Chiar dacă cvadrupla campioană mondială a minimalizat plecarea acestuia, rivalii de la Mercedes consideră că acesta este primul pas pentru slăbirea celor de la Red Bull Racing.
"Cred că nicio echipă nu poate pierde pe cineva cu o astfel de experienţă şi un astfel de calibru fără să fie afectată. De exemplu, şi James Allison a plecat de la Lotus la Ferrari după ce a desenat un monopost foarte bun acolo şi sunt sigur că monopostul de anul viitor al Scuderiei va fi mult mai bun. Aceasta este natura afacerii şi se întâmplă tot timpul în Formula 1. Red Bull sunt acolo unde sunt pentru că l-au luat pe Adrian Newey de la McLaren.
Aceasta este natura Formulei 1", a declarat Ross Brawn, şeful Mercedes. Echipa de la Brackley a trebuit să gestioneze un incident mai puţin plăcut în timpul cursei de la Austin. Lewis Hamilton i-a transmis inginerului de cursa să nu-i mai ofere informaţii prin radio, pentru ca după numai câteva minute să solicite insistent date despre pneuri.Brawn a admis că gestionarea relaţiei cu Hamilton se dovedeşte destul de dificilă din acest punct de vedere, dar a negat existenţa unor probleme.
"Abia ne obişnuim să lucrăm cu Hamilton. Nu constituie o problemă", a adăugat el.Via Motorsport
Sa nu uitam ordinele de echipa din Malaezia, cand Ham a fost favorizat de "Sir" Brawn si nu i-a permis lui Rosberg sa il depaseasca.
rory s-a intors la ferrari, anul viitor va fi altceva
si eu la fel.. daca nu ai ingineri inteligenti care sa aiba o sclipire sa faca diferenta e f greu.. toti sunt buni ca nu degeaba sunt acolo, se bat la sutimi de secunda, dar mai trebuie ceva...
rory, welcome back..