Ross Brawn a decis să alcătuiască o echipă de ingineri care să îl ajute în amplul proiect de modificare a regulamentului tehnic și sportiv al Formulei 1.
Astfel, fostul inginer Jason Somerville va fi șeful de aerodinamică al noului departament, după ce anterior a îndeplinit un rol similar pentru Williams și a lucrat și pentru Toyota și Lotus. De asemenea, Craig Wilson a fost numit șeful de performanță, după ce anterior a fost team leader în cadrul echipelor BAR, Honda, Brawn GP și Williams.
În plus, regulamentul Formulei 1 trebuie să fie viabil și din punct de vedere financiar, motiv pentru care Nigel Kerr a fost numit director financiar. Acesta a fost anterior ofițer strategic al unor echipe precum BAR, Honda, Brawn și Mercedes.
Echipa pe care o va conduce Brawn are rolul de a "cerceta direcția și implicațiile viitoarelor regulamente ale sportului" și de a "îmbunătăți cursele, spectacolul și stabilitatea financiară a acestora".Brawn afirmă că regulamentele vor fi stabilite prin implicarea tuturor echipelor aflate în competiție.
"Construim o echipă care ne va permite legături mai strânse intre managementul Formulei 1 și acționari și ne va asigura că regulamentele sunt implementate prin implicarea tuturor părților", a precizat el.Via SkySports
http://www.gpupdate.net/en/gp2-news/353477/visoiu-joins-campos-for-rest-of-f2-season/
Mi-ar placea sa citesc si de pe site-ul dumneavoastra astfel de stiri. Multumesc si o saptamana buna tuturor pasionatilor de motorsport si nu numai.
Fiind fan al lui Alonso, n-as fi putut da o parere obiectiva, asa ca la vestea ca va concura in Indy, i-am dorit succes si atat. Am cunostinte 0 despre Indy, deci nu e cazul de pronosticuri. Oricum, ca urmare a rezultatelor neasteptate la Barcelona, poate ar fi obtinut ceva si la Monaco.
din pacate nu poate concura Alonso la Monaco, ar fi castigat sigur...
e din ciclul 'Nu are Mercedes ca ar castiga sigur'
pentru unii e mai comod asa, evita sa dea cu capul de realitate ca sa-si pastreze iluziile intacte