- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Bridgestone, luati prin surprindere de vremea rece
Publicat Sambata, 10.05.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mutarea cursei de la Istanbul din luna august in luna mai a condus la temperaturi mai scazute, insa acestea sunt mult mai mici decat cele anticipate de inginerii unicului furnizor de pneuri din Formula 1.
In cele trei sesiuni de antrenamente libere din acest weekend pneurile medium au suferit granulari succesive, iar pilotii au reusit cu greu sa aduca pneurile hard la temperatura optima. Bridgestone au admis ca strategia lor a dat gres si ca ar fi trebuit sa aduca in Turcia pneurile soft.
"Credeam ca va fi mai clad in Turcia in luna mai, dar vantul este foarte rece, asa ca temperaturile nu sunt foarte ridicate in acest moment", a declarat directorul de dezvoltare a pneurilor din cadrul Bridsgestone, Hirohide Hamashima. "Este cu 10-15 grade mai frig decat ne asteptam, asa ca mai ales pneurile medii sufera de granulare in primele 10 tururi, apoi aceasta dispare gradual. De asemenea, generarea aderentei pentru pneurile hard este mult mai dificil de realizat, dar momentan acestea arata bine.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
vineri:
Hirohide Hamashima - Director of Bridgestone Motorsport Tyre Development: "Temperaturile au fost considerabil mai scazute fata de Marile Premii ale Turciei din trecut, dar ne asteptam la asta avand in vedere schimbarea datei. Pneurile medium au granulat mai mult decat in trecut, mai ales cele montate pe roata dreapta fata. Totusi, pista a fost foarte 'verde' astazi, nu s-a rulat mult inainte de acest weekend, si ne putem astepta la o imbunatatire din acest punct de vedere maine si duminica. Astfel ca ar trebui sa vedem performante si mai ridicate pentru ambele specificatii de pneuri."
si sambata:
Hirohide Hamashima - Director of Bridgestone Motorsport Tyre Development: "Diferentele intre cele doua compozitii au fost mici astazi, dar specificatia medium a fost mai rapida. Circuitul si-a imbunatatit nivelul de aderanta fata de ieri, in ciuda ploii pe care am avut-o, dar inca nu e atat de aderent precum anticipam. Pilotii au raportat faptul ca au intampinat probleme de manevrabilitate in sesiunile de astazi. Nu suntem siguri ca aceasta lipsa de aderenta vine de la nerularea suficienta pe pista sau de la temperaturile mai scazute fata de luna august, chiar daca a fost mai cald decat ieri. Daca si maine vremea va fi similara, nivelul de aderenta ar trebui sa se imbunatateasca si mai mult si decizia in privinta compozitiei cu care se va incepe cursa va fi extrem de importanta pentru echipe. Suntem multumiti de cele doua tipuri de pneuri pe care am decis sa le alocam acestei curse. Din cauza virajului opt si din cauza fenomenului de granulare care se intensifica aici, nu era o idee buna sa aducem compozitii mai moi din gama noastra."
in plus, pe site-ul ce inseamna practic birou de presa al bridgestone exista doar cele doua declaratii.