Buemi, cel mai rapid la Algarve
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Echipele de Formula 1 nu au parte de foarte mult noroc in cadrul primei sesiuni oficiale de teste din acest an. La fel ca si luni, ploaia si-a facut aparitia si marti pe noul circuit de la Algarve, acolo unde sunt prezente 5 echipe.
Desi la orele pranzului circuitul s-a uscat, ploaia a revenit in cursul dupa-amiezii, iar spre finalul sesiunii a cazut grindina.
Scuderia Toro Rosso a fost singura echipa care a utilizat pe circuit monopostul de anul trecut, astfel ca Sebastien Buemi a reusit din nou sa stabileasca cel mai bun timp al zilei. Pilotul elvetian a fost cronometrat cu 1:34.429, fiind cu peste 3 secunde mai rapid decat pilotul de teste al echipei McLaren, Pedro de la Rosa.
Nici timpii realizati de ceilalti piloti la volanul noilor monoposturi nu au fost mai buni. Aflat in premiera in cockpit-ul lui TF109, Jarno Trulli a fost cronometrat cu 1:42.399, in timp ce Nelson Piquet Jr a inregistrat un timp de 1:45.860. Pilotul echipei Renault a pierdut timp pretios in urma unei defectiuni la motor, insa chiar si in aceste conditii a reusit sa se plaseze in fata lui Nico Rosberg, aflat la prima experienta cu noul monopost Williams FW31.
Iata clasamentul complet al celei de-a doua zile de teste de la Algarve:
Loc | Pilot | Echipa | Timp | Tururi |
1 | Buemi | Toro Rosso | 1:34.429 | 48 |
2 | de la Rosa | McLaren | 1:37.512 | 62 |
3 | Trulli | Toyota | 1:42.399 | 30 |
4 | Piquet Jr | Renault | 1:45.860 | 9 |
5 | Rosberg | Williams | 1:51.580 | 31 |
Nici macar ultimul test inainte de prima cursa, unde probabil o sa participe toate echipele nu o sa ne arate un clasament real.
Dupa primele 4 curse ne putem face o idee pentru intre cursa 3 si 4 toti aduc un update major care inca poate influenta pozitiile.
Pe un circuit rece unde pneurile cu greu ajung la temperaturile optime conteaza mult un surplus de apasare aerodinamica.
Deci... timpii sunt care sunt, dar testarea se face la sange. Singurele echipe care au testat serios sunt Ferrari cu cele vreo 100 de tururi si McLaren cu cele 62... restul probabil ca au avut problem... 9 tururi sunt cam de rusine... sau pilotii sint perfecti :)