thepiratebay.org/torrent/5469074/2010.03.28-F1.02.Australia.Race.BBC1_UK_%5BTDMK1%5D .
il downloadezi cu Utorrent .
Dar mentioneaza ca lui personal i-a placut aceasta etapa de F1.
Ma asteptam sa tune si sa fulgere...
Orice discutie cu un fan McLaren este distractiva si sunt sigur ca ne vom distra si pe viitor. Unii la coltul blocului (sa vedem amicul meu BurningFlame ce colt vrea) si unii la limita penibilului.
Dar aici iti dau dreptate pentru ca oricum este mai simplu asa. Pot sa-ti arat trasa ideala, cine ce vroia sa faca si tu tot pe a ta o veti tine :)
In schimb iti promit ceva, nu iti voi mai raspunde la nici un post unde spui numai tampenii, si nici altor fanii McLaren. Si stii de ce? Pentru si daca as posta ceva logic, adevarat si mai ales corect... un fan McLaren tot va spune ca sunt tampit. Asa ca... nu se merita sa ma stresez si ma cert cu deferiti necunoscuti doar de amorul artei.
Si daca nu ma insel, este vorba despre roata drepta fata pentru ca... asa apare in filmulet :) 32" mai exact :) Citez:
"Alonso nu a gresit la start, Jenson l-a lovit cu roata drepta fata si Fernando l-a incomodat pe Schumi care si-a schimbat aripa fata. " :PPPPP
Sa ne oprim aici, nu mai conteaza, orice discutie cu un fan McLaren intotdeauna va sfida logica si realitatea. Pur si simplu este imposibil de discutat cu un fan McLaren serios. QED
P.S.: Chiar m-as bucura daca te-ai tine de cuvant si ai fi fair-play. Ai putea sa iei exemplu de la diesel08 pentru care n-am decat sa spun jos palaria.
Nu neg ca am gresit si nici sa nu crezi ca-mi pare rau. Se mai intampla, probabil este a doua sau maxim a treia oara cand gresesc :) Singura diferenta este ca tu desi m-ai corectat prima data, nu ai fost in stare sa spui simplu ca am gresit. Ai incercat sa-mi demonstrezi cat de meserias esti tu, jignindu-ma pe mine si pe Burning poate (asa zice el), adica ai facut exact ce spui tu ca te deranjeaza la mine :) Adica ai avut exact aceasi atitudine ca pe care o displaci atat de mult la mine :)
Bravo lui But, Kub, Alo si Ham!
Bafta Vet!
Trage tare Schumi! Credeai ca va fi usor cu baietii?
Curaj Ros!
1. e de apreciat faptul ca de data asta comisarii de cursa au lasat pilotii sa concureze in sensul ca niciun duel roata la roata n-a fost penalizat
2. Mclaren nu e prea departe de Ferrari si din nou aceasta echipa a dat de dovada de slabiciuni .
P.S Cat despre unii care apreciaza depasirile lui alonso ,sa nu uitam ca marea majoritate a lor au fost facute in dauna unor piloti care alergau pe monoposturi mai putin performante>Nu in ultimul rand cand faci o singura oprire la boxe (Ferrari) si esti pe cale sa fi depasit de un monopost mai putin performant decat al tau si care a efectuat si 2 opriri la boxe cum a fost cazul lui Hamilton,atunci chiar nu vad niciun motiv real de bucurie
Da-mi voie sa-ti spun ceva. Iti raspund politicos si cat mai pompos pentru ca am scris mai sus ca orice discutie cu un fan McLaren va sfida intotdeuna logica, realitatea si ca este imposibil ca cineva sa se inteleaga cu un fan McLaren despre orice.
Deci ma opresc aici, deja imi inchipui orice discutie cu tine sau orice alt fan McLaren si este pur si simplu plictisitoare.
"Sunt putin contrariat. In urma cu ceva ani (in 2002) s-a facut mare tam-tam: multi fani F1 au iesit la rampa cu pareri despre cinste, corectitudine, fair-play si sportivitatea inainte de orice, in urma cursei de pe A1 Ring. Acum, mare parte din acei fani plus alti cativa, au cotit-o: "Ferrari trebuie sa-l dea pe Massa la o parte sa treaca Alonso, ca Massa il tine pe acesta si sta in calea visului acestuia de a castiga al treilea titlu, pentru el si pentru a-si ferici fanii. Ca Santander nu o sa mai suporte mult timp aceasta situatie si ca va "pune piciorul in prag" bla, bla, bla si alte asemenea ce numai cu sportul nu au ceva in comun" este foarte adevarata. Eu am spus asa ceva, pentru ca ma injurau mai si mai mult diferiti fani, iar incepeam fazele de mai sus cu ineptii, prostii si asa mai departe. Stii tu fanii McLaren... bla bla bla.
Referitor la piloti, Button a fost istet ca a schimbat pneurile imediat, desi initial parea un dezastru. Alonso a recuperat remarcabil, Iar la Shumi pe langa faptul ca a fost ghinionist si nu are cea mai buna masina, se simt anii in care a lipsit. Cat despre Vettel... mare pacat.
P.S.: Pastrez o fraza separata pt Hamilton pe care il admir pt rapiditatea lui pe circuit, insa duminica a fost neglijent, neam prost, intr-un cuvant terorist. Daca eram in locul lui Webber (pe care l-a scos din pista de 2x) il bateam la final. Am impresia ca tanarul britanic a cam luat-o pe femei, beutura si distractii (tocmai ce-i fusase luat permisul pt depasirea vitezei) si nu e bine pt el.
Neo, downloadeaza cursa si uita-te cu atentie la incidentul dintre Alonso si Button, se vede clar cum Alonso taie fata lui Jenson care nu mai are mare lucru de facut. Vorba lui Brundle in comentariu: it is zero percent Jenson's fault. Peste cinci minute, de la Ferrari pit wall: race incident between Fernando and Jenson, deci n-au nici o reclamatie. Numa tu esti mai destept decit echipa Ferrari.
In cursa asta, singurii care au depasit piloti cu masini comparabile au fost Hamilton si Webber. Alonso i-a depasit pe de la Rosa si Barichello, apoi a stat anonim in coada lui Massa. Fantastica cursa pentru el!
A, si numele pilotului pe care-l tot stalcesti tu in comentarii e Vettel. Mai vezi pe cineva sa scrie Alonzu pe-aici?
P.S. Am gresit si eu o libera in loc de V a fost W si gata i-am stalcit numele :) Wow... Ai gresit site-ul, Cancan este ceva mai incolo :)
Jenson nu era in spatele lui Alonso, ci pe interior, sau nu stii ce inseamna a fi in spatele cuiva. Alonso a fost in spatele lui Massa toata cursa., pentru un exemplu de folosire corecta a expresiei "in spatele".
Ar mai fi de adaugat si team-radio-ul lui Massa din a doua jumatate a cursei (ca sa inteleaga si Neo ca derapajele lui Massa nu erau numai din cauza pneurilor) cand inginerul lui de cursa ii da indicatii despre cum sa foloseasca acceleratia la iesirea din viraj (pana si comentatorii raman cam uimiti).
Sunt aproape sigur ca Neo va spune povestea ca suntem fani McLaren si sfidam logica si realitatea, ca el asa stie: o poezie a invatat la viata lui si p-aia o spune mereu. :)
Comic este ca la incidentul dintre Lewis si Webber... din prima da vina pe Webber :)))) Dar la incidentul dintre Jenson si Fernando... tac malc :)))) Ce obtuz vad eu lucrurile da stiu asta :))
Asa ma duc sa vad obtuz niste stele si ma retrag. Exista anumite lucruri infinite inpotriva carora nu se poate lupta, din pacate. Si am uitat de poezia aia frumoasa.
Mostra de inteligenta a la ham-si relatia lui cu echipa...