În paralel, elveţianul a concurat pentru Toyota în Campionatul Mondial de Anduranţă, iar în acest an a devenit campion în această competiţie şi a concurat şi în primele trei runde din Formula E.
Cu toate acestea, Buemi îşi va păstra rolul de pilot de teste şi de rezervă pentru Red Bull Racing şi în sezonul 2015, când misiunea sa principală va fi, la fel ca şi până acum, dezvoltarea monopostului în simulator. "Buemi este asociat echipei de câţiva ani, îi preţuim foarte mult abilităţile şi avem o relaţie de munca foarte bună cu el.
Experienţa sa s-a dovedit a fi de nepreţuit pe parcursul anilor şi este grozav să avem încă un campion mondial în echipă", a precizat Christian Horner, şeful celor de la Red Bull Racing.Şi rivalii de la Ferrari şi-au definitivat recent linia de piloţi de rezervă, care va fi alcătuită din Esteban Gutierrez şi Jean-Eric Vergne.
Via Reuters
Daca ne luam dupa tine inseamna ca saracul Kimi e cel mai slab pilot de pe grila. Sa inteleg ca la Kimi merge faza ca nu se intelege cu noul monopost, dar la Vettel nu?
Tu chiar crezi ca Ricciardo ar fi facult acelasi lucru in 2013? (sa il bata pe Vettel)
Masina ii va da feedback-ul pe care il asteapta, se va rasuci pe apex sau etc. etc. si atunci va putea sa-si puna stilul in valoare, sau nu va da feedbac-ul pe care il asteapta si atunci pilotul se va chinui cu ea.
Chiar daca va incerca sa copieze din stilul unuia care se descurca mai bine pe o anumita masina va si si mai lent decat daca ar da totul cu stilul propriu.
Incercati sa faceti calcule simple in sistemul de numeratie binar..... si o sa constatati ca greseala va pandeste la tot pasul ... si o sa si gresiti des chiar .... Asta pentru ca, creierul vostru va tinde mereu sa comute pe sistemul cu care e prea obisnuit, anume sistemul de numeratie decimal.
EE, cam asa si cu stilul de pilotaj. Pilotul tinde sa faca mereu ce este obisnuit sa faca. Daca vrea sa performeze are nevoie de o masina potrivita stilului sau. Poate sa incerce sa faca altceva dar va fi mai rau si nu va avea vreo sansa in fata unuia caruia masina ii vine pe stil si poate sa dea totul in loc sa stea sa invete stiluri noi.
Fiecare pilot are stilul lui pe care mai greu il poate schimba. Tine minte cand era Hamilton coleg cu Button la McLaren ce se spunea, ca Hamilton era mai agresiv cu monopostul decat Button. Daca era asa usor de ce nu isi schimbau stilul de pilotaj?
Sunt piloti care prefera un monopost subvirator, alti supravirator etc.
Orice masina ii dai unui pilot, o piloteaza, cu stilul lui. Dar daca vine vorba de performanta, are si el asteptarile lui de la masina care sunt diferite de asteptarile altuia. Dar jocul este sa faci performanta, si apoi cum ti-o fi norocul.
Asta pentru ca Button are cel mai fin stil de pilotaj, ca la carte ...
Nu va lasati indusi in eroare cum ca agresiv inseamna mai bine. In realitate, e exact pe dos, dar ce ii face pe altii (foarte putini) mai rapizi decat button sunt alte trucuri de'ale lor sau seteaza mai bine. Button e cel mai bun pe un asfalt putin ud, tocmai din cauza stilului sau curat care il tine pe cea mai uscata portiune a pistei, pe centrul benzii uscate
buemi a fost inlocuit de ricci la torro roso
Pilotii agresivi scot mai mult din masina. Hamilton poate sa scoata 110% din masina, chiar si ultima picatura, forteaza in toate punctele decisive ale pistei, pe cand Button merge cum ai zis tu fin, ca la carte, dar aici pierde acele -100 sau -200 tocmai datorita faptului ca nu scoate si ultima centime din spatiile de franare din cat de strans ia virajele, de cat de tarziu franeaza, din cum lasa spatele sa danseze un pic. Aici se fac in calificari diferenta. Button e pilot Mclaren, dar in nici un caz nu este un super campion.
btw, nimeni nu scoate 100%, exista mici greseli cam in fiecare viraj. Sunt si ei oameni, doar mai ca buni decat restul. Nimic SF in asta
Uite aici:
http://en.wikipedia.org/wiki/Racing_line
Eu tocmai vorbeam de situatia "Late apex" de acolo.
Daca in loc de linie dreapta lunga urmeaza imediat tot viraj, e mai bine sa sacrifici iesirea si sa favorizezi intrarea, adica faci pe dos. Trucurile astea aduc ceva timpi mai buni. Dar daca te mentii pe trasa aia normala, aia verde, e ok si asa. Button pe aia sta mai mereu, de asta e bun in situatii cu banda de asfalt uscat ingusta pentru ca are parte de mai putin asfalt ud pe care altii il mai pisca cu trasele lor putin diferite.
by Horner