Bridgestone anunta alocarea pneurilor pentru ultimele 4 curse
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Bridgestone a dezvaluit tipurile de pneuri slick care vor fi utilizate in ultimele patru curse ale sezonului 2009.
Initial, Bridgestone a intentionat sa ofere pneuri relativ diferite in termeni de consistenta pentru fiecare Mare Premiu, insa problemele din debutul sezonului au fortat producatorul japonez sa isi diversifice gama la Marele Premiu al statului Monaco si la ultimele doua curse.
Bridgestone va continua aceasta politica si in ultimele patru curse ale anului, conform informatiilor publicate la inceputul acestei saptamani. Cele doua tipuri de cauciucuri pot fi diferentiate prin faptul ca pneurile mai moi au o dunga de culoare verde in partea laterala.
Iata tipurile de pneuri disponibile pentru ultimele patru curse ale anului, precum si pentru Grand Prix-urile de la Spa si Monza, ale caror configuratii au fost anuntate cu mai mult timp in urma.
Cursa | Optiunea 1 | Optiunea 2 |
Belgia | soft | medium |
Italia | soft | medium |
Singapore | supersoft | soft |
Japonia | soft | hard |
Brazilia | supersoft | medium |
Abu Dhabi | soft | medium |
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Noroc ca nevoia i-a impins catre diferente de o clasa.
De ce e o regula impotriva bunului simt? Duritatea unui pneu determina mult mai multe setari decat presiunea si unghiul aripii fata, setari care pot fi modificate/controlate in cursa. Sunt setari de duritate si timpi de raspuns ai suspensiei, inaltimea podelei masinii, diferite unghiuri ale pneurilor pe mai multe axe, etc...
Practic echipele s-au plans foarte mult si indreptatit de aceasta regula. Masini care prin constructia lor impreuna cu anumite setari ar fi mers bine cu pneuri moi erau obligate sa alerge si cu pneuri dure lucru care nu convine si determina o alegere "neutra" pentru cursa astfel nescotand tot ce poate masina in niciunul din cazuri. Orice modificare de +- 2, 3 C putand distruge strategia de cursa initiala.
Aceasta regula este una din cauzele principale ale rezultatelor fluctuante pentru mai toate echipele.