Briatore: "Reducerea costurilor ar echilibra semnificativ Formula 1"

de Daniel Popescu
Marti, 12.03.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Flavio Briatore susţine că reducerea costurilor în Formula 1 ar asigura o rivalitate şi mai mare între echipele de top şi cele din plutonul de mijloc.

Flavio Briatore, fostul şef al echipei Renault, a făcut un nou apel la reducerea costurilor în Formula 1, care în opinia sa este esenţială pentru a asigura un nivel ridicat de spectacol.

Italianul consideră că în acest mod echipele din plutonul de mijloc ar fi capabile să lupte de la egal la egal cu echipele de top, ceea ce ar asigura rezultate imprevizibile şi curse spectaculoase.

"De multe ori vedem un Lotus sau un Sauber, care au mai mult sau mai puţin acelaşi buget între 90 - 100 de milioane de euro, care concurează cu adevărat şi poate chiar reuşesc să învingă McLaren, Ferrari, Red Bull şi Mercedes, care au bugete de trei ori mai mari. Ai putea face o Formula 1 cu numere fundamental diferite, să ai monoposturile mai apropiate şi un spectacol mai bun", a declarat el pentru Sky Italia.

Urmareste Automarket
La rândul său, Patrick Head, care s-a retras recent din Formula 1 de la conducerea Williams, remarcă progrese înregistrate de echipele de la jumătatea plutonului.

"Un lucru sigur pe care îl poţi spune este că Force India, Toro Rosso, Williams şi Sauber au făcut un pas înainte.

Am impresia că toate aceste patru echipe au produs monoposturi valoroase", a mai precizat el.

Via Motorsport

Comentarii (10)

  • De n-or ajunge monoposturile F1 la un nivel apropiat de cel al DTM-urilor sa-mi ziceti ce-oti vrea
    5 25
  • digi sport
    stire de ultima ora: DTM, la Digi Sport in 2013 si 2014 http://www.digisport.ro/Sport/ALTE+SPORTURI/VIDEO+DTM+la+Digi+Sport+in+2013+si+2014
    3 2
  • cand incepe f1champ ?!premii ?!
    0 1
  • saracul briatore, numai are fonduri sa-l faca pe alfonso campion, cine respecta formula1 stie ca acest individ a fost suspendat pe viata deoarece in 2008 cu ocazia m.p. din singapore i-a ordonat lui nelson piquet jr sa dea in parapet cu monpostul pentru ca alfonso sa castige cursa si imlpicit titlul mondial in acel an in detrimentul lui felipe massa lucru ce s-a si intamplat, felipe declarand atunci ..Piquet mi-a furat titlul mondial ...asa ca sustinatorii acestui alfonso sa bage capul la cutie pentru ca are un titlu castigat nemeritat iar briatore are un tupeu groaznic de a reveni in f1 stiind f bine ca atuni piquet si-a riscat viata in urma ordinului sau nesabuit.
    30 14
  • @Ferrari_FF
    Prietene, aberezi, scandalul cu pricina a fost in 2008 adica atunci cand a castigat Hamilton, nu Alonso titlul mondial. Alonso a castigat in 2005 si 2006.
    6 22
  • P.S.
    Intre timp s-a modificat si hotararea de suspendare a lui Briatore, din cate stiu eu, anul asta sau incepand cu anul viitor are dreptul sa revina in F1...
    http://www.ziare.com/articole/flavio+briatore
    6 19
  • Ferrari FF esti pe linga nu stiu la ce te uiti sau ce intelegi tu.
    1 13
  • Fan F1
    " i-a ordonat lui nelson piquet jr sa dea in parapet cu monpostul pentru ca alfonso sa castige cursa si imlpicit titlul mondial in acel an in detrimentul lui felipe massa lucru ce s-a si intamplat, felipe declarand atunci ..Piquet mi-a furat titlul mondial ..."

    loooooooooooooool prostia ridicata la rand de "arta" loooooooool. Sa mai zic ceva de numeroasele greseli gramaticale? Sincer nu-l place pe Alonso treaba lui dar nu-i nevoie sa posteze astfel de gunoaie.
    3 23
  • reducerea costurilor ?!?
    Parca sunt romani la conducerea FIA,cum draq se intampla ca,de cand si au propus reducerea costurilor in F1,acestea cresc de la an la an !Ba KERS,imediat ERS,alt tip de motor,implicit alta aerodinamica...nu mai pun la socoteala ca prin interzicerea sau ingradirea unor elemente prin regulament,echipele au recurs la diferite atificii care nu au fost deloc ieftine,ma refer la cercetare,proiectare,implementare...e un paradox sau doar vorbarie cu reducerea costurilor?!Si multe din aceste inventii,inovatii inceteaza a mai fi folosite in anul urmator,si nu au nici aplicabilitate in "transferul" lor,(95%),in productia de seria,ca parca cu asta se laudau,ca F1 este un laborator de cercetare pentru industria auto...?
    8 2
  • mirel_f1
    Vorbeste un blatist ca Briatore despre reducerea costurilor in f1,oare ce interese ascunse mai are el,nu vede ca in ultimii ani sa tot redus bugetu in formula 1, si la anul o sa avem motoare 1,6 turbo iar peste citiva ani poate vine Briatore cu ideea sa introduca motoare electrice,mai bine iar sugera lui Eclestone sa isi mai reduca si el bugetu ala imens an favoarea echipelor din marele circ.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru