Declaraţiile sale vin însă în contextul în care britanicul a colaborat la Ferrari cu Michael Schumacher, care a fost în permanenţă pilotul numărul 1 al Scuderiei.
"Nu-mi place să fiu nevoit să iau astfel de decizii, dar dintr-o perspectivă tehnică am fi arăt ca nişte proşti dacă ambele monoposturi ar fi rămas fără carburant. Nu mi-a plăcut să dau ordinele pe care le-am dat în Malaysia, pentru că nu este în natura mea sportivă, iar echipa a demonstrat de multe ori în trecut că ne bucurăm să-i lăsăm pe piloţi să lupte unul împotriva celuilalt.
În ultimii ani am procedat de multe ori aşa", a declarat el. În plus, Brawn insistă că Lewis Hamilton nu a venit la Mercedes cu statut de pilotul numărul 1, chiar dacă evenimentele de la Sepang au sugerat din plin acest lucru."Hamilton vrea să concureze, iar în negocierile contractuale nu s-a pus niciodată problema cine este pilotul numărul 1 şi pilotul numărul 2. Tot ce vrea este egalitate, vrea acelaşi echipament şi aceeaşi oportunitate. Este grozav că are încredere că nu are nevoie de favoruri. Vrea doar egalitate şi cred că de aceea s-a simţit un pic ciudat (n.r - pe podium)", a mai precizat el.
Via SkySports
Chiar asa? Nu dai tu ordine de echipa?
Inseamna ca Rosberg n-a primit de la tine negatia de a-l depasi pe Hamilton, nu?
Bai ne lasi?!
Baltescule, si sa admiti sa faca altii ordinede echipa in echipa ta este la fel de rau cu a le face chiar tu. Profiti de ele. Daca esti cu adevarat corect indrepti lucrurile sau te lepezi de echipa. Daca nu, ramai acolo dar vinovat.
deh, in romanica serviciul cere "compromisuri". Ilegalitatile se fac in echipa. Toti pun osul la treaba, "niciun" vinovat insa. .. Desigur, vinovati sunt toti.
Si ce daca am zis si de Alonso. Unii au zis si de Todt. Ar fi fost on topic sa se zica si de Briatore. Sau noi nu iubim hotia, dar inchidem ochii la Alonso, ..., cateva rude si noi insine
Asta nu se poate. Ori - ori. Vorba aceea: nu se poate sa servesti si lui Dumnezeu si lui Mamona.