Michael Schumacher va rămâne pentru o lungă perioadă de timp omul recordurilor din Formula 1, întrucât performanţele sale sunt dificil de egalat chiar şi pentru piloţii de top ai momentului.
Germanul şi-a început cariera în Formula 1 în 1991, iar una dintre primele sale performante notabile a fost podiumul obţinut în Marele Premiu al Mexicului de la începutul sezonului 1992.
La vremea respectivă, el s-a aflat la volanul unui monopost Benetton B191 echipat cu motor Ford V8 de 3.5 litri care va fi scos la licitaţie în 13 mai de casa de licitaţii Bonhams din Monaco. Schumacher a utilizat acest monopost în opt curse, însă anterior la volan s-au aflat şi Nelson Piquet şi Martin Brundle.
"Piquet a câştigat Marele Premiu al Canadei din 1991 cu B191, ceea ce a fost foarte plăcut. Fiecare monopost pe care l-am desenat până atunci a câştigat în primul sezon, iar Piquet a menţinut acel record. În perioada aceea am părăsit echipa, aşa că am ratat sosirea lui Schumacher, dar el a condus în ultimele cinci curse din '91 şi în primele trei din '92", spune John Barnard, designerul monopostului.Se estimează că monopostul va fi vândut la licitiatie pentru o sumă cuprinsă în intervalul 225.000 - 290.000 de euro.
Via AOL
A readus gloria pierduta al lui Ferarri, dupa de 20 de ani si a facut o echipa invincibila ce a redesenat regulile formulei 1pentru multi ani, pana cand nu au intervenit "specialitii" FIA.
Nu stiu cu cit si-a vandut avionul si as fi curios daca din aceasta vanzare va primi ceva.
Imi doresc sa aflu ca se ridica macar singur in picioare ! Ar echivala cu al opt-ulea titlu de campion.
HAI SUMMY !
Pentru individul care s-a semnat "."... amice, ai dat-o-n petec. Nu o fi fost Schumacher mai tare ca Senna (ca fan al amandurora o spun ca fiecare a avut ceva al lui si a fost bun in felul lui, la vremea lui), dar sa spui ca adevarata valoare a lui a fost vazuta la Mercedes, cand regulamentul era unul mizer si mult schimbat fata de ceea adevaratul Mare Circ, e o prostie crunta.
Cat despre faza cu Barrichello nu comentez nimic, te uiti la un sport in care s-a pierdut mult din farmecul depasirilor, asta inseamna sa fii barbat si sa te urci in monopostul de Formula 1. Barbatul a fost Barrichello ca nu a renuntat si l-a luat frumos pe neamt.
Dar sa spui ca un pilot cu 7 titluri este de plastic, e o prostie.
Eu nu-mi permit sa critic un campion de F1 in conditiile in care singura mea problema a fost sa stau in fata tv cu un ceai in fata in timp ce el isi risca viata in fiecare cursa.
In orice caz, as prefera oricand sa vad din nou acele dueluri memorabile, Schumi si restul lumii , adica : Nigel Mansell, Damon Hill ,Mika Häkkinen, Jacques Villeneuve, Montoya, Alonso.
In ziua de azi ce dueluri vezi? Rosberg si Ham. Noroc ca isi mai baga nasul Vettel din cand in cand intre ei, altfel am ar fi vai si amar de formula asta.
Fara suparare.
Un titlu l-a castigat ca s-a dat Barichello la o parte ha? In 2002 cumva? Tu ai vazut diferenta de puncte la final? De ce nu spui ca in acelasi an Schumacher i-a cedat cursa lui Barichello ca sa-l ajute sa castige titlul de vicecampion? De ce nu a venit Barichello pe 2 fara ajutor daca masina era asa de buna?
Schumacher ar fi avut mai mult de 7 titluri daca se orienta mereu catre echipa mai buna, nu se punea problema sa nu fie acceptat, in orice echipa.
Lumea se leaga de Alonso pentru ca apare cate un alonsist sa-l critice pe Schumacher. De, frustrarea, Schumacher e un nume mult mai mare in F1 decat Alonso si nu mai exista nici speranta sa se modifice asta.
Dinamo si Steaua , cluburile profesioniste amintite , pline de palmares cf. statistici , au fost umilite de Unirea Urziceni......
Dar Michael Schumacher , a fost cel ai bun "al vremurilor sale" cu sau fara statistici.
La comparat cineva mai sus cu Sena , cu tot respectul , as face referire la cursa de la Monte Carlo cind , pe ploaie si cu masina net inferioara , Michael Schumacher i-a facut fleasca si pe Prost si pe Sena .
Si inca ceva , apropo de Vettel...sa ma ierte, dar e mai PROST ca Sena.
Statistic vorbind "Juan Manuel Fangio, a fost un pilot de Formula 1, campion mondial în cinci rânduri în anii '50" ...cel ai bun poate si aici ma inclin pentru ca , pe vremurile acelea , se muncea la volan fara sisteme electronice si zece mecanici.