În mod tradițional, schimbarea regulamentului tehnic produce numeroase surprize în Formula 1, cele mai bune exemple în acest sens fiind dominațiile realizate de Red Bull Racing în 2010-2013 și Mercedes începând din 2014.
Cu toate acestea, Ross Brawn, unul dintre cei mai reputați oameni tehnici din Formula 1, avertizează că lucrurile nu se vor repeta și în 2017, întrucât Mercedes a avut resursele necesare pentru a dezvolta din timp noul monopost.
"Succesul generează succes. Mercedes va fi puternică în acest sezon, în ciuda accentului pus pe șasiu. Mercedes a alocat pentru acest an o parte dintre resursele pentru anul trecut, după că au văzut cum stau cu monopostul. Nu știu câte alte echipe ar putea face asta", a explicat Brawn.
Pe de altă parte, britanicul este încrezător că noul regulament tehnic va genera cu adevărat monoposturi mai rapide decât cele din sezonul precedent și anticipează că designul acestora va fi mult mai spectaculos."Regulamentul ar trebui să facă monoposturile mult mai rapide.
Vor arăta a mașini de curse, vor fi mai late, cu pneuri mai late și vor arăta atrăgător datorită modului în care vor fi implementate aripile. Va fi fascinant, pentru că se va pune din nou accentul pe șasiu", a adăugat el.Via GrandPix247
Mercedes este in loja cu monopostul, a inceput din timp sa faca unul nou, cu resurse destule, avand deja o solutie puternica a anilor trecuti.
Ferrari are o problema, a dezvoltat monopostul sub noul regulament in conditiile de reorganizare interna a echipei. Adica probabil au fost multe momente in care tu termini ceea ce eu am gandit si el a inceput sa faca. Sa vedem totusi rezultatul.
RBR aerodinamic sigur creste, iar motorul este reconstruit, nu doar modificat cel existent, deci ar trebui sa fie mai aproape de Mercedes.
Honda a reconstruit motorul de la zero si el, asa ca s-ar putea sa nu mai fie "GP2....GP2...." ci sa se mai apropie de elita. Aerodinamic nu imi pot inchipui in ce stadiu este McLaren.
Williams sper ca a rezolvat problemele financiare, ca de descurcat s-ar descurca bine daca ar avea cu ce. Oricum Pady Lowe este un mare castig, dar evident nu pentru ianuarie ca proaspat (re)venit. Si mai e problema pilotilor. Un rookie si un post nesigur in conditiile in care trebuie implementata o tehnologie pe un regulament nou, construit pe buget mic .... Parca nu o sa concureze cu Mercedes inca.
In rest... toti dezvolta si spera.
Apropo, de Manor stiti ceva? Am inteles ca au conceptul gata, dar nu pot intra in construirea monopostului, fiind in proceduri de faliment. Limita ar fi 20 ianuarie de a gasi un finantator, sau .... nu.
Trebuie sa fie cumparati de cineva.
nu uita sa aplici asta si in cazul pilotilor
deci gata cu depasirea materialului de concurs si alte aiureli, gata cu scuzele daca nu iese 'ce trebuie' ... stii tu la ce pilot ma refer :))
sau macar nu uita sa mentionezi (cand iti preaslavesti fandosita) ca e doar o parere umila de necunoscator
1. Acelasi material de concurs (obligatoriu), si fara interventia echipei pentru sau impotriva unuia sau altuia (mai mult sau mai putin vizibil,dar determinant,vezi cazul cel mai recent... 2016)
2. Adaptarea in cel mai scurt timp la materialul de concurs dupa modificarea drastica a regulamentului (important, la urma urmei toti formam automatisme, iar readaptarea nu este chiar usoara sau rapida).
3. Starea psihică, tranzitorie sau permanenta ( nu cred ca mai putem cere de ex. ca Raikkonen,Massa sau Alonso sa aibe acelasi comportament pe pista ca si Verstappen...unii au copii,pe cand Max,sa fim seriosi,abia si-a inceput viata de vedeta). Nu trebuie sa omitem nici varsta...este valabil si pentru ei ,sunt tot oameni la urma urmei, iar in sport "batranetea" nu afectreaza neaparat fizic,afecteaza felul in care se percep pericolele sau modul de abordare ale acestora. Daca mai punem si plafonarea...toti avem limite.
Parerea mea ca foarte greu si subiectiv putem concluziona care pilot este mai "bun", fiecare cu particularitatile si "vremea" lui, iar ocaziile in care macar punctul 1 se indeplineste...sunt foarte rare ! ;)
Apropo, nici Briatore nu l-a lasat sa se faca de rht la Mercedes si sa piarda posibile conracte banoase. Deci ia-te dupa Alonso si dupa Briatore nu trebuie sa te iei dupa mine.
Pe Vettel l-am comparat cu Schumacher din punctul asta de vedere, ca e neamt. Si cu atat mai mult daca Schumacher cu 5 titluri pentru Ferrari nu era destul de bine primit la Ferrari (de tifosi nu de staff) d'apai Vettel.
Alonso e ca si pensionat, mai ramane sa arate asta Vandrome
Pacat ca nu mai am de cine rade p'acilea
"...a sti sa asculti este o arta, a te abtine sa dai mereu sfaturi este o dovada de intelepciune"-Aurelia Marinescu, "Codul bunelor maniere"(Arta replicii si conversatia agreabila p62)
ps. suntem vreo doi trei cu care vorbesti, stiu ca e greu cu analiza pe text dar, fa un efort, Intreaba un prieten....
In legatura cu Schumacher, nu e asa mare diferenta data de Vettel LEGAT DE modul in care era primit de tifosi. Iar in comparatie cu Alonso, Vettel are +2 titluri si alea obtinute in dauna lui Alonso atunci cand Alonso a avut si sansa si tot suportul echipei sa castige.