Bridgestone mizează pe pneuri supersoft pentru creşterea spectacolului
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Marele Premiu al Canadei a produs una dintre cele mai spectaculoase curse din acest sezon competiţional, principala explicaţie fiind degradarea rapidă a pneurilor supersoft şi medium şi necesitatea de a efectua minim două opriri la boxe.
Entuziasmaţi de spectacol, oficialii Bridgestone au dezvăluit că intenţionează să ofere pneuri de tip supersoft pentru cea mai mare parte a curselor rămase în sezonul 2010, considerând că acest lucru este esenţial pentru asigurarea unor curse de calitate pentru fani.
"Principala noastră prioritate este să oferim pneuri sigure care să fie corecte pentru toată lumea. Nu vrem să oferim un pneu care se "rupe", pentru că este riscant. Dar dacă putem preconiza că pneurile supersofit nu se vor "rupe", atunci vom aloca aceste tipuri de pneuri cât de mult vom putea în cursele rămase", a declarat Hirohide Hamashima, directorul departamentului de dezvoltare a pneurilor din cadrul Bridgestone.
Până în prezent, producătorul japonez a dezvăluit tipurile de pneuri pe care le va oferi la Marele Premiu al Europei (supersoft şi medium) şi la Silverstone (soft şi hard), astfel că nouă regulă internă ar putea intra în vigoare cel mai devreme la Marele Premiu al Germaniei din 25 iulie.
În ciuda optimismului arătat în acest caz, Bridgestone a admis că, pe lângă pneuri, spectacolul din Marele Premiu al Canadei a fost asigurat şi de configuraţia circuitului Gilles Villeneuve.
"Circuitul este foarte neted, aşa că pneurile nu s-au deformat suficient pentru a ajunge la temperaytura optimă, în special la începutul cursei. Am învăţat mult lucruri în această cursă şi voi analiza pneurile pentru a învăţa pentru viitor", a adăugat japonezul.Bridgestone a anunţat însă încă de la finalul anului trecut că se va retrage din Formula 1 la sfârşitul sezonului 2010, cel mai probabil înlocuitor al japonezilor fiind Pirelli.
Via | Autosport
Comentarii (1)