Brawn, usurat ca scandalul deflectorului s-a incheiat
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Deflectoarele utilizate de Brawn GP, Toyota si Williams au nascut unul dintre cele mai aprige conflicte intre echipe din ultima perioada in ceea ce priveste interpretarea regulamentului tehnic.
In cele din urma, comisarii de cursa de la Marele Premiu al Australiei si-au dat acordul ca cele trei echipe mai sus mentionate respecta regulamentului, iar Ross Brawn, proprietarul Brawn GP, este multumit ca sndalul s-a incheiat, cel putin pentru moment.
"Este bine ca am trecut peste asta pentru ca a fost un factor de distragere a atentiei in ultimele 24 de ore, iar echipele au confirmat ca intentioneaza sa protesteze in privinta designului. Si bineinteles ca nu puteau face asta pana cand nu ar fi avut loc analiza comisarilor asupra monoposturilor. Asa ca a fost o perioada incomoda, dar sper ca acum ne putem concentra pe obtinerea unui rezultat bun cu noua masina", a declarat britanicul in cadrul unui interviu acordat publicatiei Autosport.
Cu toate acestea, este foarte posibil ca Ferrari, Renault si Red Bull sa faca apel la decizia comisarilor de cursa, ceea ce ar putea complica validarea rezultatelor din Marele Premiu al Australiei.
"Cand am venit aici am simtit ca deflectorul nostru respecta regulamentul, iar comisarii de cursa au fost de acord cu punctul nostru de vedere. Asa ca respectam dreptul competitiorilor nostri de a provoca decizia departamentului tehnic al FIA, dar comisarii au inteles motivele noastre si au confirmat ca deflectorul nostru respecta regulamentul tehnic. As vrea sa cred ca subiecitul este inchis, dar asta nu este decizia mea. Speram ca asta nu va afecta ceea ce se anunta a fi un sezon grozav".Brawn GP este marea favorita a cursei de la Melbourne in urma testelor din aceasta iarna, insa Brawn prefera sa ramana precaut, considerand ca numai evenimentele oficiale vor demonstra adevarata valoare a echipei sale. "Nu am nicio idee. Suntem foarte multumiti de forma din teste. Pilotii sunt foarte entuziasmati in ceea ce priveste masina, se pare ca functioneaza bine. Dar niciodata nu stii pana cand nu ajungi la cursa. Probabil nu vom sti nici maine pentru ca echipele utilizeaza cantitati diferite de combustibil vineri, toti se obisnuiesc cu regula de 8 motoare pe sezon, vei lucra cu aceste motoare si vinerea, sunt foarte multe variabile.
pana duminica dupa-amiaza nimeni nu va sti cat de bine stam. Atunci va fi prima verificare reala, plus bineinteles cursa de duminica. Dar sunt foarte multumit de masina. Baietii au facut o treaba grozava, mai ales avand in vedere circumstantele".Via | Autosport
Comentarii (0)