Buemi rămâne pilot de teste şi de rezervă la Red Bull şi în 2015

de Daniel Popescu
Miercuri, 24.12.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Red Bull Racing a anunţat că Sebastien Buemi va rămâne pilotul de teste şi de rezervă al echipei şi în sezonul 2015.

Esential 2012 este anul in care Sebastien Buemi a devenit pilot de teste pentru Red Bull Racing
2014 este sezonul in care Sebastien Buemi a castigat titlul in Campionatul Mondial de Anduranta
Sebastien Buemi şi-a pierdut locul la Toro Rosso la sfârşitul sezonului 2011, iar de atunci a rămas conectat la Formula 1 prin intermediul unui post de pilot de teste şi de rezervă al celor de la Red Bull Racing.

În paralel, elveţianul a concurat pentru Toyota în Campionatul Mondial de Anduranţă, iar în acest an a devenit campion în această competiţie şi a concurat şi în primele trei runde din Formula E.

Cu toate acestea, Buemi îşi va păstra rolul de pilot de teste şi de rezervă pentru Red Bull Racing şi în sezonul 2015, când misiunea sa principală va fi, la fel ca şi până acum, dezvoltarea monopostului în simulator. "Buemi este asociat echipei de câţiva ani, îi preţuim foarte mult abilităţile şi avem o relaţie de munca foarte bună cu el.

Experienţa sa s-a dovedit a fi de nepreţuit pe parcursul anilor şi este grozav să avem încă un campion mondial în echipă", a precizat Christian Horner, şeful celor de la Red Bull Racing.

Şi rivalii de la Ferrari şi-au definitivat recent linia de piloţi de rezervă, care va fi alcătuită din Esteban Gutierrez şi Jean-Eric Vergne.

Via Reuters

Comentarii (20)

  • Cand te gandesti ca Buemi il batea pe Ricciardo....iar Ricciardo il batea pe Fetel......ce linie de vis avea Toro Rosso....
    2 9
  • GrosJan
    si cand te gansesti ca am spus de cateva ori ca fanii se uita doar la ce e in fata (atunci vettel si alonso) si ca e foarte probabil ca un ricciardo, buemi sau alguersuari sa fie cel putin la fel de buni
    4 4
  • Alex87
    Si cand te gandesti ca atunci erau alte monoposturi. Lumea nu intelege ca daca Ricciardo il bate pe Vettel cu monopostul din 2014 nu inseamna ca automat il batea pe Vettel in 2013-2012-2011-2010. Alte motoare, alte cutii de viteze, alta aerodinamica etc.
    9 3
  • Bai Alex, si altora ca tine le spun ca un pilot care are pretentii nu stie doar cu o anumita masina sa faca performanta. Ori daca nu stie sa se duca la culcare acasa cu trofee cu tot si sa vina altul care poate.
    5 6
  • Alex87
    @Horia
    Daca ne luam dupa tine inseamna ca saracul Kimi e cel mai slab pilot de pe grila. Sa inteleg ca la Kimi merge faza ca nu se intelege cu noul monopost, dar la Vettel nu?
    Tu chiar crezi ca Ricciardo ar fi facult acelasi lucru in 2013? (sa il bata pe Vettel)
    6 4
  • pai deaia a pierdut Alonso in fata lui Vettel. Ca Vettel era mai bun pe masinile alea iar Alonso nu se descurca destul de bine incat sa il bata pe Vettel. Acum ii vine mai usor, nu cred ca va avea probleme cu Button. Concluzia, nici Alonso nu s-a descurcat pe orice masina si a pierdut 2 titluri din cauza asta
    1 1
  • Kimi n-a primit primit calificative bune anul asta nici macar din partea lui Allison. Chestia asta cu "intelege cu monopostul" e o prostie, o expresie stupida inventata de un tampit. Pilotul nu trebuie sa se "inteleaga" cu monopostul, monopostul nu are discernamant ca sa "se inteleaga" cu cineva. Pilotul trebuie sa fie capabil sa-si schimbe stilul de pilotaj atunci cand monopostul sufera modificari ca urmare a schimbarilor de regulament. Daca e PILOT. Pricepi maestre alex? Cat despre ce facea Vettel cu Ricciardo in 2013 nu putem sti ca n-au fost coechipieri. Tu doar speculezi. Faptic ramane ca in 2014 Ricciardo s-a impus imperial.
    5 5
  • @Horia
    DACA esti PILOT, ia mai explica-ne o data cum e cu schimbatul stilului de pilotaj. Pricepi maestre? Sau tu vorbesti din inchipuirile proprii, caz in care mai lasa-ne
    4 1
  • haha, auzi la el expicatii gen mamamare, cum ca monopostul nu are discernamant. Astea merg la publicul telespectator al lui Banciu
    6 1
  • GrosJan
    fiecare pilot care ajunge sa fie foarte cunoscut (cum ar fi un pilot de F1) are ... tehnica lui, secretul lui, gaselnita lui (nu stiu cum sa va mai spun ca sa intelegeti) cu care este rapid. A dezvoltat-o ani de zile. Ori de cate ori ii dai o alta masina va incerca sa faca acelasi lucru, sa aplice chestia aia a lui (stilul) pe masina respectiva.

    Masina ii va da feedback-ul pe care il asteapta, se va rasuci pe apex sau etc. etc. si atunci va putea sa-si puna stilul in valoare, sau nu va da feedbac-ul pe care il asteapta si atunci pilotul se va chinui cu ea.

    Chiar daca va incerca sa copieze din stilul unuia care se descurca mai bine pe o anumita masina va si si mai lent decat daca ar da totul cu stilul propriu.

    Incercati sa faceti calcule simple in sistemul de numeratie binar..... si o sa constatati ca greseala va pandeste la tot pasul ... si o sa si gresiti des chiar .... Asta pentru ca, creierul vostru va tinde mereu sa comute pe sistemul cu care e prea obisnuit, anume sistemul de numeratie decimal.

    EE, cam asa si cu stilul de pilotaj. Pilotul tinde sa faca mereu ce este obisnuit sa faca. Daca vrea sa performeze are nevoie de o masina potrivita stilului sau. Poate sa incerce sa faca altceva dar va fi mai rau si nu va avea vreo sansa in fata unuia caruia masina ii vine pe stil si poate sa dea totul in loc sa stea sa invete stiluri noi.
    8 1
  • Alex87
    @Horia
    Fiecare pilot are stilul lui pe care mai greu il poate schimba. Tine minte cand era Hamilton coleg cu Button la McLaren ce se spunea, ca Hamilton era mai agresiv cu monopostul decat Button. Daca era asa usor de ce nu isi schimbau stilul de pilotaj?
    Sunt piloti care prefera un monopost subvirator, alti supravirator etc.
    8 0
  • horia confunda lucrurile. El crede ca felul in care s-a "adaptat" cand a schimbat el masina personala e totuna cu "adaptarea stilului" din F1 pe care o propovaduieste pe aici. Niciodata horica nu a condus vreo masina la limita asa ca el poate sa "isi adapteze stilul" cat vrea ...
    Orice masina ii dai unui pilot, o piloteaza, cu stilul lui. Dar daca vine vorba de performanta, are si el asteptarile lui de la masina care sunt diferite de asteptarile altuia. Dar jocul este sa faci performanta, si apoi cum ti-o fi norocul.
    4 3
  • oricine e mai agresiv cu monopostul decat Button :)
    Asta pentru ca Button are cel mai fin stil de pilotaj, ca la carte ...
    Nu va lasati indusi in eroare cum ca agresiv inseamna mai bine. In realitate, e exact pe dos, dar ce ii face pe altii (foarte putini) mai rapizi decat button sunt alte trucuri de'ale lor sau seteaza mai bine. Button e cel mai bun pe un asfalt putin ud, tocmai din cauza stilului sau curat care il tine pe cea mai uscata portiune a pistei, pe centrul benzii uscate
    1 2
  • iceman
    @... buemi si ricciardo nu au fost in aceiasi echipa...
    buemi a fost inlocuit de ricci la torro roso
    7 0
  • @ .

    Pilotii agresivi scot mai mult din masina. Hamilton poate sa scoata 110% din masina, chiar si ultima picatura, forteaza in toate punctele decisive ale pistei, pe cand Button merge cum ai zis tu fin, ca la carte, dar aici pierde acele -100 sau -200 tocmai datorita faptului ca nu scoate si ultima centime din spatiile de franare din cat de strans ia virajele, de cat de tarziu franeaza, din cum lasa spatele sa danseze un pic. Aici se fac in calificari diferenta. Button e pilot Mclaren, dar in nici un caz nu este un super campion.
    1 2
  • ultima picatura e chiar ... 100% :)

    btw, nimeni nu scoate 100%, exista mici greseli cam in fiecare viraj. Sunt si ei oameni, doar mai ca buni decat restul. Nimic SF in asta
    2 0
  • Nu poti spune ca pe un tur de calificari avand acelasi echipament la dispozitie Hamilton nu scoate un timp mai bun si mai multa performanta din masina prin stilul sau caracteristic caracterizat prin trasele cele mai stranse, comportament de supravirare, agresivitate la maxim decat un Button ce face totul conventional si fin.
    2 5
  • GrosJan
    Daca urmeaza o linie dreapta lunga, e mai bine sa sacrifici intrarea in virajul ce precede linia dreapta ca sa iesi cat mai drept si sa ai o accelerare mai buna, practic "mai lungesti putin" linia aia dreapta lunga si vei avea astfel o viteza de top mai mare la finalul ei decat daca ai lua virajul normal. La barcile cu motor de viteza le franezi virand mult. Si in motorsport, cu cat ai volanul mai virat cu atat iti franezi masina mai mult cand accelerezi. De asta ei nevoie de iesire dreapta, ca sa iti franezi masina din volan cat mai putin. Smooth e cheia ...

    Uite aici:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Racing_line

    Eu tocmai vorbeam de situatia "Late apex" de acolo.
    Daca in loc de linie dreapta lunga urmeaza imediat tot viraj, e mai bine sa sacrifici iesirea si sa favorizezi intrarea, adica faci pe dos. Trucurile astea aduc ceva timpi mai buni. Dar daca te mentii pe trasa aia normala, aia verde, e ok si asa. Button pe aia sta mai mereu, de asta e bun in situatii cu banda de asfalt uscat ingusta pentru ca are parte de mai putin asfalt ud pe care altii il mai pisca cu trasele lor putin diferite.
    4 4
  • Dragon
    Mai baieti Vettel dadea randament in sezoanele 2010-2013 din cauza faprului ca masina red bull avea o aerodinamica excelenta dadea randament si in virajele de mare vitteza si in cele lente . Aducetiva aminte cum iesea vettel la Barcelona in 2011 din ultimul viraj Hamilton nu putea sa il prinda pe linia dreapta cu drs din cauza asta ! Vettel se intelegea foarte bine si cu motorul v8 care oferea puterea mai liniar nu asa agresiva ca trompetele astea turbo !!
    3 0
  • "Schimbarea regulilor au fost semnificative, iar cei mai afectaţi au fost Vettel şi Kimi Raikkonen. Vettel stabilea timpul prin folosirea spatelui monopostului la intrarea în virajele lente, iar forţa de apăsare aerodinamică a fost mult diminuată în acest an, iar împreună cu sistemul brake-by-wire a condus la pierderea unei părţi a frânarii de care era atât de dependent"

    by Horner
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru