- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Bourdais penalizat, Massa castiga inca un punct
Publicat Duminica, 12.10.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Decizia comisarilor de cursa face ca Bourdais sa coboare de pe locul 6 pe locul 10 in clasamentul final al cursei, astfel incat Massa a urcat de pe locul 8 pe locul 7.
In urma acestei modificari de clasament, Massa s-a apropiat la numai 5 puncte de Lewis Hamilton in clasamentul general al pilotilor.
Bourdais a revenit pe pista in turul 50 dupa cea de-a doua oprire la boxe exact in momentul in care Massa a intrat in primul viraj. Pilotul Scuderiei Ferrari a incercat sa il depaseasca pe Bourdais pe exterior, insa cei doi s-au acrosat, iar Massa a pierdut controlul volanului. In cele din urma, Massa a terminat cursa pe locul 8.
In urma penalizarii lui Bourdais, Sebastian Vettel a urcat pe locul 6 in fata lui Felipe Massa, in timp ce Mark Webber si-a trecut iin cont ultimul punct pus in joc.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Probabil Massa va spune k decizia corecta k la Spa
Totusi Hamilton va iesi campion,sunt convins,si se va face dreptate.
puse in joc..Astept pareri de la fanii ferrari in continuare a fost favorizat sau nu Massa .merita sau nu sa fie penaizat Bourdais?
Daca face cineva rost de un link cu fimarea incidentului dintruna din masini poate ne lamurim civa a gresit.
Renault a fost surpriza weekendului - toata lumea de acord? :D
Din imagine se vede ca Sebastian intra in curba si incearca sa tina interiorul cat mai mult dar ii fuge masina inspre Massa. In sec 17 se vede ca Sebastian are rotile de pe interiorul curbei urcate pe vibrator si imediat dupa, in momentul incidentului - sec 18-19, masina este putin departata de vibrator, probabil anvelopele reci au facut diferenta intre intentie si realizare.
la masa verde..Bourdais era oricum depasit in cateva tururi abia realimentase. Per total adunate Massa are mai multe erori de pilotaj in sezonul acesta decat Hamilton .Remember Silverstone cand a stat mai mult pe afara circuitului
cum a facut Massa azi
lui Schumi,,,Insa tactica asta a adus titluri si asta conteaza pana la urma..Massa a
considerat dupa Spa k a castigat pe drept cand stim bine ce a fost ..la fel si la Valencia cand a primit doar amenda dupa incidentul cu Sutil .Daca castiga va fi cel mai jalnic
campion mondial din ultimii 12 ani
Referitor la unghiul de vedere... eu eu nu am vazut decat masina lui Felipe... care a deraiat si a mers mai departe :) Mai mult nu stiu pentru ca oricum nu am vazut faza prea bine.
Aveti o problema cu ce cred eu? Personal nu ma intereseaza parerile celor de pe aici pentru ca marea majoritate au oricum ochelari de cal si nu stiu nimic despre Formula 1. Exista cativa care stiu dar au inceput sa incurce trebuile.
Haideti sa ne oprim aici. Personal consider ca fanii McLaren merita ca echipa sa piarda ambele titluri pentru ce s-a intamplat anul trecut. Consider ca Ferrari merita sa castige ambele titluri pentru ca anul asta chiar avut nenoroc dar incearca tot ce se poate pentru a castiga. Iar Felipe merita sa castige pentru ca Lewis nu merita sa castige. De ce? Sunt foarte multe lucruri de spus aici.
O zi excelenta in continuare!
ala special a intrat in massa
foarte bine ii a facut sa se invete minte odata boudrais ;)
S-a inceput licitatia - cine mai scade? :D
Iar daca tu crezi ca Lewis merita sa castige foarte bine. Asa si eu cred ca Felipe merita sa castige. De fapt cred ca si Kimi si Kubi merita sa castige titlul mondial.. dar nu merge :)
Personal ma bucur ca l-a lovit pe Lewis pentru ca i-a aratat ca este foarte dedicat si isi doreste acest titlul. Pana la urma ca sa castigi un titlul trebuie sa ai atitudinea corecta :) Esti mai bun demonstreaza asta. Personal imi doresc ca si in urmatoarele curse Felipe sa-i arate lui Lewis cum sta treaba. Sa intre in el, sa-l intimideze si orice este posibil ca sa-i distruga spiritul si starea de spirit.
Forza Ferrari! Forza Kimi! Forza Felipe :)
P.S. Caravana trece si cainii latra.
2. ce treaba are anul 2007 cu ce au scris cei de mai sus ?
3. fanii massa s-au inmultit ca ciupercile dupa ploaie...au aparut asa dintr-o data ?
4. tu nu ai sa recunosti niciodata ca hamilton/bourdais au fost penalizati pe nedrept ( spa si fuji ) pt. ca esti fan ferrari .
5. m-am uitat la comentariile tale de dupa cursa...nici nu iti trecea prin gand ca bourdais sa fie penalizat ... de ce ? sunt multe exemple pe care le poti viziona pe net , trase parca la indigo . si nu s-a luat nici o masura . de ce ?
massa a fost penalizat ca la lovit pe ham ham
ham ham a fost penalizat ca luat start ca un hapsan ( cea ce a si admis ca a gresit si a platit)
iar a doua penalizare mda aici e de discutat .
componente Ferrari..Cu fiecare postare dovedesti exact contrariul celor spuse
de tine - k ai cunostinte de F1..Daca ai mentalitatea (Personal ma bucur ca l-a lovit pe Lewis pentru ca i-a aratat ca este foarte dedicat si isi doreste acest titlul. Pana la urma ca sa castigi un titlul trebuie sa ai atitudinea corecta :) Esti mai bun demonstreaza asta. Personal imi doresc ca si in urmatoarele curse Felipe sa-i arate lui Lewis cum sta treaba. Sa intre in el, sa-l intimideze si orice este posibil ca sa-i distruga spiritul si starea de spirit. Forza Ferrari! Forza Kimi! Forza Felipe :) P.S. Caravana trece si cainii latra.) inseamna k esti o persoana lipsita
de scrupule..Intr-adevar poate reusesti in viata asa insa obrazul ramane gros
Silence is golden ,speech is silver
Referitor la aceste penalizari daca doresti putem sa facem o analiza a intregului sezon, dupa ce acesta se va termina si nu neg este posibil sa nu-ti doresti asa ceva. Referitor la cultura mea sau a ta referitor la F1 putem sa facem oricand doresti o confruntare directa dar repet, sper sa nu te superi daca pierzi.
Oricum discutia de pe acest site depaseste de mult limitele bunului simt, mai ales cand tu si alti user folosesc termeni ca "maimuta" si alti termeni.
Discutam despre corectitudine dar nu esti in stare de asa ceva.
Oricum referitor la F1 sunt cateva posturi in care ti s-a atras atentia ca nu mai retii anumite evenimente corect, inteleg ca ai imbatranit si iti recomand sa iei cat mai des posibil medicamentul numit LECITINA.
Weekend placut in continuare!
penalizari..Massa -black flag in Canada ,Massa - Singapore drive through si tot el o amenda la Valencia. McLaren Hamilton are cele mai multe si Kovalainen o singura data..Nu le-am inclus pe cele de azi .Si eu mai gresesc insa tu devii ridicol
fapt confirmat si de ceilalti useri
era un duel roata la roata ,Kimi l-a impins afara si urmarea o cunosti.http://www.youtube.com/watch?v=RpqlEg19NK0.In fiecare cursa asa se intampla la start
Lewis i-a impis in pe toti, pai ma mir ca nu a intrat nimeni in el. Intra tot la categoria Lewis vs multi. Daca era duel doar intre 2 piloti era penazilat doar unul. Aici a impins mai multi si repet, ma mir ca nu a intrat nimeni in el. Kimi la Spa l-a impins pe Lewis deci mi se pare normal. Asa se fac depasirile. Nu stiu cate versiuni de depasiri exista dar sunt putini piloti care chiar depasesc deci concluzia este una singura. Multi nu pot depasi sau nu au masina pentru asa ceva si cei care depasesc, depasesc prin 2-3 maxim variante. Una dintre ele este sa intri in fata celuilalt in sicana, cursa, ac de par daca vreti. Cel care este in fata scapa, cel care este in spate... plateste facturile. Plus ca in cazul Sebastian, doar Felipe era pe trasa, dar i-a luat fata lui Sebestian si probabil s-a intamplat un caz de lovire similar cu cel facut de Schumi asupra lui Jeaque in 1997 la Jerez. Au exista si astazi 1 accident de cursa, intre Nakajima si Couldhard dar nu avea cine sa fie pedepsit pentru ca au abandonat amandoi. Nu va intrebati de ce nu au fost penalizati sau pur si simplu ei nu conteaza?
Button este o mare varza, nici nu are masina si si-a cam consumat talentul pe bani multi. Nu a prea reusit prea mult in Formula in afara de o victorie destul de discutabila dar totusi este o victorie pe ploaie :) A fost o comedie cursa aia oricum... Si Schumi si Fernando au abandonat amandoi pe ploaie :) iar din 2006 a trecut mult timp ::)
Oricum nici unuii de pe aici nu pot aduce niste argumente solide pro sau contra acestor pedepse date astazi. Asa ca nu vad rostul acestori certuri care oricum sunt cam si degeaba.
Referitor la dueluri mi se pare chiar tare situatia. Pilotii au familii si nu se chinui sa riste prea mult pentru ca pana la urma... tot familia conteaza. Cred ca situatia lui Mika de acum cativa ani cand i=a nascut sotia a fost foarte clara, si la Jenson s-a intamplat la fel. Pur si simplu pilotii din 2008 sunt familisti si nu prea risca. Nu ca sunt fetite sau altceva dar nu se merita sa risti.
Si anul trecut au fost cateva dueluri in care anumiti piloti au lovit alti piloti si totusi nu a fost nimeni pedepsit, desi se putea da o penalizare. Dar se invata lumea ca lovitul este gratis si asa ies niste evenimente urate rau de tot.
Kimi la Monte Carlo nu l-a lovit pe Adrian Sutil? A fost penalizat? Nu pentru a abandonat. Dar Lewis a fost penalizat cand a intrat in spatele lui Kimi pentru ca a produc ambele abandonuri si... a facut la standuri. Ceea ce s-a considerat o greseala.
Felipe a tras furtunul dupa el? A fost penalizat pentru ca a facut standurile nesigure. Cei care au alimentat cand este SC pe pista, la fel.
Sebastian l-a lovit pe Felipe ----> pedeapsa iarasi. Este totusi laudabila cursa de recupere a lui Felipe care a incercat sa dea tot ce este mai bun in el. Iar Lewis.. a facut ce? A citit ziarul. Haideti sa vedem si partea cealalta a cursei si dam Cezarului ce este al Cezarului.
Este acest incident exact ca cel dintre Felipe si Lewis? DA. A fost pedepsit Felipe? DA! Trebuia pedepsit Sebastian? DA!. QED :)
Stii ce este naspa? Ca tot ce spui poate fi folosit si intors impotriva ta :) Adica vrei spectacol dar cand un pilot al unei echipe adverse are o miscare mai buna... ah... cine sa mai fie corect :)
Sper sa fie spectacol si pline de farmec in cursele viitoare pentru ca imi doresc ca Kimi sa intre in Lewis doar de dragul Formulei 1 :) Dar mai ales de dragul spectacolului. Daca se poate ca Kimi sa-i scoata si pe Lewis si pe Kova de pista... ah ce spectacol o sa fie :) Iubesc Formula 1 :)
Nu ti se pare ciudat ca nu mai McLaren a fotografiat masina Ferrari de-a lungul timpului si ca numai ei i-au raportat la FIA? Nu ti se pare ca Ferrari nu a raportat pe nimeni si mai ales doar McLaren considera ca este victima FIA?
Numai McLaren intreaba comisarii de cursa daca manevrele lor sunt corecte, numai ei sunt ofticati cand nu pot sa-si impuna dreptatea lor si mai ales numai ei sunt MESIA in Formula 1. iar Lewis este cel "predestinat", "merita" sa castige acest titlul. Nu ti se pare un pic ca fanii McLaren sunt foarte paranoici?
Este o line foarte fina intra dreptate si minciuna si dragoste si ura. Si am fost facut "ingust" pentru ca nu pot concepe ca si pilotii Ferrari gresesc. Ce ciudat dar eu am spus o gramada de ori ca pilotii Ferrari gresesc dar macar au curaj sa spuna asta. Lewis este o victima si saracul de el nu greseste niciodata. Tot universul il uraste, FIA il uraste, numai ca el este "pilotul lumii" in Formula 1. Nu ti se pare ca pur si simplu a-ti luat-o razna?
Daca as fi fost in lucrul lui Sebastian cum m-as fi simtit? Nu stiu pentru ca nu ma pot pune in locul lui. Dar stiu ca el nu putea sa vada sau nu a mai avut timp sa vada cat de mult s-a apropiat de Felipe. Pur si simplu lovirea lor a fost doar un accident de cursa, dar datorita faptului ca aceste accidente de cursa se intetesc, regulile se intaresc si ele.
Cum crezi ca se simte Nalajima dupa ce a intrat in Coulhard? S-a dus sa-i ceara scuze? S-a dus in genunchi la el? Nu am vazut asa ceva... scuze dar pur si simplu... pilotii sunt platiti sa-si faca treaba. Nimeni nu-i intreaba cum se simt.
L-a intrebat cineva pe Felipe dupa ce Lewis l-a impins in afara cursei acum cateva curse? L-a intrebat cineva pe Nelson cum l-a intimidat Lewis in aceasi cursa? NU. Pur si simplu.... asta ne dorim sa vedem. Lewis a fost mai bun si i-a spulberat pe cei care ii stateau in cale. A fost pedepsit pentru pilotaj agresiv? NU.
Acelasi lucru l-a facut si Felipe, doar ca a fost pedepsit din pacate cel putin in cazul primului contact. Repet... mi se pare normal ca Felipe sau Lewis sa intre unul in celalalt. Este vorba despre vointa, tarie de caracter si dominatie. Adica este vorba despre Formula 1 :)
Iar Sebastian a gresit sau nu, eu am vazut cursa si din punctul meu de vedem, este vinovat. Cand o sa vad si alte transmisii in care se vad si alte unghiuri poate imi voi schimba parerea. Dar repet... pana atunci este vinovat.
" FIA trebuie sa schimbe regulamentul! de DRAKo 12.10.2008, 12:32
Ar trebui introdusa o noua regula: daca o masina este ajunsa de o masina FIArari aceasta trebuie sa franeze si sa iasa de pe pista in cel mult 2 secunde, in caz contrar acea masina va suferi o penalizare de 1 tur sau de ce nu 5 (CINCI!!!) ca la sfarsitul cursei echipa "jegosilor" sa fie sigura de victorie. APLAUZE!!!"
"@Cobra de ctlnmihai 12.10.2008, 13:25
Labil psihic e Massa care nu stie decat sa intre in piloti, si care castiga mereu pct. la masa verde..Bourdais era oricum depasit in cateva tururi abia realimentase. Per total adunate Massa are mai multe erori de pilotaj in sezonul acesta decat Hamilton .Remember Silverstone cand a stat mai mult pe afara circuitului
#
@cobra de markedd 12.10.2008, 13:29
labil psihic este massa si asta a dovedit-o in ultimele curse. se vede ca a petrecut vreo 2 ani langa schumecher care l-a invatat cum sa devina un martafoi. mai bine ai tacea sau ai privi adevarul in ochi. dar dupa cum am observat si in alte dati , nu esti in stare de asa ceva. esti jalnic ca toata echipa ferrari""
Ti se par comentarii potrivite si pline de "cei 7 ani de acasa" Si cine... jigneste de fapt?
Ai lipsuri serioase de cunostinte nene scuza-ma ca-ti spun
Hakkinen.. auzi si tu titlul la masa verde
Iar faza din 1999, se refera la exact primul mare premiu din Malaezie pe care sa vezi.. l-au castigat cu dubla cei de la Ferrari. McLaren nu a avut dreptate deoarece reclamatia lor se referea la faptul ca aripioarele laterale ale masinilor Ferrari este mobile. Fapt dovedit a fost ca erau fixe dar erau facute in asa fel incat erau elastice.... ceea ce nu era o contraventie. Interesant este ca fara aceste aripioare care oricum au cazut in cateva curse, masinile Ferrari erau mai rapide dau mai greu de manevrat.
Daca nu ma insel Mika a castigat campionatul doar datorifa faptului ca la o realimentare a lui Irvine... i-ai schimbat doar 3 roti. Acest fapt a fost singurul pentru care Mika a castigat titlul modial. Imi aduc aminte ca erau piloti Mika Salo si Eddie Irvine in 1999 dupa Silverstone la Ferrari si saracul Mika Hakkinen era deja terminat. Cred ca lovitul banderolelor protectoare de la Monte Carlo, abandonurile de la Monza si San Marino si faptul ca a plans dupa toate aceste 3 curse.... arata exact cat de labil pshic si cat de mult a decazut tot psihic acest pilot. Pe care il respect pentru ca desi a intrat in coma dupa un accident a avut cursa sa se intoarca in Formula 1 si sa castige 1 titlu mondial castigat cinstit. Imi aduc aminte si impresionanta manevra de depasire a lui Schimi de la Spa din 2000 cred, cand l-a depasit pe aceste prin exterior... pe langa pilotul Ricardo Zonta. Aia a fost singura sclipire de geniu a campionului Mika Hakkinen. In rest a fost doar o masina foarte buna realizata cu creionul si desenata manual de Adrian Newey. Desi recunosc ca pneurile Bridgestone care echipau masinile McLaren erau net superioare pneurileo Goodyear folosite de rivalii Ferrari.
Repet... daca doresti sa facem un test de Formula 1 te rog. Nu pot decat sa-ti spun ca nu te voi dezamagi dar as minti daca as spune ca ma astept acelasi lucru de la tine. Mi-am facut deja o parere si se pare ca nu m-am inselat.
Plus ca o echipa care castiga titlul modial la piloti rar pierde titlul mondial la constructori. In 1999 s-a intamplat si este posibil sa vedem acest lucru si anul acesta.
Personal observ ca te ascuzi si te apari cu lucruri scrie de altii, suste la fel de "impartiale" ca si tine. As fi fost chiar impresionat daca as vedea cu adevarat aceste cunostine ale tale referitor numai la Formula 1.
"Iti multumesc pentru tot ce ai scris, iti multumesc si pentru ca detii adevarul suprem si pentru ca incerci sa mi-l arati si mie.
Randurile de mai sus pot fi considerate un pamflet si vor fi tratate ca atare"
oricum pe pista Hamilton n-a acrosat pilotii cum a facut Massa azi.In Canada
a gresit in mare parte datorita lui dar si a regulamentului idiot care tine pitlane-ul inchis in timp ce safety-car-ul e pe circuit Ai spus mai devreme ca Raikkonen n-a fost pedepsit la Monaco k a abandonat.. Insa in Canada si hamilton a abandonat insa acesta a fost retrogradat 10 pozitii in urmatoarea cursa Cu ,Kimi nu s-a intamplat asa in cursa dupa Monaco..Si nu conteaza k incidentul a fost la stand in Canada si pe ,circuit la Monaco in cazul lui Kimi..
Referitor la Monaco in cazul lui Kimi repet. Nu se poate pedepsi un pilot care a lovit un alt pilot daca unul dintre ei a abandonat. Nu a castigat nimic deci nu are cum sa fie penalizat. Lewis a lovit spatele masinii lui Kimi IN PITSTOP. Regulamentul spune care trebuie sa opresti la lumina rosie. Conform frazei acesteia... Lewis a gresit. A plecat foarte repede ca orice alt pilot dar... nu a mai apucat sa opreasca. Lovind in spate un pilot si neoprind la culoarea rosie a semaforului de la Pit Lane... pedeapsa trebuia sa fie cumulativa. Asa ca oricate secunde primea penalizare la urmatoarea cursa, cred ca a fost mai bine ca a primit doar cateva pozitii penalizare.
Regulamentul este tampit, pilotii Ferrari sunt tampiti si evident, orice pilot greseste este un pilot tampit. Mi se pare un pic ciudata atitudinea ta. Sper sa nu ma intelegi gresit dar iti pot aduce cate argumente vrei tu. Sper doar sa le asculti pentru ca esti un pic mai orb decat sunt eu. Si eu sunt fan Ferrari dar m-am gandit o gramada la aceste aspecte. Poate si pentru ca am si eu prieteni care tin cu McLaren si a trebuit sa ma confrunt cu ei :) Prieteneste a trebuit sa-mi apar onoarea si echipa in fata prietenilor mei. Deci... m-am gandit mult si nu-mi place sa pierd :)
Referitor la Silverstone si la Monza. Se vede ca masina Ferrari are anumite probleme cu pilotajul pe ploaie deci... sper sa nu ma intelegi gresit. Masina Ferrari a avut aceste probleme si la Monte Carlo si acolo s-au vazut ca masina are o problema referitoare la pilotajul pe ploaie. Exista cateva explicatii in legatura cu aceste probleme dar eu le-as pune pe seama slabei experiente pe care le are noua echipa manageriala Ferrari. Atata timp cat masina are problem la folosirea unor pneuri de ploaie si are probleme cu spatele si apatamentul in cursele de ploaie... consider ca daca pilotii Ferrari chiar reuseau ceva cu acea masina... le-as da un premiu. S-a vazut la Monte Carlo... masina Ferrari pur si simplu aluneca pe pista. Nu stiu cum sa explic dar... pur si simplu mi-am dat seama la acea cursa ca Ferrari au o problema cu pneurile si cursele pe ploaie. Mai mult nu stiu dar sper ca s-a rezolvat problema. Ca dovada ca Kimi la Spa a fost foarte rapid pe uscat si pe ploaie... mai bine pescuia. Plus ca si accidentul a fost cauzat de faptul ca a alunecat din cauza pneurilor si a conditiilor de rulare. Nu stiu mai mult... dar masina Ferrari are o problema cu rularea pe ploaie :).
Referitor la pilotajul agresiv al lui Lewis... exista cateva declaratii in care cativa piloti il acuza pe acesta de "pilotaj agresiv" Probabil acesti piloti s-au plans echipelor lor, echipele s-au plans FIA-ului si evident s-a deschis o "Pandora's Box"-ul. Adica desi unele evenimente de cursa erau numai evenimente de cursa... acestea au devenit... viitoare penalizari :) Si evident FIA a devenit mai defensiva si se vad rezultatele. Este un lucru de rahat dar nu stiu ce putem face. Cred ca nu vedeti acest lucru. Schumi si alti pilloti au castigat curse asa si FIA nu mai doreste precedente de acest gen. Un eveniment nefericit dar... nu stiu nici o solutie care sa explice altfel de penalizari.
La Singapore... Trulli a luat-o pe sens opus in antrenamente libere. Conform regulamentului... trebuie sa-i apara un steag negru si sa nu mai candideze in cursa. Dar... a primit 10K$ penalizare si gata :) Cred ca aia se numea... comportament foarte periculos... dar ce stiu eu :)
"Regulamentul spune care trebuie sa opresti la lumina rosie. Conform frazei acesteia... Lewis a gresit. A plecat foarte repede ca orice alt pilot dar... nu a mai apucat sa opreasca. Lovind in spate un pilot si neoprind la culoarea rosie a semaforului de la Pit Lane... pedeapsa trebuia sa fie cumulativa"
Referitor la McLaren, se stie ca acestia au reclamat foarte mult echipa Ferrari deci... acum vine timpul celor de la Ferrari sa-i reclame pe cei de la McLaren.
Cred ca s-a inteles ca reclamatia cu "aripioarele" a fost patetica si ca McLaren nu a reusit sa dezvolte asa ceva si de aceea i-au reclamat. Plus ca singura echipa care tot reclama orice in Formula 1 este... sa vedeti aici surpriza: McLaren :)
Ferrari au fost mai avantajati pentru ca au avocati mai buni sau poate sunt mai destepti si stiu sa invoace acel regulament mai bine. Jean Totd trebuie ca este un maestru referitor la asa ceva. Stefano... nu prea are sanse sa-l ajunga din urma.
Referitor la acele acuzatii, sper sa intelegeti ca McLaren a gresit din start fiecare contestatie. Unele dintre ele nici nu au fost acceptate si unele dintre ele nici nu se puteau penaliza. Plus ca unele acuzatii facute la adresa Ferrari au fost chiar comice :)
Sa va mai spun de reclamatia legata de aripa din spate care se curba la anumite viteze? S-a descoperit ca si McLaren avea o aripa fata cu aceleasi proprietati :) Deci... cat de prost sa fii ca sa reclami ceva ce... ai si tu :)
mereu in favoarea Ferrari .La Spa Hamilton a taiat sicana si a fost sanctionat cu 25
de secunde penalizare..Unul dintre comisari a justificat asfel penalitatea : am avut de ales intre a fi sanctionat( Hamilton ) cu 25 de secunde penalitate sau retrogradarea unor pozitii in cursa urmatoare. s-a ales penalizarea>regulamentul prevede pedepse diferite ptr. incidentele desfasurate
pe circuit sau la stand ? eu unul cred asta..
P.S. Acest reply este "aproape" acelasi reply pe care l-am postat la stirea "Japonia: Alonso obtine a doua victorie consecutiva !". Ce aveti fratilor ? Derulam istoria Formulei 1 ? Ne contram intre Ferrari si McLaren ? Pentru ce ?
Datorita unor greseli facute de piloti astazi ? Este absolut incredibil cum s-au putut posta peste 200 (!) de reply-uri in cadrul acestor 2 stiri !!! Mai avem 2 curse si inca nu s-a jucat ultima carte pentru cele 2 titluri din 2008. Eu personal consider ca este suficient cat s-a scris si cate am invatat astazi, deci lasati-mi placerea sa inchei si acest post ! Motto: "Respect Formula 1 si tot ce tine de ea !"
Daca nu ma insel, Felipe si Kimi si restul pilotilor au pilotat masini doar cu controlul tractiunii si Lewis a pilot doar fara controlul tractiunii. Nu stiu 100% dar are legatura cu Formula 2 si regulile de acolo. (sau cum se numeste sora mica a Formulei 1) :P
Referitor la masina Ferrari F2008... a fost construita intregral de Adrian Costa si de Schumi bazata pe F2004 la spate si lateral cred ca pe 2006. Fata nu stiu de unde vine dar poate sa fie noua. Masina fiind noua... si fata controlul tractiunii... pilotii vad ca s-au obisnuit foarte greu cu ea. Nici Felipe nu este chiar prea breaz is nici cu Kimi nu-mi este rusine. Dar si lui Fernando i-a luat o gramada sa faca masina Renault puternica.
Referitor la 2007, nu stiu ce sa zic. Eu consider ca si daca nu avea nici o piesa copiata de la Ferrari, faptul ca au acel caiet este ca si cum stiu totul despre F2007. Acel caiet in caz ca nu stiti este cartea de identitate a monopostului F2007. Schite generale in detaliu, diferite posibilitati tehnice de modificare, viitoare inbunatati si mai ales o situatie general a setarilor. Este cartea oficiala pe care fiecare constructor o trimite la FIA + masina reala pentru a fi omologate si evident... disecate :) De accea consider ca nu este important daca cineva a copiat acele informatii pentru ca si numai cititul lor le dadea niste idei bestiale. Practic toate sumele investite in dezvoltarea acelei masini si a tehnologiilor aferente ei.... s-au dus pe apa Sambetei. Nici nu trebuia sa copieze cineva, doar se uita pa diferite abordari si... posibilitatile erau nenumarate :).
Acum stiti cam ce inseamna acel manuls ai cred ca va dati seama ca nu conteaza daca cineva chiar a copiat sau doar l-a rasfoit. Mai grav a fost ca pilotii si managerul au mintit... si aici... exista o gramada de afirmatii in sprijunul acestor informatii. FIA s-a suparat pentru ca Ron Dennis a mintit. Cred ca uitati ca tipa care a copiat cartea a alertat Politia si ca... inginerul McLaren a fost cel care a dus-o la copiat. Deci... stim cine a mintit nu?
Plus ca Jean Todt a fost schimbat tocmai din cauza acestui lucru. Ca a lasat ca secretele masinii sa fie furate.
Deci am discutat si cateva chestii au fost interesante. Imi este foarte usor sa argumentez diferite afirmatii deoarece sunt pasionat de acest subiect, am studii fizice destul de avansate si o diploma de licenta in acest domeniu. Inteleg si cate lucruri de baza legate de dinamica fluidelor, miscare, aerodinamica si evident, constructia motoarelor + constructia diferitelor materiale din care este facut un monopost, dar sunt la nivel de baza.
Nu am condus un monopost si nu cred ca voi aceasta sansa deci... le tin pumnii celor care condus si exceleaza la acest capitol :)
Weekend placut si mai ales multa sanatate si fericire!
Este foarte usor sa dai vine pe pilotii si sa-i jignesti dar.. mai greu este discuti politicos si mai ales cu argumente :)
Dar fara Join si altii ne-am plictisii pe aici :) Noroc ca avem si o veioza inteligenta si mai ales cu puteri paranormale :)
plece cu documentele la Toyota..oricum relatiile dintre Mike si Mclaren la momentul acela nu erau bune..Mike urma sa fie concediat de catre McLaren..animozitatile dintre Ron Dennis sunt mai vechi.. de la semnarea contractului Concorde(1997) care prevedea termenii in care se impart drepturile de televiziune,premiile in bani ,etc.Ken tyrell ,Frank williams si Ron dennis au refuzat sa semneze aceasta intelegere..http://en.wikipedia.org/wiki/Concorde_agreement
mclaren in mod expres..Spre sfarsitul anului McLaren a acuzat si ea la Fia k Phil Mackereth fost inginer la Mclaren ar fi plecat la Renault cu niste dischete care contineau info despre monopostul McLaren .bineinteles k fia a respins acuzatia Mclaren..Inca o dovada k Fia judeca in mod diferit 2 cazuri asemanatoare
PS: cred ca imi raspunzi dupa 18, ca pana atunci ai scoala, apoi nu te lasa mami la computer.
Poate nu ai vazut ora la care au fost postate primele mele comentarii pentru ziua curenta. Iti recomand o visita la un psiholog totusi deoarece ai cu siguranta probleme majore de integrare in absolut. Plus ca greselile tare gramaticale sunt extraordinar de multe pentru cat de putin ai scris.
O zi excelenta in continuare!
P.S. Sper ca-ti permiti o pastila de LECITINA in fiecare zi pana la rezolvarea evidentelor probleme pe care le traiesti in aceste zile.
Nu exista nici o diferenta intre un drive thought si o penalizare de +25 de secunde. Practic este exact unul si acelasi lucru. Doar cele +10 secunde Stop and Go, sunt mai mult ca cele 25 de secunde. Doar ca drive throught se poate da numai daca mai sunt cel putin 10 ture din cursa cand se da aceea penalizare. Daca penalizarea nu este data cand mai erau 10 ture din cursa, de muta in +25 secunde. ------------------> Cititi regulamentul FIA Formula 1 :P
:)
Multumesc.
Mircea Mester.
PS: sa stii ca mi'ar trebui ceva lecitina, am prea multe pe cap, si mai stau sa iti raspund si tie. bafta @all
Oare cati piloti nu au iesit de pe circuit si au terminat in puncte in istoria F1 ......dupa Neo au fost toti descalificati.......omule,imi crapa mintea cand citesc comentariile tale, te crezi guru al Formulei 1, nu mai sta atata pe net,ti-am mai spus, du-te si cauta-ti o femeie..................................
Referitor la Felipe si masinile Sauber, nu mi se par a fi chiar cele mai bune de pe pista, chiar in zilele acestea, aceste masini au o singura victorie desi au avut si inca mai au piloti talentati ca Felipe, Kimi sau Nick si Kubi in prezent. Deci comparatia ta este de un pinibilism pe care il demonstrezi in fiecare fraza.
Nu sunt un pusti bogat, nu am nici telefon cu posibilitate de navigare online pentru ca nu ma intereseaza, Nu am postat in drum spre scoala pentru ca din fericire am terminat de mult scoala.
Dar referindu-ne la Lewis strict, pot sa-ti spun ca anul trecut a fost pur si simplu tinut in brate, chiar el recunoscand ca a invatat sa conduca masina folosind in PS2. S-a referit si la acel simulator foarte complex pe care il au al dispozitie pilotii McLaren si care imi pare rau sa te dezamagesc, ajuta doar la moral si la cunoasterea circuitului. Eu personal am invatat sa pilotez avioane de lupta pe un simulator foarte complex dar... nu cred ca m-as descurc intr-un F15,18 sau F-22.
Si da a recunoscut si el ca a folosit toate setarile lui Fernando deoarece nu stia sa seteze o masina de Formula 1. Acum a invatat si este foarte bine. Bravo lui.
Idolul meu nu este Felipe este Kimi pe care il am si in echipa alaturi de Fernando si personal imi plac amandoi. Deci nu vad nici o legatura intre ce spui tu si ce doresti sa demonstrezi.
Daca incerci sa-mi explici cat de talentat este Lewis, nu este nimic nou sub soare, stiu si eu cat de talentat este. Daca incerci sa-mi spui ca este corect, personal... cred ca visezi. A mintit si in ce a declarat la Tribunalul FIA, ori de cate ori este penalizat minte spunand ca oricine altcineva este vinoval si mai ales... pur si simplu nu poate accepta ca si altii sunt mai buni ca el.
Daca doresti uita-te la cursa de ITV (o gasesti pe net), asculta comentariu lui Martin Brundle si o sa vezi ca, din pacate pentru fani, pur si simplu... este foarte partinitor cu Lewis. Referitor la anumite detalii picante, din imagini se vede ca este greseala lui Lewis in acrosaj si explica foarte clar si Martin de ce. Explica foarte clar si de manevra lui Lewis de la start este foarte periculoasa cat si faptul ca penalizarea a fost cinstita. Mai explica si ca podeua monopostului McLaren a fost afectata si ca este pasibil de o penalizare. De care nu cred ca ai auzit pentru ca ar fi pacat ca Lewis sa plece cu 10 locuri mai sus si in China nu?
Este foarte usor sa-mi amintesc ce ai spus tu acolo dar sa-i compar pe Felipe si pe Lewis, prefer sa o fac anul acestsa cand nu exista scandaluri de spionaj, si pentru faptul ca cei 2 se lupta pentru titlul de campion.
Asa cum talentul este necesar, norocul si indrazneaza isi spun si ele cuvantul. La fel si ca determinarea si puterea de munca. De aia campionii sunt piloti foarte buni si nu orice pilot poate sa fie un campion.
Lewis mai are mult pana sa devina un campion si daca o tine asa, are sansa sa devina un wanna be Jenson Button (eterna speranta a Formulei 1, alaturi de Fisichella).
Daca acum cateva curse ai saluat si ai aplaudat performantele lui Lewis in acele depasiri foarte violente asupra lui Felipe si Nelson, personal depasirea luio Felipe in dauna lui Lewis este un masterpiece si nu pot decat sa fiu mandru de Felipe. Asa cum ai spus in numeroase randuri si Lewis a declarat cam la fel, nu conteaza cum castigi ci conteaza sa castigi. Deci scopul scuza mijloacele. Daca totusi te ascunzi in spatele celor declarate de Lewis, pot sa-ti demonstrez la orice ora vrei tu ca Lewis trebuia penalizat mult mai rau dar, exista o problema. S-ar putea sa eneverzi rau de tot, sa faci infarct si asta chiar nu-ti doresc :P
Referitor la jigniri, am fost foarte politicos cand am spus ca "fanii McLaren sunt ingusti" pentru ca nu fac decat sa sustina ca "Felipe este cel mai slab campion din ultimii 12 ani" si ca nu are stofa de campion. Daca argumentau si ei cu ceva mai serios sau poate incercau sa discute politicos aceste afirmatii sigur situatia statea altfel. Aprobi pilotajul urat al lui Lewis dar daca al pilot face la fel... nu se poate este un ratat :). Evident aici este o problema de o nuanta foarte grii si pe care nu o putem discuta.
@bogdan_197. Da imi pare rau ca am pus in t mai mult decat trebuia. M-am grabit si mai gresesc si eu. Daca doresti sa-ti arat cate greseli ai facut in cam toate postarile tale, imi va face placere. Dar nu vad de ce iti place sa te umilesti singur cand poti sa stai la locul tau.
Pentru alte probleme Bogym05 te rog sa incerci sa te relaxezi, sa incerci sa gasesti o baza si un subiect interesant de discutat si il vom discuta. Nu este nevoie sa te enervezi, sa-ti dai arama pe fata sau sa injurii pe cineva. Acest lucru nu ne va arata noua, restul celor care postam pe aici decat ca suferi de aceasi impotenta creativa ca si "Join", "Kova" si evident celebrul "DRAKO". Probabil ca Kova si Join sunt una si aceasi persoana :)
In acelasi timp propun sa ne oprim aici cu aceasta discutie. Nu de alta dar fiecare parte implicata are dreptatea lui dar nici unul nu avem dreptate in sensul general al cuvantului. A trecut cursa, pilotii au castigat puncte si viata merge mai departe. Vedem ce se mai intampla in cursele care urmeaza si fiecare spera sa-si vada pilotul favorit, campion mondial la sfarsitul sezonului. Oricare ar fi acel pilot favorit :).
Fiecare pilot are ani mai buni sau mai rai. Felipe anul acesta a beneficiat de o masina foarte buna cu care s-a adaptat mai repede, din diferite motive pe care oricum multi nu le cunosc. Kimi a avut diferite probleme in setarea masinii si poate si probleme personale (familiale) si acestea l-au afectat destul de rau. Se mai intampla. Lewis are aceasi sansa de a castiga ca orice alt pilot din primii 5 dar pana nu se termina campionatul nu vom stii cine il va castiga. Vedem dupa cursa din Brazilia cine va castiga titlul pus in joc anul acesta.
Acest post este ultimul meu post in legatura cu aceste subiecte. Le consider subiect inchis deoarece oricum nu ajunge nicaieri. O sa am o discutie privata cu ctlnmihai pentru ca ii datorez un raspuns in legatura cu un subiect delicat dar asta este o problema personala. Restul nu am ce sa le mai spun pentru ca oricum multi nu stiu cu ce se mananca nici sportul in sine, nici transmisiile si nici comentariile.
Am incheiat orice discutie dar putem sa discutam dupa marele premiu al Chinei din duminica viitoare!.
O zi excelenta in continuare! Forza Ferrari! Forza Felipe! Forza Kimi!
bafta @all